Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 20 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Nuvembre 2024
Anonim
Finu à chì età hè fertile l'omu? - Salute
Finu à chì età hè fertile l'omu? - Salute

Cuntenutu

U periodu fertili in l'omi finisce solu intornu à l'età di 60 anni, quandu i so livelli di testosterone diminuiscenu è a produzione di sperma diminuisce. Ma malgradu què, ci sò casi d'omi di più di 60 anni chì riescenu à fà incinta una donna. Hè perchè, ancu se a produzzione di sperma diminuisce, ùn ferma micca cumpletamente finu à a fine di a vita di l'omu.

Ciò significa chì l'omi anu un periodu fertile costante, dapoi u principiu di a pubertà, à u cuntrariu di e donne. A donna, malgradu esse preparata per esse incinta da a so prima menstruazione, a menarquia, diventa incinta solu durante un picculu periodu fertile di ogni mese. Stu periodu dura circa 6 ghjorni è accade solu una volta à u mese, cessendu di accade quandu a menopausa inizia.

Finu à chì età hè fertile l'omu?

A fertilità maschile cumencia, in media, à 12 anni, chì hè l'età quandu l'organi sessuali maschili sò maturi è capaci di pruduce sperma. Cusì, se ùn ci hè cambiamentu chì interferisce cù u prucessu di produzzione di sperma, u periodu fertile di l'omu dura finu à a cosiddetta andropause, chì currisponde à a menopausa chì accade in donne.


I sintomi di l'andropause sò generalmente apparse trà l'età di 50 è 60 è sò caratterizati da una diminuzione di a produzione di testosterone, chì interferisce direttamente cù a capacità di pruduce sperma. Tuttavia, questu pò esse cuntrullatu per mezu di a sostituzione di l'ormone di testosterone, chì deve esse fattu cum'è indicatu da u duttore.

Malgradu a diminuzione di a concentrazione di testosterone cù u tempu, a produzzione di sperma fattibile pò ancu accade, è hè dunque fertile.

Cumu valutà a fertilità

A fertilità di l'omu pò esse verificata per mezu di alcuni test di laboratorio chì informanu a capacità di produzione di sperma, è e so caratteristiche. Cusì, l'urologia pò dumandà a prestazione di:

  • Spermogramma, In quale e caratteristiche di semen sò valutate, cum'è viscosità, pH, quantità di sperma per ml di sperma, forma, motilità è concentrazione di sperma vivu. Cusì, u duttore pò indicà se l'omu hè fertile o se l'infertilità hè duvuta à una pruduzzione insufficiente di sperma o à a produzzione di sperma pocu viabile;
  • Dose di testosterone, perchè questu ormone hè incaricatu di stimulare a produzzione di sperma, essendu, dunque, direttamente ligatu à a capacità riproduttiva di l'omu;
  • Test post coitus, chì verifica a capacità di u sperma di natà attraversu u mucus cervicale, chì hè u mucus incaricatu di lubrificà a donna, è cusì fertilizà l'ovu.

In più di sti testi, l'urologu pò dumandà ultrasuoni di i testiculi per verificà eventuali cambiamenti in questu organu chì ponu interferisce cù a fertilità maschile. Amparate più nantu à l'esami per verificà a fertilità maschile.


Articuli Per Voi

Your Brain On: Autunno

Your Brain On: Autunno

E erate ò più chillier, e foglie cumincianu à girà, è ogni tippu chì cunno ci hè inghjuliatu nantu à u football. A falata hè ghju ta à l'angulu. &...
Ciò chì hè veramente piace à furmà per (è esse) un Ironman

Ciò chì hè veramente piace à furmà per (è esse) un Ironman

Ogni atleta d'elite, ghjucadore di port prufe iunale, o triathleta duvia principià da qualchì parte. Quandu a cinta di a linea d'arrivu hè rotta o un novu record hè tabilit...