Quale hè chì piglia e pillole di cuntrollu di nascita hà un periodu fertile?
Cuntenutu
- Hè pussibule di stà incinta pigliendu contraccettivi?
- Cumu hè a menstruazione di quelli chì piglianu contraccettivi
Quellu chì prende contraccettivi, ogni ghjornu, sempre à listessa ora, ùn hà micca periodu fertile è, dunque, ùn ovula, diminuendu a probabilità di restà incinta, perchè, cum'è ùn ci hè ovu maturu, ùn pò micca esse fecundatu. Questu accade sia in i contraccettivi di 21, 24 o 28 ghjorni, sia in l'implante contraceptivu.
I contraccettivi orali inibiscenu l'ovulazione, ma alteranu ancu l'endometriu uterinu è u mucus cervicale, aumentendu a prevenzione di a gravidanza. Tuttavia, se a donna si dimentica di piglià alcuna pillola, in particulare in a prima settimana di u pacchettu, ci hè a possibilità di rimanere incinta perchè pò ovulà è liberà un ovu chì, dopu à scuntrà u sperma, chì pò sopravvivere in a donna per 5 à 7 ghjorni, pò esse fecundatu.
Vede cumu aduprà a pillula è ùn lasciate micca incinta à: Cumu piglià u contraceptivu currettamente.
Hè pussibule di stà incinta pigliendu contraccettivi?
Malgradu esse un metudu contraceptivu assai efficace, una donna pò esse incinta pigliendu u contraceptivu se:
1. Scurdendusi di piglià a pillula ogni ghjornu in listessu tempu. Ci hè una probabilità più grande se u scurdamentu accade in a prima settimana di a carta.
2. Pigliate qualsiasi medicazione chì diminuisce l'efficacità di a pillula, cum'è antibiotici, immunosoppressanti è anticonvulsivanti, per esempiu, perchè anu tagliatu l'effettu di a pillula. Vede alcuni esempii in: Rimedi chì diminuinu l'efficacezza di a pillula.
3. Vomitu o avè diarrea finu à 2 ore dopu aduprà a pillola.
In quessi casi, a gravidanza seria pussibule, postu chì a donna pò ovulà è, quandu avere un rapportu sessuale, l'ovu serà fecundatu.
Inoltre, a pillula hà un fallimentu di 1% è dunque hè pussibule di rimanere incinta ancu se pigliate a pillula di cuntrollu di nascita currettamente ogni mese, ma questu ùn accade micca spessu.
Eccu cumu calculà u vostru periodu fertili:
Cumu hè a menstruazione di quelli chì piglianu contraccettivi
A menstruazione chì vene ogni mese, per quelli chì piglianu u contraceptivu, ùn hè micca in leia cù u "nidu" preparatu da u corpu per riceve u zitellu, ma piuttostu, u risultatu di privazione ormonale durante l'intervallu trà un pacchettu è l'altru.
Questa falsa menstruazione tende à causà menu còliche è dura menu ghjorni, è grazia à l'efficacità di a pillula contraceptiva, pudete fà sessu ogni ghjornu di u mese, ancu durante i ghjorni di pausa trà un pacchettu è l'altru, senza piglià u risicu per esse incinta, basta chì a pillula sia aduprata currettamente.
Quelli chì piglianu u contraceptivu currettamente ponu nutà qualchì cambiamentu in i ghjorni prima di a menstruazione, cume u pettu irritatu, una maggiore irritabilità è gonfiore di u corpu, chì sò cunnisciuti cum'è tensione premenstruale - PMS, ma questi sintomi sò più lievi chè se a donna ùn pigliessi micca a nascita pillola di cuntrollu.
Piglià u contraceptivu currettamente ùn esclude micca a necessità di aduprà un preservativu durante i rapporti sessuali perchè solu u preservativu prutegge da e malatie di trasmissione sessuale. Vede: Cosa da fà se avete fattu sessu senza preservativu.