Cumu avè a postura curretta per evità u ventre

Cuntenutu
A postura curretta evita u ventre perchè quandu i musculi, l'osse è l'articuli sò pusizionati currettamente, ciò chì rende u grassu megliu distribuitu. Una bona postura favurizeghja u travagliu di i musculi erettori di a spina dorsale è l'abdominali agiscenu cum'è una sorta di rinforzu naturale in a regione di u ventre è i pieghi di grassu sò menu evidenti.
A cattiva postura favurisce u ventre perchè quandu l'individuu adopra una cattiva postura ghjornu dopu ghjornu, i so organi interni sò prughjettati in avanti è in ghjò è questu assuciatu cù flaccidità addominale è una dieta scarsa, risultati in grassu situatu in a regione addominale.
Cumu avè a postura curretta per evità u ventre
Adottendu una postura curretta, tutti i vostri musculi sò naturalmente rinfurzati è migliuranu u to tonu, diminuendu cusì u flussu, in particulare in a regione addominale, evitendu a pancia sporgente. Per avè a postura curretta per evità u ventre hè necessariu:
1. À pusà

Pone a schiena cumpletamente in a sedia è tene i dui pedi piatti in terra, micca cù e gambe incrociate o appese. Questu causa una distribuzione uniforme di pressione in i ligamenti è i discu intervertebrali è impedisce l'usura spinale. Eccu cumu per mantene una bona postura seduta.
2. Quandu si cammina

Per evità u ventre, hè impurtante portà scarpi adatti chì permettenu à i pedi di esse piazzati cumpletamente nantu à u pavimentu quandu si cammina è chì u pesu di u corpu sia distribuitu uniformemente annantu à i dui pedi. Inoltre, duvete cuntrattà leggermente u vostru ventre è posizionà e spalle indietro, in modo chì u vostru corpu sia assai arrittu è u furmagliu sia parallelu à u pavimentu. Scuprite alcuni cunsiglii per riduce u ventre.
3. Quandu dorme

Hè cunsigliatu chì quandu dorme, a persona si stenda da fiancu è mette un cuscinu trà e so gambe, chì deve esse leggermente arricciato. Oltre à evità u ventre, dorme à fiancu evita i prublemi di a colonna vertebrale, perchè permette à a colonna vertebrale di esse in a so curvatura naturale è cumpletamente supportata.
Quandu u tempu passa, u mantenimentu di una postura curretta diventa più faciule è più faciule, però, se sperimentate u dolore à a schiena, hè impurtante cunsultà un fisioterapeuta è andà à u duttore per vede se avete qualchì problema di schiena. Cunnosce e cause principali è cume alleviare u dolore di schiena.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente: