Cumu u polipu uterinu pò interferisce cù a gravidanza

Cuntenutu
A presenza di polipi uterini, soprattuttu in u casu di esse più di 2,0 cm, pò impedisce a gravidanza è aumentà u risicu di aborto spontaneu, in più di rapprisintà un risicu per a donna è u zitellu durante u parto, hè dunque impurtante chì a donna hè accumpagnatu da u ginecologu è / o ostetricu per riduce i risichi relativi à a presenza di u polipu.
Ancu se i polipi ùn sò micca cusì cumuni in e donne giovani in età fertile, tutti quelli chì sò diagnosticati cun questu disordine devenu esse monitorati regolarmente da u ginecologu per valutà se altri polipi sò nati o sò aumentati di dimensioni.
Di solitu in questu gruppu d'età, l'apparizione di polipi ùn hè micca ligata à u sviluppu di u cancheru, ma tocca à u duttore di decide u trattamentu più adattu per ogni casu, perchè in alcune donne, i polipi ponu sparisce spontaneamente senza a necessità di trattamentu chirurgicu.

U polipu uterinu pò dificultà a gravidanza?
E donne chì anu polipi uterini ponu truvà più difficiule à cuncepisce perchè ponu rende difficile impiantà l'ovu fecundatu in l'utru. Tuttavia, ci sò parechje donne chì sò in gradu di firmà incinta ancu cù un polipu uterinu, senza avè prublemi durante a gravidanza, ma hè impurtante ch'elli sianu monitorati da u duttore.
E donne chì vogliono rimanere incinte ma chì anu scupertu di recente chì anu polipi uterini devenu seguità e linee guida mediche perchè pò esse necessariu di rimuovere i polipi prima di cuncepisce per diminuisce i rischi durante a gravidanza.
Cum'è i polipi uterini ùn ponu micca presentà segni o sintomi, una donna chì ùn hè capace di cuncepisce, dopu à 6 mesi di prova, pò andà à u ginecologu per una cunsultazione è questu duttore pò urdinà analisi di sangue è un ultrasuone transvaginale per verificà l'alterazione uterina chì hè rende a gravidanza difficiule. Se i testi anu risultati normali, altre cause possibili di sterilità devenu esse investigate.
Vede cumu identificà u polipu uterinu.
Rischi di polipi uterini in gravidanza
A presenza di unu o più polipi uterini, più grande di 2 cm durante a gravidanza pò aumentà u risicu di sanguinamentu vaginale è di aborto spontiale, soprattuttu se u polipu aumenta di dimensioni.
E donne cù u polipu uterinu di più di 2 cm sò quelle chì anu u più difficultà per esse incinta, perciò hè cumunu per esse sottumessi à trattamenti per a gravidanza cum'è FIV, è in questu casu, sò quelli chì anu u più risicu di sottumette un abortu.