Stipazione postpartum: cumu finisce in 3 passi semplici

Cuntenutu
Ancu se a stinzia hè un cambiamentu cumunu in u periodu post-partum, ci sò misure semplici chì ponu aiutà à allentà l'intestinu, senza avè da ricorrere à lassativi, chì pò sembrà una bona opzione inizialmente, ma chì ponu finisce per 'addicting' l'intestinu sopra tempu., peghju stinimentu.
I seguenti suggerimenti sò assai utili è ponu aiutà à regulà l'intestinu è devenu esse seguitu per a vita. I 3 passi per allentà l'intestinu sò:
1. Bei più acqua

Bisogna à beie abbastanza acqua per mubilizà è addulcisce e feci, facilitendu a so eliminazione. E boni strategie per beie più acqua sò:
- Avè una buttiglia d'1,5 litri d'acqua vicinu, da beie ancu sì ùn site micca sete;
- Pigliate 3 à 4 tazze di tè à ghjornu;
- Aghjunghjite a mità di limone spremuta in 1 litru d'acqua, senza aghjunghje zuccheru è pigliate tuttu u ghjornu.
E bevande analcoliche è i suchji trasfurmati ùn sò micca raccomandati perchè cuntenenu sostanze tossiche è zuccheru chì prumove a disidratazione.
2. Manghjate cibi ricchi di fibre

Manghjà cibi ricchi di fibre cum'è prugne, manghi, papaia è uva hè un ottimu modu per finisce rapidamente a stinzia, in più di beve molta acqua. Cusì, una dieta ricca di fibre è eventualmente alcuni lassativi leggeri pò esse aduprata in i primi 3 ghjorni.
Amparate nantu à altri esempi di alimenti ricchi di fibre.
Una dieta equilibrata aiuterà a mamma à ritruvassi in forma è dinò à rinfurzà u corpu per piglià cura di u zitellu è pruduce u latte in modu adattatu.
3. Cacà a manera bona
Oltre à l'alimentazione, a pusizione di u corpu à u mumentu di l'evacuazione pò ancu impedisce u passaghju di e feci. Vede quale pusizione hè bona per voi in u video cù nutrizionista Tatiana Zanin:
Sì ancu dopu avè seguitu stu passu à passu, ùn pudete micca mantene e vostre viscere regulate, hè cunsigliatu d'andà à u duttore, soprattuttu se passate più di 5 ghjorni senza evacuà perchè l'accumulazione di feci pò avè gravi cunsequenze per a salute.