Litocit: chì ghjè, per chì ghjè è cumu aduprà
Cuntenutu
Litocit hè una medicina orale chì hà citrate di potassiu cum'è ingrediente attivu, indicatu per u trattamentu di l'acidosi tubulare renale cù calcoli di sale di calciu, nefrolitiasi di ossalatu di calciu cù ipocitraturia di qualsiasi origine è litiasi da sali di calciu.acidu uricu, cù o senza calciu calciu.
Questa medicina pò esse acquistata in farmarii, per un prezzu di circa 43 è 50 reai, chì dipenderà da a dosa prescritta da u duttore.
Cumu aduprà
In e persone cun ipocitraturia moderata, a dose raccomandata hè di 30 mEq per ghjornu è in e persone cù ipocitraturia severa, a dose raccomandata hè di 60 mEq per ghjornu, preferibilmente cù i pasti o finu à 30 minuti dopu i pasti.
Quale ùn deve micca aduprà
Stu rimediu ùn deve micca esse adupratu in persone cun ipersensibilità à i cumpunenti di a formula, persone cun iperkaliemia o cun condizioni chì predisponenu à l'iperkaliemia, cume insufficienza renale grave, diabete mellitus decompensatu, disidratazione acuta, eserciziu fisicu intensu in persone senza condizionamentu fisicu, insufficienza surrenale è perdita estensiva di tissuti, cum'è in u casu di brusgii gravi.
Inoltre, ùn deve micca esse adupratu ancu in e persone cù infezioni di l'urinariu, ulcera peptica, svuotamentu gastricu ritardatu, compressione esofagea, ostruzione intestinale o chì piglianu droghe anticolinergiche.
Possibili effetti collaterali
Litocit hè generalmente ben tolleratu, tuttavia, ancu s'ellu hè raru, pò esse un disconfort addominale, nausea, vomitu, diarrea o riduzzione di u muvimentu intestinale, chì pò esse una cunsequenza di l'irritazione intestinale è, dunque, pò esse allevatu se si usa a droga. durante o dopu i pranzi.