Pene tortu: perchè accade è quandu ùn hè micca normale
![Pene tortu: perchè accade è quandu ùn hè micca normale - Salute Pene tortu: perchè accade è quandu ùn hè micca normale - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/pnis-torto-porque-acontece-e-quando-no-normal.webp)
Cuntenutu
U pene tortu accade quandu l'organu sessuale maschile hà qualchì tippu di curvatura quandu hè erettu, ùn essendu micca cumpletamente drittu. A maiò parte di u tempu, sta curvatura hè solu poca è ùn causa alcun tipu di prublema o disconfortu è hè dunque cunsiderata nurmale.
Tuttavia, ci sò ancu casi in cui u pene pò avè una curvatura assai acuta, soprattuttu da un latu, è, in queste situazioni, l'omu pò sperimentà dolore durante l'erezione o ancu difficoltà per avè una erezione soddisfacente. Quandu accade questu, hè cumunu per un omu avè una malattia, cunnisciuta cum'è malattia di Peyronie, in cui ci hè a crescita di placche dure nantu à u corpu di u pene, chì facenu chì l'organu si curvi più bruscamente.
Cusì, ogni volta chì a curvatura di u pene hè cunsiderata cum'è assai accentuata, o ogni volta chì provoca qualsiasi tipu di disagiu, soprattuttu durante i rapporti sessuali, hè assai impurtante cunsultà un urologu per identificà s'ellu ci hè a malattia di Peyronie è per inizià u trattamentu adattatu .
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/pnis-torto-porque-acontece-e-quando-no-normal.webp)
Quandu u pene tortu ùn hè micca nurmale
Ancu se avè un pene cù una lieve curvatura hè una situazione assai cumuna per a maiò parte di l'omi, ci sò casi induve, in realtà, a curvatura pò micca esse cunsiderata normale è deve esse valutata da un urologu. Questi casi includenu:
- Angulu di curvatura più grande chì 30º;
- Curvatura chì cresce cù u tempu;
- Dolore o disconfort durante l'erezione.
Sì unu di sti segni o sintomi apparisce, hè assai impurtante di cunsultà un urologu, chì pò cunfirmà o micca u diagnosticu di a malatia di Peyronie, chì pò esse fattu solu per osservazione o esami cum'è radiografia o ecografia.
In più di sta malatia, u pene tortu pò ancu cumparisce dopu un traumu in a regione, cumu pò accade durante un rapportu sessuale più viulente. In questi casi, u cambiamentu di a curvatura di u pene apparisce da un mumentu à l'altru è pò esse accumpagnatu da un dolore severu.
Chì ghjè a malatia di Peyronie
A malatia di Peyronie hè una cundizione chì tocca à certi omi è hè carattarizata da u sviluppu di piccule placche di fibrosi in u corpu di u pene, chì facenu chì u pene ùn abbia micca una erezione diritta, resultendu in una curvatura esagerata.
A causa esatta di sta malatia ùn hè ancu cunnisciuta, ma hè pussibule ch'ella nasca per via di ferite minori chì si verificanu durante i rapporti sessuali o durante a pratica di qualchi sport cù un impattu più grande. Uttenite una megliu comprensione di ciò chì hè a malattia di Peyronie è perchè accade.
Cumu hè fattu u trattamentu
In a maiò parte di i casi, u pene tortu ùn hà micca bisognu di trattamentu, perchè ùn affetta micca u ghjornu à ghjornu, ùn provoca sintomi o impedisce à l'omu di avè una relazione sessuale soddisfacente. Tuttavia, se a curvatura hè assai acuta, se provoca una sorta di fastidiu o se hè u risultatu di a malattia di Peyronie, l'urologu pò cunsiglialle di sottumessu un trattamentu, chì pò include iniezioni in u pene o chirurgia, per esempiu.
L'iniezioni sò generalmente fatte quandu l'omu hà a malattia di Peyronie è i medicinali corticosteroidi iniettabili sò aduprati per aiutà à distrughje e placche di fibrosi è à riduce l'infiammazione di u situ, impedendu à u pene di cuntinuà à mostrà curvatura.
In i casi i più gravi, quandu a curvatura hè assai intensa o ùn migliora micca cù l'iniezioni, u duttore pò cunsiglialle di fà una chirurgia minore, chì serve per rimuovere ogni placca chì puderebbe influenzà l'erezione, curregendu a curvatura.
Vede di più nantu à chì trattamenti ponu esse aduprati in a malattia di Peyronie.