6 cause principali di u dolore da corsa è chì fà
Cuntenutu
- 1. "Dolore d'asinu"
- 2. Canelite
- 3. Distorsione
- 4. Sindrome di frizione di a banda Iliotibiale
- 5. Tensione musculare
- 6. Crampu
U dulore durante a corsa pò avè parechje cause secondu a situazione di u dolore, hè perchè sì u dolore hè in u stinzu, hè pussibile chì sia per una infiammazione di i tendini prisenti in u stinchju, mentre u dolore si sente in u panza, chjamata pupularmente di dulore di sumere, accade per via di una respirazione sbagliata durante a corsa.
U dulore di corsa, in a maiò parte di i casi, pò esse evitatu allungendu prima è dopu a corsa, bevendu acqua durante u ghjornu è durante l'eserciziu, è evitendu l'eserciziu subitu dopu à i pasti.
Tuttavia, quandu si sente u dulore mentre corre, hè cunsigliatu di smette di corre, di ripusassi è, secondu a situazione di u dulore è a so causa, di mette ghiacciu, stende o piega u corpu in avanti, per esempiu. Cusì, vedi chì sò e cause principali di u dolore in corsa è chì fà per alleviare:
1. "Dolore d'asinu"
U dulore in a mila in corsa, popularmente cunnisciutu cum'è "dulore di sumere" si sente cum'è una puntura in a zona immediatamente sottu à e coste, da u latu, chì si pone mentre esercita. Stu dulore hè di solitu assuciatu à una mancanza di ossigenu in u diafragma, perchè quandu si respira in modu incorrettu durante a corsa, u cunsumu d'ossigenu diventa insufficiente, ciò chì provoca spasmi in u diafragma, causendu dolore.
Altre cause pussibuli di dulore di sumere sò a cuntrazione di u fegatu o di a milza durante l'eserciziu o quandu si manghja appena prima di a corsa è u stomacu hè pienu, mette pressione nantu à u diafragma. Scuprite alcuni consiglii per migliurà e prestazioni è a respirazione mentre corre.
Cosa da fà: In questu casu, hè cunsigliatu di diminuisce l'intensità di l'eserciziu finu à chì u dolore sparisce è massà l'area induve ferisce cù e dita, inspirendu profondamente è espirendu lentamente. Un'altra tecnica per alleviare u dolore di l'asinu include piegà u corpu in avanti per allungà u diafragma.
2. Canelite
U dulore à a stinca durante a corsa pò esse causatu da cannellite, chì hè una infiammazione di l'ossu di a stinza o di i tendini è di i musculi chì u circondanu. Tipicamente, a cannellite nasce quandu esercitate e gambe eccessivamente o quandu fate un passu incorrettu durante a corsa, è sì avete i piedi piatti o un arcu più rigidu, site ancu più prubabile di sviluppà cannellite. Amparate più nantu à a cannellite.
Cosa da fà: Smette di corre, riposa è mette compresse fredde o ghiacciu, per 15 minuti, à u situ di u dulore per riduce l'infiammazione. Se necessariu, utilizate analgésichi è antiinflamatori cum'è Ibuprofen per alleviare u dolore è riduce l'infiammazione finu chì vedi u duttore.
3. Distorsione
In corsa, u dolore à a caviglia, u taccu o u pede pò accade per via di una distorsione. I distorsioni sò causati da una distensione eccessiva di i ligamenti per via di traumi, movimenti improvvisi di u pede, poveru piazzamentu di u pede o quandu si inciampa, per esempiu. In generale, u dulore si pone subitu dopu à l'accidentu o un muvimentu improvvisu è hè assai intensu, chì pò impedisce di mette u vostru pede in terra. A volte, u dulore pò diminuisce in intensità, ma dopu à qualchì ora è quandu l'articulu si infiamma, u dolore apparisce di novu.
Cosa da fà: Fermate a corsa, alzate a gamba, evitendu i muvimenti cù a regione colpita è applicate cumpresse fredde o ghjacciu à l'articulazione colpita. Se necessariu, aduprate un rimediu per u dolore è l'infiammazione cum'è Diclofenac o Paracetamol finu à vede u vostru duttore. A volte, pò esse necessariu aduprà una stecca o un intonaci per immobilizà l'articulazione affettata è accelerà a recuperazione. Eccu cumu trattà a distorsione di caviglia.
4. Sindrome di frizione di a banda Iliotibiale
U dulore durante a corsa di u ghjinochju hè di solitu causatu da u sindromu di attritu di a banda iliotibiale, chì hè una infiammazione di u tendinu di u musculu tensor fascia lata, causendu un dolore intensu. Di solitu, u ghjinochju hè gonfiu è a persona sente dulore in u latu di u ghjinochju è trova difficiule à cuntinuà à corre.
Cosa da fà: Diminuisce u ritmu di a furmazione in corsa, appughjate u ghjinochju è appiccicate u ghjacciu per 15 minuti parechje volte à u ghjornu. Se u dulore ùn si ne và, pigliate analgesichi è antiinflamatori, cum'è Ibuprofen o Naproxen, o aduprate unguenti antiinflamatori cum'è Cataflan, per riduce l'infiammazione è u dolore, sottu a guida di u duttore.
Hè ancu impurtante di rinfurzà i glutei è i musculi abduttori in u latu di a coscia per diminuisce stu dolore è allungà i musculi in u spinu è in u latu di e gambe. L'ideale ùn hè micca di corse torna finu à chì u dulore sia risoltu, chì pò piglià circa 3 à 5 settimane.
5. Tensione musculare
A tensione musculare pò accade quandu u musculu si stende troppu, pruvucendu una tensione musculare o allungamentu, chì pò accade in u vitellu, è hè cunnisciutu cum'è sindrome lapidatu. A tensione musculare si verifica tipicamente quandu u musculu si contrae rapidamente o quandu u vitellu hè sovraccaricatu durante a furmazione, fatica musculare, postura impropria, o una diminuzione di a gamma di muvimentu.
Cosa da fà: Smette di corre è mette nantu à una cumpressa fredda o ghiacciu per circa 15 minuti finu à vede u duttore. In generale, u duttore raccomanda di fà esercizii di fisioterapia.
6. Crampu
Un'altra causa di dulore in u pede o in u vitellu in corsa hè u crampu, chì si verifica quandu ci hè una cuntrazione rapida è dulurosa di un musculu. Di solitu, i crampi cumpariscenu dopu un intensu eserciziu fisicu, per via di a mancanza d'acqua in u musculu.
Cosa da fà: Se u crampu apparisce durante l'attività di corsa, si consiglia di piantà è allungà u musculu affettu. Dopu, massaghjate leggermente u musculu affettu per riduce l'infiammazione è u dolore.