Omu 2.0: Strategie pratiche di salute mentale per l'omi durante l'isulamentu
Cuntenutu
- Priorità a cunnessione
- 1. Sentite i vostri sentimenti
- 2. Ghjunghje à cunnette vi
- 3. Andate in drentu (voi stessu)
- 4. Agisce
- Dà permessu di sente
Illustratrice: Ruth Basagoitia
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
A vulnerabilità hè un attu di leadership chì sustene assai l'altri.
Questu hè Man 2.0, una chjamata per una evoluzione in ciò chì significa identificà cum'è omu. Spartemu risorse è incuraghjemu a vulnerabilità, a riflessione di sè, è l'empatia da noi à u nostru cumpagnu. In cullaburazione cù EVRYMAN.
Durante questi tempi di prova, hè pussibule di vede u ligame direttu trà a nostra salute mentale è u nostru benessere generale.
In a maiò parte di a mo cumunità, ci hè una sperienza cumuna emergente.
Tutti semu stati messi à tempu fora - cum'è se fussimu stati mandati à un ritiru di meditazione ùn avemu micca firmatu è ùn finisce micca prestu. I nostri mudelli nurmali sò stati interrotti è per a maggior parte di noi, ùn sapemu solu chì fà.
Per l'omi, questu presenta alcune sfide uniche.
A risposta schiacciante chì sentu da l'omi in a mo cumunità lucale è glubale hè chì simu stati messi in a situazione unica di vulè agisce ma ùn avè micca un viale chjaru per fà.
E restrizioni di esse in a nostra propria casa quandu a crisa si produce intornu à noi ci lascia profondi sentimenti di paura, ansietà è agitazione. Parechji di i nostri canali normali di trasfurmazione ùn sò micca dispunibili.
L'omi di a mo cumunità stanu in lotta perchè ùn pudemu micca andà in palestra, ùn pudemu micca andà à piglià un hamburger è una biera cù i nostri cumpagni, è ùn avemu micca a distrazione normale di l'affari cum'è di solitu.
U psicoterapeuta George Faller parla eloquentemente di a differenza trà u stress post-traumaticu è a crescita post-traumatica. Faller era un bomberu di New York è hà servutu in terra zero, è hà studiatu ciò chì ci vole per manifestassi intornu à una sfida è micca esse schiacciatu da ella.
Ciò chì hà trovu hè chì e stesse circostanze sfide ponu esse a semente di u dolore à longu andà, o ponu stimulà l'azione è l'evoluzione chì cambia a nostra vita per u megliu.
Per taglià à a caccia, u fattore più impurtante chì distingue i dui hè cunnessione. In poche parole, quandu pigliemu stonde di sfida inseme, simu megliu capaci di prosperà.
Hè per quessa chì i pumpieri, i gruppi di e forze speciali, è l'atleti di e squadre sportive custruiscenu naturalmente legami cusì profondi è impurtanti trà di elli. Si uniscenu per girà versu a sfida.
Priorità a cunnessione
I suggerimenti sottu ùn sò forse micca strategie "run-of-the-mill" per l'omi - è ghjè propiu per quessa ch'elli sò cusì putenti.
Puderiamu scappà alcuni di i fundamenti, cume fà un pocu di eserciziu è esce fora in natura, ma ciò chì conta veramente avà hè cunnessione.
Cum'è a vitamina D in invernu, avemu tutti bramà a cunnessione umana chì conta, è questa hè l'occasione per l'omi di cambià stu paradigma per elli stessi è forse ancu per u mondu sanu.
1. Sentite i vostri sentimenti
A ripressione emozionale ùn hè micca una bona strategia per a salute mentale. Mentre ci sò tempi in a vita quandu hè necessariu cuntrullà e nostre emozioni, hè cruciale truvà un spaziu è un tempu per sente pienu ciò chì si passa in drentu.
Per parechji omi, questu puderia micca sembrà a cosa naturale da fà. Ma quandu ùn avemu micca un locu per trasfurmà e nostre vere sperienze, i sentimenti ponu cumpressà è custruisce nantu à l'altri in un modu malsanu.
Per preparassi per u successu, hè impurtante esse proattivu.
L'applicazioni di terapia in linea è di salute mentale sò in crescita è largamente dispunibili. Sia Talkspace sia BetterHelp valenu a pena di verificà.
Prendere azzioni proattive per a vostra salute mentale ùn vi uttene solu u sustegnu chì avete bisognu, aiuta ancu à scumpressà u stigma culturale chì pò esse una barriera per l'altri omi chì ricevenu aiutu.
I gruppi di omi in linea, cum'è quelli chì tenemu in EVRYMAN, sò modi faciuli per entrà in u solcu di esse onestu nantu à ciò chì sente. Si tratta di gruppi di supportu di pari chì seguitanu un metudu assai simplice è accessibile.
Rallentemu è prestemu attenzione à ciò chì sintimu.
Durante questu tempu d'isolamentu, parechji di l'omi chì participanu à i nostri gruppi dicenu chì sentenu grandi quantità d'ansietà, paura, è ancu panicu. Altri omi si sentenu vergugnosi, persi è cunfusi.
Adunendu si per sparte, amparemu chì hè normale di sente ste cose, è tuttu diventa assai più gestibile quandu u femu inseme.
2. Ghjunghje à cunnette vi
Ci hè presentatu l'uppurtunità di amparà u veru valore di a cunnessione via a tecnulugia. Una chjama cù i vostri parenti, un video chat cù i vostri cumpagni di travagliu, o un messagiu di testu à un fratellu pò esse preziosu avà.
Stemu amparendu quant’elli sò veramente impurtanti questi metudi di cumunicazione. Hè faciule di piglià queste per accertate in u corsu normale di a vita, ma quandu ci hè bisognu, l'impattu di ghjunghje si pò veramente prufondu.
Per fà u megliu di sti mumenti di cunnessione, pudete fà li contà per esse più vulnerabili è trasparenti.
Simu tutti ferenti, paurosi è in lotta in i nostri modi. Quandu ne simu onesti, avemu tutti da presentà in veru sustegnu l'uni di l'altri.
In stu rispettu, a vulnerabilità hè un attu di leadership chì sustene profondamente l'altri.
3. Andate in drentu (voi stessu)
Hè veramente un bellu mumentu per l'introspezione è a riflessione.
Ùn duvete micca diventà un grande meditatore o yogi di classe mundiale, ma pudemu tutti prufittà di e stupende app di meditazione chì sò fora.
U mo preferitu persunale hè Calmu, è un grande locu di partenza accessibile hè a sfida di meditazione di 30 ghjorni cù u prufessore Jeff Warren. Ci hè una piena di opzioni libere è accessibili dispunibuli ogni ghjornu, è facenu veramente una differenza.
Un pad di carta è una penna (o una versione digitale) pò ancu esse un ottimu locu per girà. Ùn u pensate micca troppu - pruvate un eserciziu di mette un cronometru è scrivite per 10 minuti senza piantà. Lascià andà à scrive tuttu è tuttu ciò chì vole esce.
4. Agisce
Pò esse assai difficiule di agisce subitu, ma una strategia utile hè di rallentà è di truvà picculi modi gestibili per avanzà è orientassi à azzioni semplici è pratiche.
Ciò chì pò parè mundanu à prima vista pò purtà un aria di prugressu è di slanciu avanti.
Un participante à i gruppi di i nostri omi si hè sentitu fora di cuntrollu è hà decisu di pulì u so frigorifero - una faccenda ch'ellu avia rimessu da settimane. Un altru omu hà trovu qualchi semi in u so garage è hà piantatu un picculu ortu à fiancu à a so casa.
In modu persunale, a mo moglia è eiu avemu pigliatu sta occasione per urganizà u prugramma cutidianu di a nostra famiglia in un modu novu è elegante, è piglià quella azzione hà purtatu à benefici infiniti.
Dà permessu di sente
In EVRYMAN, definimu a leadership cum'è a vuluntà di esse vulnerabile prima.
Credemu chì permettendu à un omu di sente apertamente è di sparte questi sentimenti dà automaticamente à l'altri u permessu è a sicurezza per fà u listessu.
Offremu un sustegnu gratuitu à l'omi in tuttu u mondu per mezu di chjamate cumunitarii è di gruppi di trasmissione ogni ghjornu. Hè un locu ideale per unisce omi di tutte e sfere di a vita mentre ci riunemu in supportu è solidarietà.
Dan Doty hè u cofundatore di EVRYMAN è ospitante di u podcast EVRYMAN. EVRYMAN aiuta l'omi à cunnettassi è aiutassi l'unu à l'altru à guidà più successu, rializendu a vita per mezu di gruppi è ritiri.Dan hà dedicatu a so vita à sustene a salute mentale di l'omi, è cum'è babbu di dui masci, hè una missione assai persunale. Dan hà sfruttatu a so voce per aiutà à sustene un cambiamentu di paradigma in cume l'omi si prendenu cura d'elli stessi, di l'altri è di u pianeta.