Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Ghjugnu 2024
Anonim
Diabete 7 alimenti da evitare.
Video: Diabete 7 alimenti da evitare.

Cuntenutu

Per pudè aiutà un diabeticu, hè impurtante sapè se hè un episodiu di eccessu di zuccherinu in sangue (iperglicemia), o mancanza di zuccheru in sangue (ipoglicemia), postu chì entrambe e situazioni ponu accadere.

L'iperglicemia hè più cumuna in i diabetichi chì ùn anu micca u trattamentu currettu o chì ùn seguitanu micca una dieta equilibrata, invece chì l'ipoglicemia hè più cumuna in e persone chì piglianu trattamentu cù l'insulina o chì anu passatu un bellu pezzu senza manghjà, per esempiu.

Sè pussibule, a prima cosa da fà hè di verificà u glucosiu di u sangue di a persona, cù un dispositivu adattatu per misurà a quantità di zuccheru in u sangue. Generalmente, valori inferiori a 70 mg / dL indicanu ipoglicemia è valori ben al di sopra di 180 mg / dL ponu indicà iperglicemia, soprattuttu se a persona ùn hà micca finitu di manghjà.

1. Iperglicemia - altu zuccheru

Quandu u zuccheru hè altu in u sangue, chjamatu ancu iperglicemia, u valore di u dispusitivu mostrerà valori sopra à 180 mg / dL, à stomacu vacu, o sopra 250 mg / dL, à ogni mumentu di a ghjurnata.


Inoltre, a persona pò sperimentà cunfusione, sete eccessiva, bocca secca, stanchezza, mal di testa è alterazione di u soffiu. In questi casi, duvete:

  1. Cerca una siringa insulina SOS, chì a persona pò avè per situazione d'urgenza;
  2. Injectate a siringa in a regione intornu à l'ombelicu o in u bracciu superiore, fendu una piega cù e dite, mantenendula finu à a fine di l'iniezione, cum'è mostrata in l'immagine;
  3. Sì, dopu à 15 minuti, u valore di u zuccheru ferma uguale, duvete chjamà aiutu medicu, chjamendu subitu u numeru 192 o purtendu a persona à l'uspidale;
  4. Se a vittima hè incosciente ma respira, deve esse piazzata in a posizione laterale di sicurezza, in attesa di l'arrivu di l'assistenza medica. Amparate à fà correttamente a posizione di sicurezza laterale.

In casu chì una siringa d'insulina d'urgenza ùn esista micca, hè cunsigliatu di chjamà immediatamente aiutu medicu o di piglià a persona à l'uspidale, affinchì a dosa adatta d'insulina sia amministrata.


Inoltre, se l'insulina hè amministrata, hè impurtante di tene un ochju nantu à u valore di zuccheru in sangue per l'ora dopu, postu chì ci hè u risicu chì u valore calessi assai se a dosa d'insulina hè stata più alta di u necessariu. Se u valore hè inferiore à 70 mg / dL hè impurtante mette u zuccheru direttamente in e guance è sottu à a lingua, affinchì u valore cresce è si stabilizzi.

2. Ipoglicemia - bassu zuccheru

Quandu i livelli di zuccheru in sangue sò bassi, chjamati ipoglicemie, u dispusitivu mostra glucosiu in sangue sottu à 70 mg / dL è hè cumunu per a persona di presentà segni cum'è tremori, pelle fredda, sudore, palidez o svenimentu. In questi casi, hè impurtante di:

  1. Pone 1 cucchiaia di zuccheru o 2 pacchetti di zuccheru in e guance è sottu à a lingua;
  2. Se u zuccherinu in sangue ùn cresce o i sintomi ùn migliuranu micca in 10 minuti, a persona deve esse data di novu zuccheru;
  3. Se u nivellu di zuccheru o sintomi fermanu uguale per altri 10 minuti, duvete chjamà aiutu medicu, chjamà immediatamente 192 o purtà a persona à l'uspidale;
  4. Se a persona hè incosciente ma respira, deve esse piazzata in a posizione di sicurezza laterale mentre aspetta l'aiutu medicu. Vede cumu fà a posizione di sicurezza laterale.

Quandu u zuccherinu in sangue hè bassu per un bellu pezzu, hè pussibule per a persona d'andà in arrestu cardiacu. Dunque, se si osserva chì a persona ùn respira, chjamate aiutu medicu è cuminciate prestu u massaggio cardiacu. Eccu cumu fà un massaggio cardiacu:


Altri impurtanti primi aiuti per i diabetichi

Oltre à e situazioni più gravi, cum'è iperglicemia o ipoglicemia, ci sò ancu altre misure di primu aiutu chì sò impurtanti in situazioni d'ogni ghjornu, chì ponu raprisentà un risicu più grande di cumplicazioni per u diabeticu, cum'è avè una ferita cutanea o torce u pede. , per esempiu.

1. Ferite di a pelle

Quandu u diabeticu hè feritu, hè impurtante di piglià bè cura di a ferita, perchè ancu s'ellu hè chjucu è superficiale, a ferita di u diabeticu hè più prubabile di presentà complicazioni cum'è ulcere o infezioni, soprattuttu quandu accade in più umidi o soffici lochi cum'è i pedi, pieghe di a pelle o inguine, per esempiu.

Durante u trattamentu, hè impurtante esse attentu per evità infezioni, è deve:

  • Aduprate asciugamani puliti per asciugà a zona di a pelle afectata;
  • Evite u cuntattu cù l'animali domestici;
  • Evite i lochi cù a rena o a terra;
  • Evite vestiti stretti o scarpi nantu à a ferita.

Cusì, l'ideale hè di mantene a ferita pulita, secca è luntana da situazioni chì ponu aggravà a ferita, soprattuttu finu à chì a guarigione sia cumpleta.

Oltre à curà a ferita, hè ancu di primura esse attenti à certi segni chì indicanu u sviluppu di cumplicazioni, cum'è l'apparizione di rossu, gonfiore, dulore severu o pus in a zona. In questi casi, hè cunsigliatu per andà à u medico generale.

Quandu a ferita hè assai chjuca, ma ci vole più di 1 mese per guarisce, hè cunsigliatu d'andà à una cunsulta d'infermiera per valutà a necessità di un trattamentu più spezializatu, cù medicazioni chì favurizanu a guarigione.

2. Torce u pede

Se u diabeticu distrugge u pede o altra articulazione, deve fermà a pratica di l'attività fisica è evità di furzà a zona colpita, in più di evità di marchjà per un bellu pezzu è di cullà e scale, per esempiu.

Inoltre, u pede deve esse mantenutu elevatu, per prumove a circulazione è mette u ghjacciu in a zona interessata per 20 minuti, duie volte à u ghjornu, ricurdendusi di avvolge u ghjacciu in un pannu umitu per evità di brusgià a pelle.

A torsione di solitu provoca gonfiore è dolore, è pò rende a zona più calda è cun macchie viole. In i casi più severi, in i quali ci hè un dolore severu è un gonfiore chì ùn migliora micca, un duttore deve esse cunsultatu per valutà a gravità di a ferita è verificà una frattura.

I segni d'avvertimentu per andà à u duttore

U duttore deve esse contattatu in e seguenti situazioni:

  • High zuccaru, cù una glicemia capillare più grande di 180 mg / dL per più di 1 ora, à stomacu vacu, o più grande di 250 mg / dL per più di 1 ora, dopu manghjatu, o quandu u paziente hè incuscente.
  • Low Sugar, cù glicemia capillare inferiore à 70 mg / dL per più di 30 minuti, o quandu u paziente hè incuscente;
  • Ferite cumplicate di a pelle, cù frebba sopra à 38 ° C; presenza di pus in a ferita; aumentu di rossu, gonfiore è dulore in u situ; aggravamentu di u prucessu di guarigione di a ferita, perdita di sensazione intornu à a ferita o zingara, o presenza di sudore è brividi in u corpu. Questi segni indicanu chì u situ di a ferita pò esse infettatu, cun un risicu più grande di peghju di a ferita è cumplicazioni, cum'è ulcere.

In i casi i più gravi, quandu questi segni sò ignorati è u trattamentu currettu ùn hè micca fattu, u tessutu influenzatu pò soffre di necrosi, chì accade quandu a regione ùn riceve micca abbastanza ossigenu è i tessuti morenu, è pò esse necessariu amputà i colpiti membru.

In questi casi, l'aiutu medicu deve esse chjamatu rapidamente chjamendu 192.

Scelta Di Lettori

Medici chì trattanu a demenza

Medici chì trattanu a demenza

Dimenza è ite preoccupatu di i cambiamenti di memoria, di pen amentu, di cumpurtamentu o d'umore, in è te u o in qualcunu chì vi intere a, cuntattate u vo tru duttore primariu. Far...
Humalog (insulina lispro)

Humalog (insulina lispro)

Humalog hè un medicamentu di pre crizione di marca. Hè appruvatu da a FDA per aiutà à cuntrullà i livelli di zuccheru in angue in e per one cun diabete di tippu 1 o tippu 2.Ci...