U Corpu Perfettu, Secondu l'Omi: Gambe Longhe è Curve di Kim Kardashian
Cuntenutu
Se pudessi creà a donna perfetta, ideale in ogni modu, cumu seria? Frankenstein, apparentemente.
U venditore di biancheria intima è di ghjoculi sessuali BlueBella.com hà fattu una indagine chì dumandava à l'omi è e donne di creà ognunu a donna perfetta tirando parti di diverse celebrità è cucendu in una donna strana, ehm, "perfetta". Mentre e duie donne perfette eranu magre cù gambe lunghe, capelli scorrenti, è una pancia piatta, ci eranu alcune differenze notevuli. Principalmente, l'omi preferanu grandi tette (cum'è Kim Kardashian's).
Chì hè stupente cum'è scopre chì u sole hè giallu. L'omi anu piaciutu ancu i fianchi curvieri (Kelly Brook's) è ligere ligeramente più grande (Rosie Huntington-Whitely's) cà e donne anu sceltu. E donne andavanu per un look più chjucu cù Jennifer Annistoni petti più chjuchi di (forse perchè simu noi quelli chì duvemu luttà quelli cuccioli in un reggisenu sportiu ?), Emma Watsoni fianchi, è Elle MacPhersone gambe di. [Tweet sta nutizia!]
Chì ghjè u puntu di stu picculu eserciziu, però? U messagiu di basa hè chì mancu e celebrità e più belle sò abbastanza belle. È s'elli anu bisognu à esse tagliati è mischiati di novu cum'è bambole di carta, allora chì speranza avemu u restu di noi? Mostra ancu un stile di bellezza assai omogeneu è suggerisce chì a conformità hè più bella chè l'unicità. Oh yeah, è oghjettivizeghja e donne sparteci in i nostri pezzi più sexy.
U mo veru prublema cù questa indagine, però, hè chì face chì tutti si sentenu male per sè stessu. L'omi sò mostrati questu ritrattu idealizatu di qualcosa ch'elli ùn ponu mai avè - perchè quella donna ùn esiste micca - è poi si sentenu delusi cun noi donne regulare è difettose. E e donne si sentenu male chì ùn anu micca tutti quelli pezzi ideali.
È per assicurà chì e vibrazioni negative sò distribuite uniformemente, a cumpagnia hà ancu dumandatu à l'omi è e donne per custruisce l'omu ideale. Sarete felice di sapè David Beckham hà fattu in i dui mudelli di genere. Piuttostu chè di mostrà ciò chì ùn avemu micca (è dopu pruvà à vendeci qualcosa per riparà), vogliu chì e cumpagnie aiutanu ogni persona à truvà ciò chì hè unicu è bellu in elli, a manera ch'elli sò digià.
Chì ne pensate di sta indagine ? Diteci in i cumenti sottu o tweet us @Shape_Magazine.