Sindrome di l'intestione irritabile (IBS) è a vostra gravidanza
Cuntenutu
- Sintomi cumuni di IBS
- Fattori Dietetichi
- Cuntrullà IBS Durante a Gravidanza
- Prevenzione di i sintomi IBS
A gravidanza implica assai cambiamenti è à volte una varietà di sintomi. Sè site incinta è avete diarrea frequente o stinzia insupportabile, pudete avè u sindrome di l'intestione irritabile (IBS). IBS hè un tipu di disordine gastrointestinali induve i vostri intestini ùn funzionanu micca bè.
I sintomi IBS ponu aggravassi durante a gravidanza per via di cambiamenti ormonali. Tuttavia, ùn ci hè micca evidenza chì mostra chì e donne cun IBS anu sintomi peggiori dopu a consegna.
IBS hà una larga varietà di sintomi è pò esse affettatu da a sensibilità à certi alimenti. Sè site incinta, duverebbe esse più prudente cù u trattamentu IBS per via di l'effetti putenziali nantu à u vostru zitellu. Sì avete dighjà IBS o sia diagnosticatu di novu durante a gravidanza, pudete piglià misure per cuntrullà i sintomi avà è assai dopu a nascita di u vostru zitellu.
Sintomi cumuni di IBS
I sintomi di IBS ponu esse diversi per tutti. Alcune persone ponu esse più sensibili à a fibra, mentre chì altri ponu avè una reazione più forte à l'alimenti ricchi di grassi.
I sintomi cumuni di l'IBS includenu:
- diarrea frequente
- stinimentu
- dulore addominale
- crampi
- gonfiore
Identificà l'IBS durante a gravidanza pò esse difficiule. Questu hè chì alcuni di i sintomi sò simili à e lagnanze cumune di gravidanza.A stinzia, per esempiu, hè estremamente cumuna. Circa un terzu di e donne incinte dice chì sperimentanu stinzia in l'ultimu trimestre.
Avete più probabilità di sperimentà stinzia quant'è più in a vostra gravidanza. Questu hè per via di u pesu extra chì si mette nantu à i vostri intestini. Parechji duttori cunsiglianu vitamine prenatali cù fibre aghjunte per aiutà e cose à avanzà
U gonfiore hè un altru sintimu di gravidanza cumunemente trascuratu in donne cù IBS. Quandu site incinta, cunservate assai liquidi per aiutà à sustene u vostru zitellu in crescita. Ogni eccessivu gonfiore in a zona addominale pò esse difficiule da identificà cum'è sintomu di IBS.
Fattori Dietetichi
Cum'è futura mamma, fate ogni passu chì pudete per assicurà chì u zitellu crescente abbia tutti i nutrienti chì necessitanu. Questu pò includere piglià vitamine prenatali è manghjà una dieta equilibrata chì include una quantità aumentata di fibra. Questu vi aiuterà à limità a quantità di diarrea chì sperimentate.
Duvete discutere di dosaggi di vitamina cù u vostru duttore. Duvete ancu esse cuscenti di sintomi di sovradosaggio per e vitamine chì pigliate.
Pò esse difficiule di determinà e cause esatte di i vostri sintomi in gravidanza. Tuttavia, se u vostru duttore hà scartatu a tossicità nutrizionale cù un test di sangue è una valutazione dietetica, allora IBS pò esse a causa di i vostri sintomi.
Cuntrullà IBS Durante a Gravidanza
I sintomi di l'IBS ponu aggravassi durante a gravidanza, è pò esse difficiule da cuntrullà per via di cunsiquenza. I motivi specifici per aggravà i sintomi ponu include:
- aumentu u stress
- crescita di l'ansietà
- ormoni
- u vostru zitellu mette pressione nantu à i muri di e vostre viscere
Fà cambiamenti di stile di vita hè u megliu modu per trattà l'IBS durante a gravidanza. Una grande parte di questu hà da fà cù ciò chì manghjate. Aghjunghjite più alimenti di granu integrale à a vostra dieta se sperimentate stinimentu. Duvete ancu tene traccia di ciò chì manghjate. Evite qualsiasi alimenti chì causanu stinzia o diarrea. L'alimenti cumuni cumuni includenu:
- fasgioli
- u brocciu
- u cavulu
- cavolfiore
Parechje persone cun IBS, in particulare quelli chì sò incinte, ponu prufittà di evità di cunsumà:
- alcolu
- caffeina, chì si pò truvà in caffè, soda è tè
- cibi fritti
- prudutti casgili à grassa alta
Prevenzione di i sintomi IBS
IBS hè difficiule da identificà durante a gravidanza è difficiule da cuntrullà. I medicazione senza prescrizione è i rimedii à base di erbe cumunemente aduprati per i sintomi di l'IBS ùn ponu esse sicuri da piglià quandu site incinta.
Duvete travaglià cù u vostru duttore per creà un pianu alimentariu chì impedisce i sintomi IBS. Avè un pianu alimentariu pò ancu diminuisce l'ansietà, chì pò ancu aiutà à diminuisce i sintomi. Eserciziu è beie assai acqua pò aiutà à regulà i muvimenti intestinali. Ùn duverete mai piglià alcunu medicamentu o supplementu senza cunsultà prima cù u vostru duttore.