Perchè i diabetichi ùn devenu micca cunsumà bevande alcoliche
Cuntenutu
- Quantità massima chì u diabeticu pò ingerisce
- Cumu diminuisce l'effettu di l'alcol annantu à a diabete
U diabeticu ùn deve micca beie bevande alcoliche perchè l'alcol pò sbilancià i livelli ideali di zuccheru in sangue, alterendu l'effetti di l'insulina è di l'antidiabetichi orali, chì ponu causà iper o ipoglicemia.
Quandu u diabeticu ingerisce bevande alcoliche in eccessu, cume a birra, per esempiu, u fegatu hè sovraccaricatu è u meccanismu di regolazione glicemica hè compromessu. Tuttavia, finu à chì u diabeticu rispetta una dieta adeguata è cun livelli di zuccheru cuntrullati, ùn hà micca bisognu di escludere cumpletamente e bevande alcoliche da u so stile di vita.
Quantità massima chì u diabeticu pò ingerisce
Sicondu l'Associazione Americana di Diabete, a quantità massima di alcolu chì u diabeticu compensatu pò beie à ghjornu, senza dannà a salute, hè una di e seguenti opzioni:
- 680 ml di biera cù 5% alcolu (2 lattine di biera);
- 300 ml di vinu cù 12% alcolu (1 bichjeru è mezu di vinu);
- 90 ml di bevande distillate, cum'è u whisky o a vodka cun 40% d'alcol (1 dosi).
Queste quantità sò calculate per u diabeticu maschile cun livelli controllati di glucosiu in sangue, è, in u casu di e donne, a metà di e quantità menzionate deve esse cunsiderata.
Cumu diminuisce l'effettu di l'alcol annantu à a diabete
Per riduce l'effettu di l'alcol annantu à e persone diabetiche è per evità l'ipoglicemia, si deve evità di beie à stomacu vacu, ancu cù diabete controllatu, è di beie in quantità raccomandate. Dunque, hè impurtante chì quandu i diabetichi bevenu bevande alcoliche, manghjanu ancu alimenti carboidrati, cume pane tostatu cù furmagliu è pumati, lupini o arachidi, per esempiu, per rallentà l'assorbimentu di alcolu.
In ogni casu, prima è dopu avè bevutu, hè impurtante verificà u glucosiu in sangue è curregge i valori, se necessariu, secondu l'indicazione di l'endocrinologu.
Sapete ancu chì cibi da evità in a diabete.