L'esperienza straziante di sta donna incinta mette in risaltu e disparità in l'assistenza sanitaria per e donne nere

Cuntenutu
Krystian Mitryk era incinta di solu cinque settimane è mezu quandu hà cuminciatu à sperimentà nausea debilitante, vomitu, disidratazione è fatica grave. Da u principiu, hà sappiutu chì i so sintomi eranu causati da hyperemesis gravidarum (HG), una forma estrema di a malatia matinale chì afecta menu di 2 per centu di e donne. Ella sapia perchè avia sperimentatu questu prima.
"Aghju avutu HG durante a mo prima gravidanza, allora aghju avutu a sensazione chì era una pussibilità sta volta intornu", conta Mitryk Forma. (FYI: Hè cumunu per HG di ricurrere in parechje gravidanze).
In fatti, prima chì i sintomi di Mitryk si mettenu ancu, ella dice chì hà pruvatu à avanzà à u prublema cuntendu i medichi in a so pratica di ostetricia è dumandendu s'ellu ci era qualchì precauzione ch'ella puderia piglià. Ma siccomu ùn era micca sperimentata di sintomi ancora, li anu dettu di piglià lu tranquillu, di stà idratatu, è di esse attenti à e so porzioni di cibu, dice Mitryk. (Eccu alcuni altri prublemi di salute chì ponu spuntà durante a gravidanza).
Ma Mitryk cunniscia u so corpu megliu chè qualcunu, è i so instincts instinctivi eranu spot on; hà sviluppatu sintomi di HG solu pochi ghjorni dopu avè pigliatu cunsiglii preliminari. Da questu puntu, Mitryk dice chì sapia chì a strada da fà era dura.
Truvà u Trattamentu Ghjustu
Dopu qualchì ghjornu di "vomitu cuntinuu", Mitryk dice ch'ella hà chjamatu a so pratica d'ostetricia è chì li hè stata prescritta una medicazione per nausea orale. "Li aghju dettu chì ùn pensu micca chì i medicinali orali funzioneranu perchè ùn pudessi micca mantene nunda," spiega. "Ma anu insistitu chì a provu".
Dui ghjorni dopu, Mitryk stava sempre lampendu, incapace di trattene alcunu cibu o acqua (ancu menu pillule anti-nausea). Dopu avè avvicinatu à a pratica di novu, hè stata detta di visità a so unità di travagliu è di triage. "Sò ghjuntu quì è m'anu cunnessu à fluidi intravenosi (IV) è medicazione per a nausea", dice. "Una volta chì eru stabile, m'anu mandatu in casa".
Sta serie di avvenimenti hè accadutu quattru volte in più in u corsu di un mese, dice Mitryk. "Andaraghju, m'avianu cunnessu à i fluidi è i medicazione per a nausea, è quandu mi sentu un pocu megliu, mi mandavanu in casa", spiega. Ma u mumentu chì i fluidi eranu fora di u so sistema, i so sintomi tornavanu, u furzendu à andà in pratica ripetutamente, dice.
Dopu settimane di trattamenti chì ùn anu micca aiutu, Mitryk dice ch'ella hà cunvintu i so duttori di mette la nantu à una pompa Zofran. Zofran hè un forte medicamentu anti-nausea chì hè spessu datu à i pazienti chemio ma pò ancu esse efficace per e donne cun HG. A pompa hè attaccata à u stomacu aduprendu un cateteru minusculu è cuntrolla u gocciolu costante di u medicamentu per a nausea in u sistema, secondu a Fundazione HER.
"A pompa hè andata in ogni locu cun mè, cumpresa a doccia", dice Mitryk. Ogni notte, a moglia di Mitryk cacciava l'agulla è a riincava in a mattina. "Ancu se a piccula agulla ùn duverebbe micca male, avia persu tantu grassu corporeu da u lanciu chì a pompa m'hà lasciatu sentu rossu è dolorante", sparte Mitryk. "In più di què, pudia appena marchjà per via di a fatica, è vomitavu sempre assai. Ma eru dispostu à fà qualcosa di piantà di vucà e mo viscere. "
Una settimana passava è i sintomi di Mitryk ùn avianu micca megliu. Hè sbarcata di novu in a unità di travagliu è di consegna, disperata d'aiutu, spiega. Siccomu nimu di i trattamenti ùn travagliavanu, Mitryk hà pruvatu à prumove per ella stessa è hà dumandatu à esse cunnessu à una linea di catetere centrale inseritu perifericamente (PICC), dice. Una linea PICC hè un tubu longu, finu è flessibile chì hè inseritu per una vena in u bracciu per passà a medicazione IV à longu andà per vene più grandi vicinu à u core, secondu a Clinica Mayo. "Aghju dumandatu una linea PICC perchè hè ciò chì hà aiutatu i mo sintomi HG [durante a mo prima gravidanza]", dice Mitryk.
Ma ancu se Mitryk hà dichjaratu chì una linea PICC era stata efficace in u trattamentu di i sintomi di HG in u passatu, dice chì un ginecologu in a so pratica di ostetricia hà cunsideratu chì ùn era micca necessariu. A stu mumentu, Mitryk dice chì hà cuminciatu à sente chì u licenziamentu di i so sintomi avia qualcosa à chì vede cù a razza - è una conversazione successiva cù u so duttore hà cunfirmatu u so suspettu, spiega. "Dopu avè dettu chì ùn pudia micca avè u trattamentu chì vulia, stu duttore m'hà dumandatu se a mo gravidanza era prevista", dice Mitryk. "Sò statu offesu da a quistione perchè aghju avutu l'impressione chì avessi avutu una gravidanza senza pianificazione perchè eru neru".
In più, Mitryk dice chì a so cartula medica hà dichjaratu chjaramente ch'ella era in una relazione di u stessu sessu è era stata incinta per via di l'inseminazione intrauterina (IUI), un trattamentu di fertilità chì implica a messa di sperma in l'utru per facilità a fecundazione. "Era cum'è ch'ella ùn s'impegnava mancu à leghje u mo graficu perchè, à i so ochji, ùn pareva micca qualchissia chì pianificava una famiglia", sparte Mystrik. (Relazionatu: 11 modi chì e donne nere ponu prutegge a so salute mentale durante a gravidanza è u postpartum)
Era chjaru chì nè eiu nè u mo zitellu importava abbastanza per ella per circà trattamenti alternativi per aiutà.
Krystian Mitryk
Eppuru, Mitryk dice chì a mantene fresca è hà cunfirmatu chì a so gravidanza era veramente pianificata. Ma invece di cambià u so tonu, u duttore hà cuminciatu à parlà à Mitryk di e so altre opzioni. "Ella m'hà dettu chì ùn avia micca da passà cù a mo gravidanza se ùn vulia micca", dice Mitryk. Scunvurgiuta, Mitryk dice chì hà dumandatu à u duttore di ripete ciò ch'ella avia dettu, in casu ch'ella avessi uditu male. "Assai cun disgrazia, m'hà dettu chì parechje mamme sceglienu di finisce a gravidanza s'elle ùn ponu trattà e cumplicazioni di HG", dice. "Dunque [l'ob-ginecologu hà dettu] puderia fà ciò se mi sentia oppressu". (In relazione: Quantu tardi in a gravidanza pudete *In realtà* avè un abortu?)
"Ùn pudia micca crede à ciò chì sentia", cuntinua Mitryk. "Pudete pensà chì un duttore - qualcunu chì avete fiducia cù a vostra vita - sguassate tutte l'opzioni prima di suggerisce un abortu. Era chjaru chì nè eiu nè u mo zitellu importava abbastanza per ella per circà trattamenti alternattivi per aiutà à mè ".
Dopu à l'interazzione estremamente scomoda, Mitryk dice ch'ella hè stata mandata in casa è hà dettu d'aspittà è vede se u Zofran hà da travaglià. Cum'è Mitryk s'aspettava, ùn hà micca fattu.
Avucatu per a so Salute
Dopu avè passatu un altru ghjornu à scaccià l'acidu è a bile in un saccu di vomitu dispunibile, Mitryk hà tornatu à a so pratica di ostetricia, dice. "À questu puntu, ancu l'infermiera sapianu quale eru", spiega. Cum'è a situazione fisica di Mitryk hà continuatu à calà, hè diventata sempre più sfida per ella di fà tante visite di duttore cun un figliolu di 2 anni in casa è a so moglia chì principia un novu travagliu.
Dopu, ci era u prublema di COVID-19. "Avia tanta paura di esse esposta, è vulia fà tuttu ciò chì puderia per limità e mo visite", dice Mitryk. (Relativu: Ciò chì aspetta à u vostru prossimu appuntamentu per l'Ob-Gyn in mezzu - è dopu - a pandemia di Coronavirus)
Ascoltendu e preoccupazioni di Mitryk è assistendu à a so situazione disperata, una infermiera hà immediatamente pagatu u duttore di guardia - u listessu duttore chì avia trattatu Mitryk prima. "Sapiu chì era un cattivu segnu perchè stu duttore avia una storia chì ùn m'hà micca ascultatu", dice ella. "Ogni volta chì l'aghju vista, pichjava u capu, dicia à l'infirmiere di cullà mi à i fluidi IV, è mi mandava in casa. Ùn m'hà mai dumandatu una volta nantu à i mo sintomi o cumu mi sentia".
Sfurtunatamente, u duttore hà fattu esattamente ciò chì Mitryk aspettava, spiega. "Sò stata frustrata è à a fine di u mo spiritu", dice ella. "Aghju dettu à l'infermiera chì ùn vulia micca esse in a cura di stu duttore è chì aghju vistu literalmente à qualchissia altru chì era dispostu à piglià a mo situazione seriamente".
L'infirmieri anu raccomandatu chì Mitryk andessi à l'ospedale affiliati à a so pratica è uttene seconde opinioni da i so ginecologi di guardia. E infermiere anu ancu fattu sapè à u duttore di guardia à a pratica ostetrica chì Mitryk ùn vulia più esse u so paziente. (In cunnessione: I Medici Ignuravanu i Miei Sintomi per Trè Anni Prima I Fussi Diagnosticatu di Limfoma in Stage 4)
Mumenti dopu à l'arrivu à l'uspidale, Mitryk hè stata ammessa immediatamente datu a so salute in decadenza, ricorda. A prima notte di u so sughjornu, spiega, un ginecologu accunsentì chì piazzà una linea PICC era u megliu trattamentu. U ghjornu dopu, un altru ob-gyn hà secondatu sta decisione, dice Mitryk. U terzu ghjornu, l'uspidale s'hè avvicinatu à a pratica di ostetricia di Mitryk, dumandenduli se pudianu avanzà cù u so trattamentu di linea PICC raccomandatu. Ma a pratica di l'ostetricia hà negatu a dumanda di l'uspidale, dice Mitryk. Micca solu què, ma a pratica hà ancu cacciatu Mitryk cum'è paziente mentri era in l'uspidale affiliatu - è siccomu a pratica cascava sottu l'umbrella di l'ospedale, l'ospedale hà persu a so ghjurisdizione per dà li u trattamentu ch'ella avia bisognu, spiega Mitryk.
Cum'è una donna nera, gay in America, ùn sò micca stranu à sentirmi menu di. Ma hè stata una di quelle stonde quandu era chjaru chì quelli duttori è infirmiere ùn si pudianu più primurà di mè o di u mo criaturu.
Krystian Mitryk
"Eru stata ammessa per trè ghjorni, cumplitamenti solu per via di COVID, è malatu fora di crede", sparte. "Avà mi dicenu chì mi negavanu u trattamentu chì avia bisognu per sentirmi megliu? Cum'è una donna nera, gay in America, ùn sò micca stranu per sentimi menu di. Ma questu era unu di questi momenti quandu era chjaru chì quelli duttori è infirmieri [à a pratica di obstetricia] ùn si pudianu più primurà di mè o di u mo criaturu ". (Assuciatu: A Tariffa di Morti Relative à a Gravidanza In i Stati Uniti hè Scandalosamente Alta)
"Ùn puderia micca impedisce di pensà à tutte e donne Nere chì si sò sentite cusì", dice Mitryk. "O quanti di elli anu patitu cumplicazioni di salute irreparabile o ancu persu a so vita per via di stu tipu di cumpurtamentu negligente".
Più tardi, Mitryk hà amparatu ch'ella hè stata licenziata da a pratica solu per u fattu chì hà avutu un "scontru di personalità" cù u duttore chì ùn pigliarà micca i so sintomi in seriu, dice. "Quandu aghju chjamatu u dipartimentu di gestione di u risicu di a pratica, m'anu dettu chì i" sentimenti sò stati feriti "da u duttore, hè per quessa ch'ella hà decisu di lasciami andà", spiega Mitryk. "U duttore hà ancu presumutu ch'e andava à truvà cure in altrò. Ancu s'ellu era u casu, nigendu mi u trattamentu chì avia bisognu, quandu eru malatu cun una situazione potenzialmente periculosa per a vita, hà dimustratu palesemente chì ùn ci era nisun rispettu per a mo salute è benessere".
Ci hè vulsutu sei ghjorni per Mitryk per ghjunghje à una cundizione abbastanza stabile per esse licenziata da l'ospedale, dice. Ancu allora, ella aghjusta, ella sempre ùn era micca in bona forma, è ùn avia ancu una soluzione à longu andà per a so suffrenza. "Sò andatu da quì, [sempre] lanciatu attivamente in un saccu", ricorda ella. "Mi sentu cumplitamenti senza speranza è paura chì nimu ùn mi aiutava".
Qualchi ghjorni dopu, Mitryk hà pussutu entre in un'altra pratica di ostetricia induve a so sperienza era (per fortuna) drasticamente diversa. "Sò entrutu, mi anu subitu ammessu, accucculatu, cunsultatu, agitu cum'è veri duttori è messu nantu à una linea PICC", spiega Mitryk.
U trattamentu hà travagliatu, è dopu à dui ghjorni, Mitryk hè statu liberatu. "Ùn aghju micca ghjittatu o ùn aghju avutu nausea dapoi", sparte ella.
Cumu pudete avocate per voi stessu
Mentre Mitryk hà finalmente ricevutu l'aiutu chì avia bisognu, a realità hè chì e donne nere sò troppu spessu falluti da u sistema di salute di l'America. Studi multipli mostranu chì u preghjudiziu razziale pò influenzà cume i medici valutanu è trattanu u dolore. In media, circa una nantu à cinque donne nere segnalanu discriminazione quandu vanu à u duttore o a clinica, secondu u Partenariatu Naziunale per e Donne è e Famiglie.
"A storia di Krystian è sperienze simili sò purtroppu troppu cumuni", dice Robyn Jones, M.D., un ob-gyn certificatu da u cunsigliu è direttore medicu senior di salute di e donne in Johnson & Johnson. "E donne nere sò menu propensi à esse ascoltate da i prufessiunali medichi per via di pregiudiziu cusciente è inconsciente, discriminazione razziale è iniquità sistemiche. Ciò porta à una mancanza di fiducia trà e donne nere è i duttori, aggravendu in più una mancanza d'accessu à una cura di qualità. " (Questa hè una di e numerose ragioni per chì i Stati Uniti anu bisognu disperatamente di più di dottoresse nere.)
Quandu e donne nere si trovanu in queste situazioni, l'advocacy hè a megliu pulitica, dice Dr Jones. "Krystian hà fattu esattamente ciò chì incuraghjenu e mamme chì aspettanu à fà: parlà tranquillamente da un spaziu di cunniscenza è di riflessione in e vostre interazzione cù i prufessiunali di a salute in quantu à u vostru benessere, a bona salute è a prevenzione", spiega. "Ancu se à le volte ste situazioni ponu diventà assai emotive, fate u vostru megliu per gestisce quella emozione per fà passà i vostri punti in un modu calmu, ma fermu". (Assuciatu: Un novu studiu mostra chì e donne nere sò più propensi à more di u cancheru di u senu chè e donne bianche)
In certi casi (cum'è in Mitryk's), pò ghjunghje un mumentu quandu avete bisognu di trasferì in altre cure, nota Dr.Jones. Indipendentemente, hè impurtante ricurdà chì avete u dirittu di riceve a migliore cura pussibule, è avete tuttu u dirittu di guadagnà tutte e cunniscenze chì pudete nantu à a vostra situazione, spiega u Duttore Jones.
Eppuru, parlà per voi stessu pò esse intimidante, aghjusta u Duttore Jones. Quì sottu, ella sparte e linee guida chì ponu aiutà à navigà cunversazioni complicate cù i vostri duttori è assicuratevi di uttene l'assistenza sanitaria chì si merita.
- L'alfabetizazione sanitaria hè di primura. In altre parolle, cunnuscite è capite a vostra situazione di salute persunale, è ancu a storia di salute di a vostra famiglia, quandu avucate per voi stessi è parlate à i fornitori di assistenza sanitaria.
- Se vi sentite spazzolatu, dichjarate chjaramente à u vostru medicu chì ùn vi sentite micca sentitu. Frasi cum'è "Aghju bisognu chì mi ascultiate", o "Ùn mi sentite micca", ponu andà più luntanu chè pensate.
- Arricurdatevi, cunniscite megliu u vostru propiu corpu. Se avete espressu e vostre preoccupazioni è ùn vi sentite ancu intesu, cunsiderate chì un amicu o un membru di a famiglia si unisca à voi durante queste conversazioni per aiutà à amplificà a vostra voce è u vostru messaghju.
- Pensate à un approcciu più cumpletu per a vostra cura materna. Chì pò include u sustegnu di una doula è / o cura da una infermiera-ostetrica certificata. Inoltre, contate nantu à a putenza di a telemedicina (in particulare in i tempi d'oghje), chì pò cunnette vi à un fornitore di assistenza induve vò site.
- Creà u tempu per amparà è cercà informazioni da risorse credibili. Risorse cume Imperativu di Salute di e Donne Nere, Alleanza di a Mamma Nera, Ufficiu di a Salute di e Minurità, è l'Uffiziu di a Salute di a Donna ponu aiutà à stà à cunnosce i prublemi sanitarii chì ponu influenzallu.
Ancu s'è sentu chì ùn avete micca bisognu di favurizà tù stessu, pudete aiutà altre donne unendu si à certe rete è gruppi à livellu lucale è / o naziunale, suggerisce u Duttore Jones.
"Circate l'uppurtunità cù i grandi gruppi di difesa naziunali cum'è a March for Moms", dice. "In u locu, hè utile per cunnetta cù altre donne è e mamme in a vostra zona attraversu Facebook o in a vostra cumunità per avè un dialogu apertu nantu à questi temi è per sparte l'esperienze. Inseme, pudete ancu truvà l'urganisazioni lucali chì fucalizza nantu à queste cause chì puderanu bisognu. sustegnu supplementu ".