Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Un Novu Studiu Hà Trovatu Alti Livelli di Tossichi 'Sempre Chimichi' In 120 Prudutti Cusmetichi - Vita Di Vita
Un Novu Studiu Hà Trovatu Alti Livelli di Tossichi 'Sempre Chimichi' In 120 Prudutti Cusmetichi - Vita Di Vita

Cuntenutu

À l'ochju senza addestramentu, a longa lista d'ingredienti nantu à u spinu di l'imballaggio di mascara o una buttiglia di fundazione pare chì hè scritta in una lingua straniera. Senza esse capace di decifrare tutti quelli nomi d'ingredienti di ottu sillabi da sè stessu, avete da mette un pocu.di fiducia - chì u vostru maquillaje hè sicuru è chì a so lista d'ingredienti hè precisa - in i scientisti chì inventanu e formule di i vostri prudutti. Ma un novu studiu publicatu in a rivista Lettere Scienze Ambientali è Tecnulugia mostra chì, forsi, ùn deve micca esse cusì prestu per fidà di ciò chì vi mette nantu à a faccia è u corpu.

Dopu avè testatu 231 cusmetichi - cumpresi fundamenti, mascaras, dissimulatori, è prudutti per labbra, ochji è sopracciglia - da butteghe cum'è Ulta Beauty, Sephora è Target, i ricercatori di l'Università di Notre Dame anu trovu chì 52 per centu cuntenenu alti livelli di per- è sustanzi polifluoroalchili (PFAS). Doppiatu "chimichi per sempre", i PFAS ùn si rompenu micca in l'ambiente è ponu accumularsi in u vostru corpu cù una esposizione ripetuta cù u tempu, cume bevendu acqua contaminata, manghjendu pesci da quell'acqua, o inghjuttendu accidentalmente terra o polvere contaminata, secondu à i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie. Queste chimiche sò comunemente aduprate in stuviglii di cucina antiaderenti, vestiti idrorepellenti è tessuti resistenti à e macchie, per u CDC.


In u mondu di a bellezza, PFAS sò spessu aghjuntu à i cosmetichi è à i prudutti per a cura personale (pensate: lozioni, detergenti per u visu, creme da barba) per migliurà a so resistenza à l'acqua, a so consistenza è a durabilità, secondu u studiu. Nant'à l'etichetti di l'ingredienti, PFAS spessu includenu a parola "fluoro" in i so nomi, secondu u Gruppu di Travagliu Ambientale, ma u studiu hà truvatu chì solu l'8 per centu di i cusmetichi testati avianu qualchì PFAS listatu cum'è ingredienti. Di tutte l'ottu categurie cusmetiche testate, fundazioni, prudutti di l'ochji, mascaras è prudutti di labbra custituiscenu a più grande parte di prudutti chì cuntenenu quantità elevate di fluoru (un marcatore per PFAS), secondu i ricercatori. (Assuciatu: I Migliori Mascaras Puliti è Naturali)

Ùn hè chjaru se u PFAS hè statu intenzionalmente aghjuntu o micca à questi prudutti o micca, ma i ricercatori anu fattu sapè chì puderebbenu esse stati contaminati durante a fabricazione o da a lixiviazione di contenitori di stoccaggio. A Food and Drug Administration di i Stati Uniti nota ancu chì alcuni PFAS ponu esse involuntariamente prisenti in i cosmetichi per via di impurità di materia prima o "a ripartizione di ingredienti PFAS chì formanu altri tippi di PFAS".


Indipendentemente da a causa, a presenza di questi chimichi hè un pocu inquietante: L'esposizione à alti livelli di certi PFAS pò purtà à livelli elevati di colesterolu, diminuzione di a risposta di vaccinazione in i zitelli, risicu aumentatu di pressione sanguigna alta in donne incinte, è risicu aumentatu di rene è cancru testicular, secondu u CDC. Studii annantu à l'animali - aduprendu dosi assai più alti di i livelli truvati naturalmente in l'ambiente - anu ancu dimustratu chì PFAS pò causà danni à u fegatu è à u sistema immunitariu, difetti di nascita, sviluppu ritardatu è morte di neonati, per i CDC.

Mentre quelli potenziali risichi per a salute facenu di l'usu di PFAS in i cusmetichi una causa di preoccupazione, l'esperti prudenu di assume automaticamente u peghju. "Ùn si sà quantu hè in realtà assorbitu [attraversu a pelle] è quantu a ghjente hè esposta à basa di a quantità truvata in i prudutti di trucco", dice Marisa Garshick, M.D., F.A.A.D., dermatologu in New York. "Cusì solu perchè quelli [effetti] sò stati [visti in] i studii realizati annantu à l'animali, chì anu datu una grande quantità [di PFAS], ùn face micca significa chì si applicaria in questu ambiente, induve a quantità di esposizione hè scunnisciuta. "


Eppuru, hè impurtante nutà chì i cusmetichi testati in u studiu ponu esse applicati à u visu, ancu intornu à l'ochji è a bocca - zone "induve a pelle hè generalmente più sottile è ci pò esse aumentata l'assorbimentu paragunatu à altre parti di u corpu". dice u duttore Garshick. In listessu modu, l'autori di u studiu sottolineanu chì u PFAS in u rossettu puderia esse involuntariamente ingeritu, è quelli in mascara puderebbenu esse assorbiti attraversu i canali lacrimali. (Leghjite puru: Chì hè a Differenza trà Prodotti di Bellezza Puliti è Naturali?)

Allora, duvete lancià tuttu u to truccu in a spazzatura? Hè cumplicatu. Un rapportu 2018 nantu à PFAS in cusmetichi, realizatu da l'Agenzia per a Protezzione Ambientale Danimarca, hà determinatu chì "e concentrazioni misurate di PFCA [un tipu di PFAS] in i prudutti cusmetichi stessi ùn ponenu micca un risicu per i consumatori". Ma in u peghju scenariu di u peghju casu - chì l'autori anu nutatu ùn hè micca particularmente realistu - quì puderia esse un risicu se più cosmetichi chì cuntenenu PFAS sò aduprati simultaneamente. (Relativu: U novu documentariu "Bellezza Tossica" brilla una luce nantu à i periculi di i Cosmetici Unregulati)

TL; DR: "Perchè i dati generali sò limitati, ùn si ponu tirà cunclusioni ferme", dice u duttore Garshick. "U più ricerca hè necessaria per valutà a quantità di PFAS truvata in i cosmetichi, l'estensione di l'assorbimentu attraversu a pelle, è i risichi per a salute assuciati cù questa esposizione".

Ancu se u dannu potenziale di PFAS in i cosmetichi hè sempre in aria, ci sò passi chì pudete fà per minimizà a vostra esposizione. U EWG, chì ùn era micca implicatu in u studiu, raccomanda di verificà a so basa di dati Skin Deep, chì offre elenchi di ingredienti è valutazioni di sicurezza per guasgi 75,000 cusmetichi è prudutti di cura persunale - cumprendu 300+ chì i ricercatori di EWG anu identificatu cum'è cuntenendu PFAS, prima di aghjunghje un produttu per a vostra rutina di bellezza. A più impurtante, pudete chjamà i vostri membri di u Cungressu è sustene a legislazione chì pruibisce PFAS in i cosmetichi, cum'è The No PFAS in Cosmetics Act introduttu ieri da i Senatori Susan Collins è Richard Blumenthal.

È se site sempre preoccupatu, ùn ci hè nunda di male in andà au naturel per u bonu, à a Alicia Keys.

Rivista per

Publicità

Avemu Cunsigliatu

A Verità nantu à u Metabolismu

A Verità nantu à u Metabolismu

Troppu donne ò pre tu à culpi ce u o metaboli mu quandu quelli chili extra ricu anu di e ce. Micca cu ì pre tu. L'idea chì un ritmu metabolicu ba u hè empre ri pun evuli d...
Lily Allen dice chì i ghjoculi sessuali Womanizer anu "cambiatu" a so vita

Lily Allen dice chì i ghjoculi sessuali Womanizer anu "cambiatu" a so vita

Un bon vibratore hè enza dubbitu un *mu t* per una vita e uale ben arrotondata chì vi mette in cuntrollu, è apparentemente, nimu ùn à megliu cà Lily Allen. A cantante bri...