Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 2 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
Cume Aduprà u Metudu di Addestramentu Potty 3-Day - Salute
Cume Aduprà u Metudu di Addestramentu Potty 3-Day - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

U furmazione di furmagliu u vostru zitellu in un weekend longu sona troppu bellu per esse veru?

Per parechji genitori, a furmazione di u vasettu hè un prucessu longu è frustrante chì hè assai più duru per mamma o babbu ch'è per u picculu apprendista di vaschetta. Ma u cuncettu di un calendariu di furmazione di potty acceleratu ùn hè nunda di novu. In u 1974, un coppiu di psiculoghi publicanu "Training in toilette in menu di un ghjornu", è tecniche di furmazione rapida è strategie persiste finu à oghje.

Pigliate l'approcciu pupulare di Lora Jensen, u Metudu di furmazione Potty 3-Day. Jensen hè una mamma di sei anni è l'autoproclamata, "Regina di Potty Training". Hà aghjustatu u so metudu di trè ghjorni cù i so figlioli dopu avè seguitu attentamente i successi di furmazione di u puttaghju è i fiaschi di i so amichi è di a so famiglia, è u risultatu hè un approcciu di furmazione di potty chì parechji genitori ghjuranu.


U Metudu di Formazione Potty 3-Day

A strategia di Jensen hè basata annantu à un approcciu amorevule à a furmazione di u puttachju chì mette in risaltu u rinforzu pusitivu, a cuerenza è a pazienza. U metudu di trè ghjorni piglia dinò un approcciu più generosu per a nuzione di "segni di prontezza", o di i signali chì u vostru zitellu chjucu hè abbastanza cusciente per trasfurmassi cù successu in u vasettu.

Sicondu Jensen, u primu segnu necessariu hè a capacità di u to figliolu di cumunicà di manera consistente ciò chì volenu, ancu senza aduprà a parolla. Hà cunsigliatu ancu chì u vostru zitellu deve esse capace d'andà à dorme senza una buttiglia o una tazza. Infine, Jensen trova chì l'età ideale per u trenu di vaschetta hè 22 mesi. Mentre ella nota chì i zitelli menu di 22 mesi chì mostranu segni di prontezza ponu riesce u trenu in vaschetta, avertisce chì prubabilmente durerà più di trè ghjorni.

L'aspettative di u Metudu

Durante u prucessu di trè ghjorni, tuttu u vostru focusu deve esse nantu à u vostru zitellu.

Ciò significa chì u vostru prugramma normale sarà disturbatu perchè passerete tutti i trè ghjorni à a distanza di sputà da u vostru zitellu. L'idea hè chì mentre stai preparendu u vostru zitellu à u puttachju, site ancu furmatu. Amparate cumu u vostru zitellu comunica un bisognu di aduprà u bagnu, è chì pò piglià qualchì prova è errore.


U Metudu 3-Day richiede ancu chì i genitori si mantenganu tranquilli, ùn importa quanti accidenti accadenu. È l'accidenti accaderanu sicuramente. Calma, paziente, pusitiva è cunsistenti - questu hè ubligatoriu.

Per riesce, Jensen raccomanda di pianificà in anticipu per qualchì settimana. Sceglite i vostri trè ghjorni è sguassate u vostru calendariu. Fate arrangiamenti per i vostri altri figlioli (ritruvà è lascià a scola, attività dopu à a scola, ecc.), Preparate i pasti in anticipu, cumprate i vostri forniture di furmazione in vaschetta, è fate tuttu ciò chì pudete per assicurà chì questi trè ghjorni saranu dedicati à u vostru zitellu è u prucessu di furmazione di u puttachju.

Mentre ùn avete micca bisognu di impazzisce cù forniture, avete bisognu di alcune cose.

  • una sedia di vaschetta chì si attacca à un bagnu o un vasettu autònumu per u vostru zitellu (cumprà quì)
  • 20 à 30 coppie di mutanni "big boy" o "big girl" (cumprate quì)
  • assai liquidi in manu per creà assai opportunità per pause di vaschetta
  • stuzzichini ricchi di fibra
  • una sorta di trattà per u rinfurzamentu pusitivu (pensate crackers, caramelle, spuntini di frutta, adesivi, picculi ghjoculi - tuttu ciò chì u vostru figliolu risponderà à u megliu)

U Pianu

U primu ghjornu cumencia quandu u vostru zitellu si sveglia. Idealmente, sarete pronti per a ghjurnata da per voi, per ùn avè micca bisognu di fà una ghjuvalla cù a duscia o lavà i denti fighjulendu u vostru zitellu cum'è un falcu.


Jensen cunsiglieghja di fà una pruduzzione fora di lampà fora tutti i pannolini di u to figliolu. Li cunsidereghjanu una stampella, allora hè megliu à caccià e cose sbarrazzendusi di elli. Veste u to figliolu in una maglietta è una mutandine nova grande per figlioli, chì offre assai lodi per esse cusì grande. Purtateli à u bagnu è spiecate chì u puttachju hè per piglià pisci è cacce.

Spiegate chì u to figliolu deve tene secchi quelli capretti grossi cù l'usu di u puttachju. Chiedi à u to figliolu di dì ti quandu anu bisognu à andà in vaschetta, è ripeti lu ripetutamente. Jensen insiste quì per ùn dumandà micca à u to figliolu s'elli anu bisognu di piscià o di cacà, ma piuttostu per dà li un sensu di cuntrollu dumandendu li di dì chì devenu andà.

Preparatevi per l'accidenti - assai, assai accidenti. Eccu induve entra a parte di u focu. Quandu u vostru figliolu face un accidente, duvete esse capace di sculiscialli è di precipità li in bagnu per pudè "finisce" nantu à u vasettu. Questa hè a chjave per u metudu. Avete bisognu di piglià u vostru zitellu in l'attu ogni volta. Questu, Jensen prumette, hè cumu si principierà à insegnà à u vostru zitellu à ricunnosce i so propri bisogni fisichi.

Esse amorevule è paziente, offrendu assai lodi quandu u vostru zitellu finisce cù successu nantu à u vasettu o vi dice chì anu bisognu di aduprà u vasettu. Siate pronti per l'accidenti, chì devenu esse cunsiderati opportunità per mostrà à u vostru zitellu ciò chì deve fà è ciò chì ùn deve micca fà.

Soprattuttu, siate cuncordanti cù e lode, stà calmu quandu u vostru zitellu hà un accidente, è tene à ramintà à u to figliolu di dì ti quandu ella deve andà. Se fate questu, è seguite alcune altre linee guida in u so libru, Jensen crede, duvete esse capace di furmà u vostru zitellu in solu trè ghjorni.

U mo Viaghju di furmazione Potty

Sò una mamma di quattru anni, è simu stati trè volte in a furmazione di u puttachju. Mentre possu apprezzà uni pochi di punti in l'approcciu di Jensen, ùn sò micca vendutu nantu à stu metudu. È ùn hè micca solu perchè pare troppu travagliu. Quandu si tratta di cose cum'è a furmazione di potty, pigliu un approcciu guidatu da i zitelli.

Quandu u nostru più vechju era intornu à 2, hà cuminciatu à mustrà un interessu per u pudettu. Avemu compru un picculu sedile in vaschetta chì si ficcava in a toilette è u pusemu quì sopra quandu eramu in bagnu, ma di manera assai bassa pressione.

L'avemu compru ancu qualchì mutandine chjachjarata. Volia purtalli subitu è ​​si girò per qualchi minutu prima di piscià subitu in elli. L'avemu pulitu è ​​purtatu à u vasettu, spieghendu chì i masci maiò facenu piscia in u vasettu, micca in i so mutanni. Dopu li avemu prupostu un antru coppiu di mutandine, ch'ellu hà ricusatu.

Allora u rimettimu in un pannolinu, è ogni ghjornu, per mesi dopu, li dumandavamu s'ellu era prontu per mutandine di grande maschile. Ci hà dettu ch'ellu ùn era micca, finu à un ghjornu, quandu hà dettu ch'ellu era. À quellu mumentu, era qualchi mesi timidu di u so 3u anniversariu, si svegliava cun un pannolinu seccu a mane, è circava a privacy quandu cacava. Dopu avè dumandatu di mette indumenti di grande maschju, hà preparatu un vasu in menu di una settimana.

Avanzate veloci à a nostra figliola, chì hà preparatu u pudettu ghjustu nantu à a cronologia appruvata di Jensen. À 22 mesi, era incredibilmente articulata è avia un fratellu maiò chì mudificava l'abitudini di bagnu. Avemu seguitatu u listessu approcciu chjucu chjucu, dumandenduli se vulia aduprà u vasettu, è dopu cumprendu a so grande ragazza indibulita. Ùn hà persu tempu à mette li, è dopu à qualchì accidente, hà capitu chì preferia tene li puliti.

U nostru terzu figliolu, u nostru figliolu minore, avia dui fratelli chì mudellavanu boni abitudini di bagnu. U fighjulava tuttu cun grande interessu è intenzione, è perchè vulia esse cum'è i grandi zitelli, ùn pudia aspittà a seduta di u puttachju è i grandi mutanni di mutanni. Era ancu intornu à 22 mesi, ciò chì hà sbulicatu a mo idea preconcevata chì e ragazze si ponu allenà più veloci chè i masci!

Cù tutti i trè zitelli, i lasciaimu cuntà quandu eranu pronti à inizià u prucessu. Dopu simu restati diligenti per dumandalli se avianu bisognu di aduprà u putassiu. Avemu adupratu a frase, "Stà à sente u vostru corpu, è dite quandu ci vole à aduprà u vasettu, va?" Ci sò stati accidenti, sicuramente, ma ùn hè statu un prucessu troppu stressante.

U Takeaway

Cusì mentre ùn possu micca rivendicà una tecnica di addestramentu di potty di trè ghjorni chì sia garantita per u travagliu, vi possu dì questu: hè infinitamente più faciule per allenà un zitellu in pudè perchè volenu esse addestrati in vaschetta, è micca solu perchè anu colpitu qualchì vaschetta magica età di furmazione.Mantene a bassa pressione, celebrendu i successi, senza stressà nantu à l'accidenti, è lascendu chì i vostri figlioli capiscenu e cose in i so propri timeline hà travagliatu bè per noi.

Cunsigliatu À Voi

Rumpitura tracheale

Rumpitura tracheale

Una rottura tracheale o bronchiale hè una lacrima o rottura in a trachea (trachea) o in i tubi bronchiali, e vie aeree principali chì portanu à i pulmoni. Una lacrima pò ancu accad...
Iniezione Blinatumomab

Iniezione Blinatumomab

L'iniezione di Blinatumomab deve e e data olu ottu à a upervi ione di un duttore chì hà perienza in l'u u di farmaci di chimioterapia.L'iniezione di Blinatumomab pò cau...