5 ragioni per ùn aduprà u camminatore classicu è chì hè u più adattu
Cuntenutu
- 1. Fate chì u zitellu cammini più tardi
- 2. Pò dannà l'articuli di u criaturu
- 3. Modu sbagliatu di passà
- 4. U zitellu pò esse feritu
- 5. Ritarda u sviluppu intellettuale
- Chì hè u marchjatore u più adattu
- Cumu aiutà u vostru zitellu à cumincià à marchjà
Benchì apparentemente inofensivi, i passeggiatori classichi ùn sò micca raccomandati è sò pruibiti di esse venduti in certi stati, perchè pò ritardà u sviluppu motoru è intellettuale, postu chì pò cunfondà i zitelli avendu l'impulsu solu toccu a punta di u pede nantu à u pavimentu. , è micca cù u pede pienu sustinutu, ritardendu è alterendu l'equilibriu di u corpu.
Inoltre, u baby walker permette à u zitellu di ghjunghje à una velocità più alta, senza dà à i genitori u tempu di reagisce, aumentendu u risicu di accidenti cum'è cascate, chì ponu esse gravi è ponu causà fratture è ancu traumatismi craniali.
U classicu baby walker pò esse dannusu per u vostru sviluppu perchè:
1. Fate chì u zitellu cammini più tardi
U zitellu deve passà per tutte e fasi di u sviluppu di u mutore, cum'è striscà, striscà, finu à ch'ellu possi stà da per ellu è hè questu muvimentu iniziale chì hà da sviluppà a musculatura per inizià finalmente u prucessu d'apprendimentu per camminà.
Saltendu ste fasi, lascendu u zitellu in piedi nantu à u classicu marchjadore, in più di ritardà l'apprendimentu di u camminu, forza a spina prima di u tempu adattu, chì pò purtà à una postura povera è prublemi in u futuru.
2. Pò dannà l'articuli di u criaturu
U marchjadore classicu ùn permette micca u sviluppu di i musculi lascendu u criaturu suspesu, cusì e articulazione ponu esse indebulite ciò chì aumenta u risicu di ferita à l'articuli di i membri inferiori.
3. Modu sbagliatu di passà
Perchè camminendu guasi sempre in punta di punta o aduprendu i lati, u passu tende à diventà inclinatu versu l'internu o fora, chì pò causà dolore quandu u zitellu cammina digià solu.
4. U zitellu pò esse feritu
U marchjadore classicu tende à ghjunghje à una vitezza più alta di quella chì averia u criaturu s'ellu camminava, ciò chì aumenta u risicu di fassi male, postu chì pò scavalcà tappeti, sedie è i ghjoculi stessi.
5. Ritarda u sviluppu intellettuale
Quandu u zitellu hè in u camminatore classicu, hè capace di esplorà menu l'ambiente intornu à ellu, ritardendu a capacità di interagisce è d'interessassi à i ghjochi novi, chì pregiudica l'apprendimentu di u zitellu, postu chì a curiosità hè di primura per questu.
Chì hè u marchjatore u più adattu
U camminadore u più adattu hè quellu chì hè spintu in avanti, cum'è s'ellu fussi un passeggiu di super mercatu. Stu tippu di marchjatore darà a cunfidenza chì u zitellu hà bisognu per inizià i primi passi senza l'aiutu di i genitori, à u cuntrariu di ciò chì si pò pensà, questu ogettu ùn insegna micca à i zitelli à marchjà, li aiuta solu.
In questu modu, l'età ideale per esse adupratu in modu sicuru, pò varià da 8 à 12 mesi, postu chì hè à questa età chì u zitellu pò stà nantu à l'uggetti, è per ellu per ghjunghje à sta tappa, hè di primura ch'ellu abbia hà avutu a stimolazione in e fasi di strisciatura è strisciatura.
Cumu aiutà u vostru zitellu à cumincià à marchjà
Generalmente, u zitellu principia à fà i so primi passi da 9 mesi è si prevede di circa 15 mesi. Tuttavia, ogni zitellu hà u so ritimu, è per questa ragione, sta volta pò cambià, essendu impurtante l'attenzione di i genitori per esse stimulante u zitellu.
Queste azzioni ponu aiutà in u prucessu di sviluppu di u zitellu:
- Camina cù u zitellu, pigliendulu per e mani;
- Chjama u zitellu à pochi metri da ellu per incuragelu à marchjà;
- Chjamate u zitellu à pochi metri da ellu per vene à piglià u so ghjocu preferitu.
- Lascià u zitellu marchjà scalzu;
In tuttu stu mumentu, hè impurtante chì i genitori trasmettanu calma è sicurezza à u zitellu, in più di lasciallu esplorà u spaziu in modu chì si senti sicuru è fiduciosu quandu prova à marchjà.
Fighjate u video è vedi cumu incuragisce u zitellu à marchjà: