Pianificazione per u vostru Futuru, Diagnosticu Post Cancer di Senu
Cuntenutu
Sente e parolle "avete u cancheru" ùn hè micca una sperienza piacevule. Sia chì sse parolle sianu dite à voi o à un amatu, ùn sò micca qualcosa chì pudete preparà.
U mo penseru immediatu dopu à u mo diagnosticu era: "Cumu andaraghju à _____?" Cumu seraghju u genitore chì u mo figliolu hà bisognu? Cumu continueraghju à travaglià? Cumu manteneraghju a mo vita?
Eru congelatu à tempu pruvendu à trasfurmà quelle dumande è dubbiti in azzione, mancu lascendu mi tempu per trattà ciò chì hè accadutu. Ma per prova è errore, sustegnu da l'altri, è pura forza di volontà, aghju trasformatu queste dumande in azzione.
Eccu i mo penseri, suggerimenti è parolle di incuragimentu per voi di fà listessa.
Parenting post-diagnosticu
A prima cosa chì mi hè surtita da a bocca quandu u mo radiologu m'hà dettu di avè un cancheru di u senu hè stata: "Ma aghju un zitellu di 1 annu!"
Sfortunatamente, u cancheru ùn discrimina, nè importa chì avete un figliolu. Sò chì hè difficiule à sente, ma hè realità. Ma esse diagnosticatu di cancheru mentre esse genitori vi dà una chance unica di mustrà à i vostri figlioli ciò chì pare superà l'ostaculi.
Eccu alcune parolle di incuragimentu da altri sopravviventi stupefacenti chì m'anu aiutatu quandu hè diventatu è hè sempre difficile:
- "Mamma, l'avete questu! Aduprate u vostru zitellu cum'è mutivazione per cuntinuvà à luttà! "
- "Va bè d'esse vulnerabile davanti à u vostru zitellu".
- "Ié, pudete dumandà aiutu è esse sempre a mamma a più forte di u pianeta!"
- «Hè bè di pusà in bagnu è di pienghje. Esse parente hè difficiule, ma esse parente cun cancheru hè sicuramente u prossimu livellu! "
- "Dumandate à a vostra persona (quellu chì site u più vicinu) di dassi un ghjornu à sè stessu ogni settimana per fà tuttu ciò chì vulete fà. Ùn hè micca troppu da dumandà! "
- «Ùn v'inchietate micca di u disordine. Averete assai altri anni da pulisce! "
- "A vostra forza serà l'ispirazione di u to figliolu".
Cancer è a vostra carriera
Continuà à travaglià cù un diagnosticu di u cancheru hè una scelta persunale. Sicondu u vostru diagnosticu è u travagliu, pudete micca esse capace di continuà à travaglià. Per mè, sò benedettu di travaglià per una sucietà stupefacente cù cullaburatori è supervisori di supportu. Andà à travaglià, ancu se qualchì volta hè dura, hè a mo fuga. Fornisce una rutina, persone per parlà, è qualcosa per mantene a mo mente è u corpu occupatu.
Quì sottu sò i mo cunsiglii persunali per fà travaglià u vostru travagliu. Duvete ancu parlà à e risorse umane nantu à i diritti di i vostri impiegati quandu si tratta di malatie personali cum'è u cancheru, è andà da quì.
- Esse onestu cù u vostru supervisore nantu à cume si sente emotivamente è fisicamente. I supervisori sò solu umani, è ùn ponu micca leghje a vostra mente. Se ùn site micca onestu, ùn vi ponu sustene.
- Esse trasparente cù i vostri cullaburatori, in particulare quelli chì travagliate direttamente cun. A percezione hè realità, allora assicuratevi di sapè ciò chì hè a vostra realtà.
- Pone i limiti per ciò chì vulete chì l'altri in a vostra impresa sappianu nantu à a vostra situazione persunale, affinchì vi sentiate cunfortu in l'uffiziu.
- Stabilite obiettivi realistici per voi stessi, spartite questi cù u vostru supervisore, è rendeli visibili per voi stessu in modo da pudè stà nantu à a pista. L'ubbiettivi ùn sò micca scritti in un marcatore permanente, allora cuntinuvate à verificà è adattalli mentre andate (assicuratevi solu di cumunicà qualsiasi cambiamenti à u vostru supervisore).
- Crea un calendariu chì i vostri cullaburatori ponu vede, affinchì sappianu quandu aspettavvi in l'uffiziu. Ùn duvete micca avè dittaglii specifici, ma esse trasparenti per chì a ghjente ùn si sà induve si trova.
- Esse gentile cun sè stessu. A vostra priorità unu deve esse sempre a vostra salute!
Organizà a vostra vita
Trà appuntamenti di u duttore, trattamenti, travagliu, famiglia, è chirurgia, si sente forse chì site per perde a mente. (Perchè a vita ùn era digià abbastanza scema, nò?)
À un puntu dopu à u mo diagnosticu è prima di l'iniziu di u trattamentu, mi ricordu di avè dettu à u mo oncologu chirurgicu: "Vi rendite contu chì aghju una vita, nò? Cume, qualcunu ùn puderia micca mi chjamà prima di pianificà a mo scansione PET propiu durante a riunione di travagliu chì aghju a settimana prossima? " Iè, aghju dettu questu à u mo duttore.
Sfurtunatamente, i cambiamenti ùn anu pussutu esse fatti, è aghju finitu per avè adattatu. Questu hè accadutu miliardi di volte in l'ultimi dui anni. I mo suggerimenti per voi sò i seguenti:
- Uttenite un calendariu chì aduprarete, perchè averete bisognu. Mettite tuttu in lu è purtatelu cun voi in ogni locu!
- Diventate almenu un pocu flessibili, ma ùn diventate micca cusì flessibili chì basta à rotulà è rinuncià à i vostri diritti. Pudete sempre avè una vita!
Serà frustrante, demoralizante, è à le volte, ci vulerà à urlà in cima à i vostri pulmoni, ma à a fine puderete ripiglià u cuntrollu nantu à a vostra vita. L'appuntamenti di u duttore smetteranu di esse un avvenimentu cutidianu, settimanale o mensile, è si trasformeranu in occurrenze annuali. Avete in fine di cuntrollu.
Mentre ùn sarete micca sempre dumandatu à l'iniziu, i vostri duttori anu da cumincià à dumandà è dà più cuntrollu nantu à quandu i vostri appuntamenti è interventi sò previsti.
U takeaway
U cancheru pruvarà di modu rutinu di disturbà a vostra vita. Vi farà custantemente interrugà cumu andate à campà a vostra vita.Ma induve ci hè una vuluntà, ci hè un modu. Lascialu affundà, fà un pianu, cumunicà u pianu à sè stessu è à e persone in a vostra vita, è poi adattallu mentre progredite.
Cum'è l'ubbiettivi, i piani ùn sò micca scritti in un marcatore permanente, allora cambialli cum'è avete bisognu, è dopu comunicalli. Oh, è mette li in u vostru calendariu.
Pudete fà questu.
Danielle Cooper hè stata diagnusticata di u stadiu 3A triple-positiva di u cancheru di u senu in Maghju 2016 à l'età di 27 anni. Hà avà 31 è dui anni fora da u so diagnosticu dopu avè subitu una mastectomia bilaterale è una chirurgia di ricustruzzione, ottu giri di chemioterapia, un annu di infusioni, è più un mese di radiazzioni. Danielle hà continuatu à travaglià à tempu pienu cum'è manager di prughjettu in tutti i so trattamenti, ma a so vera passione hè di aiutà l'altri. Cumincerà prestu un podcast per campà a so passione ogni ghjornu. Pudete seguità a so vita post-cancru in Instagram.