Benefici Pilates per e donne incinte
Cuntenutu
L'esercitazioni Pilates in gravidanza ponu esse effettuate da u primu trimestre, ma attenti à ùn purtà prublemi à a mamma o u zitellu. Questi esercizii sò eccellenti per rinfurzà è tonificà i musculi di tuttu u corpu, preparendu u corpu di a donna per l'arrivu di u zitellu.
Cù musculi più forti è più sodi, a donna incinta tende à sente menu dulore à a schiena, si move più faciule è hè più disposta à realizà e so attività di u ghjornu, chì ponu aiutà à rimpiazzà tuttu per l'arrivu di u zitellu.
Tuttavia, hè impurtante chì l'esercizii sianu destinati à a donna incinta perchè in questa fase hè necessariu rinfurzà a schiena è i musculi pelvici chì sò naturalmente indeboliti in questa tappa di a vita di a donna. E classi di Pilates per e donne incinte ponu esse tenute 1 o 2 volte à a settimana da 30 minuti à 1 ora ciascuna, o à discrezione di l'istruttore, secondu u tippu di forma fisica di a donna incinta.
Principali vantaghji di Pilates durante a gravidanza
L'esercitazioni Pilates aiutanu à sustene megliu u pesu di u ventre, luttanu contr'à u gonfiore è ancu facilitanu a nascita in a nascita normale, in più di diminuisce u risicu di incontinenza urinaria in gravidanza è ancu in u periodu postpartum. Altri benefici di Pilates in gravidanza sò:
- Cumbattisce u dolore di schiena è l'inconfortu;
- Un cuntrollu più grande di u pesu;
- Megliu cundiziunamentu fisicu;
- Migliora a respirazione;
- Migliora a circulazione sanguigna;
- Maggiore ossigenazione di u zitellu.
Inoltre, a pratica regulare di Pilates durante a gravidanza calma u zitellu perchè ci hè una concentrazione più bassa di cortisolu in u sangue di a mamma. U cortisolu hè un ormone chì si trova in quantità maiò in u sangue quandu simu stanchi è stressati.
Scuprite 6 esercizii Pilates per e donne incinte.
Quandu micca per praticà Pilates in gravidanza
E contraindicazioni per Pilates in gravidanza sò relative è ùn ci hè nimu chì sia assolutu. Finu chì a mamma è u zitellu sò sani è u prufessiunale chì l'accumpagna hà una vasta sperienza in u travagliu cù Pilates durante a gravidanza, i risichi sò praticamente inesistenti. Tuttavia, duvete esse cuscenti di alcuni segni chì ponu indicà chì questu ùn hè micca u megliu tempu per praticà l'esercitazioni, cume:
- Battimentu di u core veloce;
- Pressione alta incontrollata;
- Mancanza di respira;
- Dolore addominale;
- Sanguinamentu vaginale;
- Cuntrazzioni assai forti o assai vicini;
- Dolore di pettu.
L'ostetricu deve esse cuscente chì a donna incinta praticava stu tippu d'attività fisica perchè in certi casi hè più indicatu di ùn praticà alcun tippu d'attività fisica durante a gravidanza, soprattuttu s'ellu ci hè u risicu di abortu spurtivu, se e cuntrazioni sò assai frequenti , se ci hè un sanguinamentu vaginale, o se si detecta una malattia cum'è pre-eclampsia, malatie cardiache o pulmonare. In questi casi ùn hè micca solu Pilates chì hè contraindicatu, ma ogni tipu d'attività fisica chì pò cumprumette a salute di a mamma o di u zitellu.