Gravidanza è Usu di Droga
Autore:
Gregory Harris
Data Di Creazione:
10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data:
18 Nuvembre 2024
Cuntenutu
Riassuntu
Quandu site incinta, ùn site micca solu "manghjendu per dui". Respirate ancu è beie per dui. Sì fumate, aduprate alcolu o pigliate droghe illegali, cusì face u vostru nascitoghju.
Per prutege u vostru zitellu, bisogna à evità
- Tabaccu. Fumà durante a gravidanza passa nicotina, monossidu di carbonu, è altri prudutti chimichi dannosi per u vostru zitellu. Questa puderia causà assai prublemi per u sviluppu di u vostru babbu nascitu. Aumenta u risicu chì u vostru zitellu nasca troppu chjucu, troppu prestu, o cù difetti di nascita. Fumà pò ancu influenzà i zitelli dopu ch'elli sò nati. U vostru zitellu averia più probabilità di sviluppà malatie cum'è l'asma è l'obesità. Ci hè ancu un risicu più altu di more da u sindrome di morte subita di i zitelli (SIDS).
- Bere alcolu. Ùn si cunnosce alcuna quantità di alcolu chì sia sicura per una donna da beie durante a gravidanza. Se beie alcolu quandu site incinta, u vostru zitellu puderia nasce cun disordini di a sindrome di l'alcol fetale per a vita (FASD). I zitelli cun FASD ponu avè un mischju di prublemi fisichi, comportamentali è di apprendimentu.
- Droghe illegali. L'usu di droghe illegali cum'è cocaina è metanfetamine pò causà zitelli sottopesi, difetti di nascita, o sintomi di ritruvamentu dopu a nascita.
- U malu usu di i medicinali prescritti. Se pigliate medicinali prescritti, seguitate attentamente l'istruzzioni di u vostru duttore di salute. Pò esse periculosu di piglià più medicinali di quelli chì si suppone, adupralli per alzassi, o piglià i medicini d'altru. Per esempiu, abusà di oppioidi pò causà difetti di nascita, ritruvamentu in u zitellu, o ancu perdita di u zitellu.
Sè site incinta è fate qualcosa di queste cose, uttene aiutu. U vostru fornitore di assistenza sanitaria pò raccomandà prugrammi per aiutà a lasciare. Tù è a salute di u to babbu ne dipendenu.
Dipartimentu di Salute è Uffiziu di i Servizii Umani nantu à a Salute di a Donna