Cosa da fà quandu a pressione hè alta
Cuntenutu
Quandu a pressione hè alta, sopra 14 per 9, hè accumpagnata da altri sintomi cum'è cefalea assai severa, nausea, visione sfocata, vertigini è se avete un diagnosticu di pressione sanguigna alta, deve esse:
- Pigliate a medicina indicata da u cardiologu per situazione SOS;
- Andà à a sala d'urgenza s'ellu ùn migliurà micca in 1 ora, perchè puderia esse una emergenza medica.
Tuttavia, quandu ùn site micca ipertensivu è a vostra pressione sanguigna hè alta, senza altri sintomi, vi cunsiglemu:
- Pruvate à rilassatevi un pocu è aspettate 1 ora per misurà torna a pressione.
Se dopu à quessa, a pressione ferma alta, duvete fà un appuntamentu cù un cardiologu u più prestu pussibule, chì questu puderà indicà una situazione di ipertensione chì pò richiede trattamentu cù medicazione per regulà a pressione, indicata da u cardiologu. Capite megliu cumu hè fatta a diagnosi di pressione alta.
Perchè a pressione diventa alta
A pressione sanguigna alta hè più cumuna in e persone cun ipertensione, chì si pone quandu u sangue hà più difficoltà à passà per l'arterie, ciò chì accade di solitu a causa di l'accumulazione di placche grasse in ellu.
Tuttavia, avè pressione alta per un breve periodu di tempu hè qualcosa chì pò accadere à chiunque, è à ogni età, soprattuttu dopu situazioni cum'è:
- Riceve gattive nutizie;
- Fate assai emozionale;
- Fate un bellu ripastu;
- Fate un sforzu fisicu assai intensu.
Cusì, avè un piccu di pressione sanguigna à l'occasione ùn hè micca una preoccupazione è hè generalmente facilmente controllabile, soprattuttu quandu a persona hè apparentemente sana. Tuttavia, se a pressione alta hè assai costante, hè impurtante vede un medicu generale per valutà e possibilità di avè ipertensione. Amparate più nantu à l'ipertensione è perchè nasce.
E persone chì soffrenu di ipertensione anu da cuntrollà periodicamente a pressione sanguigna in farmacia, in più di piglià e droghe prescritte da u duttore è di mantene abitudini sane, cum'è manghjà una dieta bassa in sale è grassu, è esercitassi di modu regulare eserciziu leggeru à moderatu.
Vede un esempiu di a migliore dieta per aiutà à regulà a pressione sanguigna.
Cosa da fà per cuntrullà a pressione alta
Per cuntrullà a pressione alta, evitendu e so cumplicazioni, a persona ipertensiva deve misurà a pressione sanguigna almenu una volta à a settimana, scrivendu i so valori per mustrà u cardiologu à i prossimi appuntamenti. In questu modu, u duttore pò avè una migliore percezione di cume si comporta a pressione è pò indicà u trattamentu più adattu.
Tuttavia, altre attitudini altrettantu impurtanti chì devenu esse adottate per aiutà à cuntrullà megliu a pressione sò:
- Perda di pesu, mantenendu u pesu ideale;
- Manghjate una dieta bassa in sale;
- Praticà esercizii fisichi; vede cumu cuntrollà l'ipertensione cun attività fisica.
- Smettite di fumà, se applicabile;
- Evite ambienti stressanti;
- Pigliate sempre a medicina chì u duttore vi dice.
Un trattamentu efficace in casa per cuntrullà a pressione alta hè u suchju d'aranciu cù melanzane. Battite in un frullatore a mità melanzana cun 1 vetru di suchju d'aranciu naturale è filtrate dopu. Hè cunsigliatu di beie stu suchju ogni mattina per colazione.
Fighjate stu video per amparà chì fà per abbassà a pressione alta: