Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 19 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
9 Piante velenose chì pudete avè in casa - Salute
9 Piante velenose chì pudete avè in casa - Salute

Cuntenutu

E piante venose, o tossiche, anu elementi periculosi capaci di causà avvelenamentu seriu in l'omu. Queste piante, se ingerite o sò in cuntattu cù a pelle, ponu causà prublemi cum'è irritazioni, o intossicazioni, chì sò qualchì volta fatali.

In casu di ingestione di qualchì tippu di pianta velenosa si consiglia di andà subitu à l'uspidale è piglià una foto di a pianta per identificà a spezia. In casu di cuntattu cù a pelle cù a pianta, hè cunsigliatu di lavà a zona è evità di grattassi. Sì i vostri sintomi di a pelle aggravanu, duvete andà immediatamente à l'uspidale per cumincià u trattamentu adattatu.

Vede alcuni esempii di queste piante velenose, chì sò i sintomi chì causanu è u trattamentu.

1. Bicchieru di latte 2. Cun mè-nimu-pò 3. Tinhorão

Queste piante, ancu se assai cumuni in casa, sò abbastanza tossiche è dunque ùn devenu mai esse cunsumate. Inoltre, hè cunsigliatu di curalli cù guanti, chì u polline è a linfa di e piante ponu causà reazzioni cutanee.


Sintomi: dulore simile à brusgiatura, rossu di a pelle, gonfiore di e labbra è di a lingua, salivazione eccessiva, difficoltà à respirà, nausea, vomitu, diarrea, difficoltà à inghiottire.

Trattamentu: Duvete andà à l'uspidale per cumincià u trattamentu cù antidolorifici, antispasmodici, antistaminici è corticosteroidi. Duvete evità u vomitu, manghjà cibi cume u latte, i bianchi d'ove, oliu d'oliva o collutori cù idrossidu d'aluminiu cume aiutanu in u trattamentu. In casu di cuntattu cù l'ochji, u trattamentu deve esse fattu cù lavatu cù acqua corrente, gocce antisettiche è cunsultazione cù l'oftalmologu.

4. Beccu di pappagallo

U beccu di u pappagallo, cunnisciutu ancu cum'è Poinsettia, hè una pianta chì produce una sapa lattosa velenosa è, per questa ragione, si deve evità di entrà in cuntattu direttu o di ingestisce una di e so parti.


Sintomi: Irritazione di a pelle, cù l'apparizione di vesciche rossastre, piccule elevazioni di a pelle cum'è pusci, pruriti è dolore ardenti. S'ellu hè inghjuttitu, eccessu di saliva, difficultà à ingoiare, gonfiore di e labbra è di a lingua, nausea è vomitu ponu apparì.

Trattamentu: Lavà a pelle cù permanganatu di potassiu, unguenti corticosteroidi è rimedi antiistaminichi per e lesioni cutanee. In casu d'ingestione, u vomitu deve esse evitatu è u trattamentu deve esse fattu cù rimedii analgesichi è antispasmodichi. L'alimenti protettivi per a mucosa gastrointestinale, cum'è u latte è l'oliu d'oliva, ponu aiutà. Se u cuntattu cù a pianta hè oculare, u trattamentu deve esse fattu cù lavatu cù acqua corrente, gocce antisettiche è valutazione da l'oftalmologu.

5. Taioba-brava

Sta pianta hè abbastanza velenosa, hè impurtante evità a so ingestione è u cuntattu direttu cù a pelle o l'ochji senza prutezzione.


Sintomi: Quandu a pelle hè toccu nantu à a pianta, l'apparizione di bruciu è rossu hè pussibule. In casu d'ingestione, a pianta pò causà gonfiore di e labbra è di a lingua, difficoltà à ingoiare, sensazione di mancanza di respiru, dolore di ventre assai forte, nausea, vomitu è ​​diarrea.

Trattamentu: Antidolorifici, antispasmodici, antistaminici è corticosteroidi prescritti da un duttore. Si deve evità u vomitu, preferendu manghjà cibi cum'è u latte, u biancu d'ova, oliu d'oliva per neutralizà u velenu di a pianta. In casu di cuntattu cù l'ochji, u trattamentu deve esse fattu cù lavatu cù acqua corrente, gocce antisettiche. È cunsultazione cù l'ochistu.

6. oleander

L'aleander hè una pianta assai tossica chì pò causà ferite assai gravi cù solu 18 grammi, mettendu in periculu a vita di un adultu cù 80 kg.

Sintomi: Salivazione eccessiva, nausea, vomitu, crampi addominali, diarrea, mal di testa severu, vertigini, cunfusione, disturbi visivi, diminuzione di a frequenza cardiaca è pressione sanguigna nettamente ridotta.

Trattamentu: si deve principià in l'uspidale cù rimedii antiaritmichi, antispasmodichi, per nausea, prutettori di a mucosa è adsorbenti intestinali. U trattamentu per u cuntattu visuale pò esse fattu cù lavatu cù acqua corrente, gocce antisettiche, analgesici è valutazione da l'oftalmologu.

7. Vulpieru

E foglie di Foxglove cuntenenu una alta concentrazione di digitalina, una sostanza chì agisce nantu à u core, disturbendu u battitu.

Sintomi: nausea, vomitu, dolore severu di u ventre, diarrea, vertigini, mal di testa, diminuzione di a frequenza cardiaca è marcata riduzione di a pressione sanguigna.

Trattamentu: deve esse iniziatu in l'uspidale cù droghe antiaritmiche, antispasmodici è antidolorifici prescritti da un duttore. In casu di cuntattu cù l'ochji, lavate cù molta acqua è cunsultate un oculistu per applicà unguenti antisettici adatti.

8. Manioc salvaticu 9. Sbuchjate di bambù

Si tratta di duie piante assai tossiche chì producenu un acidu capace di distrughje e cellule di u corpu, in particulare in u trattu gastrointestinale.

Sintomi: Nausea, vomitu, crampi addominali, diarrea, soffiu d'amandula amara, sonnolenza, convulsioni, coma, difficoltà à respirà, disordini cardiaci, diminuzione di pressione sanguigna, pupulazione aumentata o paralisi di l'iris di l'ochji è sangu.

Trattamentu: deve esse cuminciatu prestu in l'uspidale cù droghe direttamente in a vena è lavendu u stomacu.

Amparate più nantu à cosa fà in casu di cuntattu cù e piante velenose:

  • Rimediu casanu per e piante velenose
  • Primu aiutu per e piante velenose

Leghje Oghje

I Miglii Fonti Vegani di Vitamina D

I Miglii Fonti Vegani di Vitamina D

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. e manghjate una...
Perchè Sò Vomitu?

Perchè Sò Vomitu?

U vomitu, o vomitu, hè una carica vigoro a di cuntenutu tomacu. Pò e e un avvenimentu una volta ligatu à qualco a chì ùn i talla micca ghju tu in u tomacu. U vomitu recurrente...