Cosa da fà per piglià cura di u piercing infiaratu
Cuntenutu
O piercing infiammatu accade quandu ci hè un cambiamentu in u prucessu di guarigione, causendu dolore, gonfiore è rossu sopra u normale dopu avè perforatu a pelle.
Trattamentu di piercing infiammatu deve esse preferibilmente guidatu da una infermiera o da un medicu generale, secondu u tippu di ferita è u gradu di l'infiammazione, ma e linee guida generali includenu mantene u locu pulitu è seccu, evitendu l'umidità è u sudore, in più di fà usu di antiinfiammatori droghe o antibiotici prescritti da u duttore.
Verificate e cure principali chì duvete avè cù u piercing infiammatu:
6 passi da curà piercing infiaratu
S'ellu si percepisce chì a situazione di u piercing hè infiaratu, duvete esse attenti, per esempiu:
- Lavate u locu circa 2 volte à ghjornu, cù sapone è acqua, chì ponu esse neutrali o antibatterichi, è po asciugà cù un asciugamanu o una garza pulita;
- Evite di lascià a regione umida, cù sudore o accumulazione di secrezione, purtendu vestiti ariosi è mantenendu u locu asciuttu;
- Evite l'attriti di piercing cù vestiti o accessori;
- Pulite a zona cun salina è cotone. Si pò ancu aduprà una suluzione casana, fatta cù 250 ml d'acqua pulita è calda cù 1 cucchiaina di sale;
- Piglià antiinflamatori, cum'è ibuprofen, nimesulide o ketoprofen, per esempiu, aiutanu à migliurà u dolore è l'inflamamentu;
- Attenti cù i vostri cibi, postu chì ci sò tippi di alimenti chì ponu impedisce a guarigione, cum'è dolci, bibite, alimenti fritti è salsicce. L'alimenti antiinflamatori ponu aiutà in u trattamentu di piercing inflamatu, cum'è a curcuma è l'agliu, per esempiu. Scuprite chì alimenti aiutanu à luttà contr'à l'infiammazione.
Quandu l'infiammazione ùn migliora micca cun queste precauzioni, hè raccomandatu di cunsultà un medicu generale, chì pò esse necessariu di inizià u trattamentu cù antibiotici in pasticchi, cum'è cefalexina, o in unguentu, cum'è Diprogenta o Trok-G, per esempiu.
In casu di piercing infiammatu in bocca, cum'è nantu à a lingua o u labellu, in più di ste precauzioni, hè impurtante manghjà cibi teneri per aiutà à riduce u disagiu è u dolore. Vede un esempiu di menu di cibu dolce.
Prudutti cum'è u mele, l'aloe vera o altri unguenti fatti in casa ùn devenu micca esse aduprati, chì ponu accumulà a terra in a regione è impedisce a guarigione. Prudutti cum'è alcolu, iodu o perossidu d'idrogenu, chì causanu irritazione, devenu esse aduprati solu in i casi di ferite più grandi chì richiedenu medicazioni, guidati da l'infermiera o da u medicu generale.
Cumu prevene l'infiammazione
Per evità l'infiammazione di u piercing, hè impurtante micca di strufinà i vestiti o l'accessorii in u locu, per prevene l'accumulazione di sudore o secrezione, mantenendu u locu asciuttu è pulitu è ùn entre micca in piscine, laghi o in mare finu à chì a ferita sia guarita. Quandu si pulisce u locu, hè cunsigliatu di tuccà un pocu i ghjuvelli, cun cura è cù e mani pulite, per evità l'accumulazione di secrezioni chì ponu facilità l'infezzione.
Inoltre, u piazzamentu di u piercing si deve sempre fà in un locu affidabile, chì l'usu di materiale contaminatu pò causà infezioni gravi. Vede più nantu à i modi curretti per trattà piercing è evite una infezzjoni.
Cumu sapè se site infiammatu
Dopu fattu un piercing, Ch'ella sia in l'ombelicu, u nasu, l'arechja o a bocca, hè nurmale ch'ella abbia un aspettu infiammatu da circa 2 ghjorni, cù gonfiore lucalizatu, rossu, scarica trasparente è un pocu di dulore. Tuttavia, alcuni segni ponu indicà chì una infiammazione esagerata o ancu una infezione sia accaduta, cume:
- Rossu o gonfiore chì ùn migliurà micca in 3 ghjorni;
- Aumenta a zona rossa è gonfia per a pelle circundante;
- Dolore assai intensu o insuppurtevule;
- Presenza di pus, cù secrezione bianca, giallastra o verde, o sangue à u puntu;
- Presenza di frebba o malessere.
In presenza di questi segni è sintomi, a sala d'urgenza deve esse cercata, affinchì u trattamentu cù farmaci anti-infiammatori è antibiotici, cum'è prescrittu da u medicu generale, cominci.