Stu Powerlifter Hà u Prufessiunale u più Rinfrescante per Navigà u Corpu Cambiante Durante a Gravidanza
Cuntenutu
Cum'è tutti l'altri, a relazione di powerlifter Meg Gallagher cù u so corpu hè in constante evoluzione. Da u principiu di u so viaghju di fitness cum'è un competitore di bikini di culturismo, à diventà un powerlifter competitivu, à lancià una attività di coaching di fitness è nutrizione, Gallagher (megliu cunnisciuta cum'è @megsquats in Instagram) hà mantenutu sinceru cù e so legioni di seguitori nantu à u so corpu. maghjina dapoi u primu ghjornu - è avà chì hè incinta, continua à fà la.
Ricertamenti, Gallagher, chì dice chì hè "in missione di [uttene] un barbell in manu di ogni donna", hà apertu nantu à u so corpu cambiante à i so seguitori 500K + Instagram in una seria di posti.
"Aghju avutu un coppiu di persone chì mi dumandanu cumu navigu in u mo corpu cambiante, o l'idea di u mo corpu chì ùn pare mai più u listessu. Allora parlemu," hà intitulatu un post d'Instagram di selfie side-by-side . À manca, Gallagher face una pusizione prima di a gravidanza. À a diritta, mette u listessu vestitu per fà vede u so zitellu à circa 30 settimane.
"Prima di tuttu: ùn sò ancu à pienu termine. Aghju da diventà più grande, allora forse i mo sentimenti intornu à questu cambieranu. Ùn sò guasi più pesante di quantu eru à u mo pesu pesu adultu in u 2014 quandu aghju guadagnatu circa 40 lbs , solu mesi dopu avè cuncorsu in una cumpetizione di culturismo ", hà iniziatu.
"Tandu, mi vergognava di arruvinà u mo "corpu perfettu" chì aghju fattu dieta è travagliatu cusì duru. Aghju manghjatu in sicretu. Mi sò ritiratu da l'amichi. Eru vergogna d'andà à a palestra è di furmà perchè aghju avutu una nova massa è nova. jiggle chì si sentia straniera è scomoda. Ùn mi sentu micca in casa in a mo propria pelle. "
Ma malgradu a so esitazione iniziale per travaglià, Gallagher dice chì a situazione hà veramente aiutatu à cambià a so prospettiva nantu à a forma fisica è i so scopi di furmazione.
"Per furtuna, stu scenariu hà apertu a mo mente à e competizioni di powerlifting è strongman. Cù u sustegnu di a cumunità è l'ispirazione di l'atleti in a mo vita è in e social media, u mo focusu hà cambiatu da l'ossessione di l'aspettu à l'obsessionatu di forza ", continuò. (Vede: A Differenza trà Powerlifting, Culturismo, è Weightlifting Olimpicu)
Cumu Powerlifting hà aiutatu @MegSquats à amassi u so corpu più chè mai
È hà travagliatu - u novu puntu di vista di Gallagher hà aiutatu prestu à trasfurmà e so insicurezze in grit, è li hà datu una visione completamente nova di l'esercitu è u so corpu. "Focusing nantu à a forza hà fattu assai più per mè chì aiutà mi sentu megliu in a mo propria pelle. M'hà amparatu chì a mo propria pelle hè veramente solu pelle.Amparate chì avete più da offre à u mondu chè cumu si vede pò veramente mette in una strada per fà a merda in a vostra vita. Guadagnà un pocu di pesu, o allungà u to ventre, o imballà in più grassu di u corpu per cresce un altru umanu sò cusì triviali cumparatu cù ciò chì hè avà impurtante in a mo vita ".
In un secondu post d'Instagram, Gallagher hà continuatu u listessu sentimentu: "A quistione di" cumu navigate l'imagine di u corpu? " mi pare tantu luntanu da induve sò mentalmente. Sò focalizata nantu à a crescita di u mo zitellu, a custruzzione di a mo impresa, è l'aiutu à a ghjente à truvà a forza in sè. QUESTE sò e cose chì contanu per mè ", hà continuatu.
Ùn puderia micca imaginà esse incinta è attaccà à u stress è a pietà chì vene cun una ossessione per u mo corpu. Sò chì queste parolle sonanu aspre - ma era una vita dura, è eru improduttivu è miserable quandu a mo bussola era "Sò abbastanza calda?"
Meg Gallagher, @megsquats
Dice questu, u sviluppu di una maghjina sana di u corpu ùn hè micca faciule quandu site circundatu da una cultura di dieta tossica è ritratti perfettamente filtrati. In ultimamente, Gallagher hà finitu u so messagiu di pusitività di u corpu cù parolle cunsulatrici per u so publicu, incuraghjendu li à circà aiutu per e so angosce.
"Se leghjite questu è vi sentite cum'è in una trappula per l'imaghjini di u corpu, per piacè vedi un terapeuta è parlate cun qualcunu. Hè qualcosa chì mi avaria salvatu qualchì tempu allora. Sò chì a terapia ùn hè micca una opzione fattibile per tante, perchè si possu solu lascià cun questu: U vostru valore ùn hè micca determinatu da a vostra taglia, stretch marks, o attrattiva. Sò assai più di ciò chì vede ", hà scrittu. (Assuciatu: Cumu Truvà u Terapeuta Migliore per voi)
Gallagher hè luntanu da a prima personalità di forma fisica à apre a so gravidanza. L'addestratore Anna Victoria, chì hà luttatu cù a fertilità è pruvendu à stà incinta in 2019, hè stata dinò in traccia di cumu si sentia per u so corpu mentre cambiava.
"In ogni modu u mo corpu pare fisicu ùn hè micca u mo focu in questu momentu. Sto travagliendu è manghju sempre 80/20 (ok, forse 70/30 ... 😄) perchè hè ciò chì mi face SENTI u mo megliu. Ma se mi vene e smagliature , Mi vene e stele! Se mi vene a cellulite, mi vene a cellulite! Ma cun queste cose venerà una bella zitella chì aghju vulsutu dapoi tantu tempu è chì aghju luttatu per. Stretch, cellulite, è qualsiasi pesu in più averaghju Ùn farà micca a minima differenza in a mo capacità di esse una grande mamma è hè tuttu ciò chì mi importa avà ! ", hà scrittu annantu à Instagram in lugliu 2020.
Quandu Kayla Itsines, addestratore persunale è creatore di l'app SWEAT, era incinta in 2019, era ancu incinta nantu à u travagliu per ragioni totalmente staccate da l'estetica o capacità: "Ùn mi spinghje micca, ùn sto micca sforzendu per stabilisce i meglius persunali. Sinceramente sò solu travagliendu cusì mi sentu bè è avè una mente pulita. In realtà mi fa sentu bè è dorme megliu ", hà spiegatu à Bonghjornu America à u mumentu. (Vede: Cumu cambià i vostri allenamenti quandu site incinta)
Cum'è i più populari furmatori di Instagram è e personalità di fitness entranu in maternità, u so missaghju predicatu da tantu tempu diventa ancu più chjaru: Ùn si tratta micca di cume si vede o ancu di ciò chì si pò fà fisicamente, si tratta di cumu si sente è di curà u vostru corpu - soprattuttu quandu stai creendu una tutta altra vita umana.