Perchè hè cusì impurtante di capisce u dolu durante u coronavirus
Cuntenutu
- Ricunniscite chì u vostru dulore hè reale è validu
- Spendite u tempu chì avete bisognu à processà emotivamente A vostra perdita
- Circate Supportu-Virtuale o Persunale-Per Parlà Di U Vostru Dolu
- Arricurdatevi chì u dolu ùn hè micca lineare
- Crea Rituali Persunali per Memorizà a Vostra Perda
- Rivista per
A pandemia di coronavirus ci hà tutti imparatu à affruntà una perdita senza precedente è incalculable. S'ellu hè tangibile - perdita di un travagliu, una casa, una palestra, una cerimonia di graduazione o matrimoniu - hè spessu accumpagnatu da un sensu di vergogna è cunfusione. Hè faciule à pensà: "quandu più di mezu milione di persone anu persu a vita, importa veramente se devu mancà a mo festa di addiu à a bachelorette?"
In realtà, hè assai giustu d'esse in dolu per queste perdite, secondu l'espertu di u dolore è terapeuta Claire Bidwell Smith. Per furtuna, ci sò alcune tattiche chì ponu aiutà à mitigà u dulore.
A nostra idea di dolu hè sempre chì deve esse per una persona chì perdemu-ma avà, durante a pandemia, simu in dolu à tanti livelli diversi. Duleghjemu un modu di vita, dolughjemu chì i nostri zitelli sianu in casa da a scola, dolughjemu a nostra economia, cambiamenti in pulitica. Pensu chì tanti di noi avemu avutu à dì addiu à tante cose senza misura, è ùn pensemu micca di queste cose cum'è degne di dulore, ma sò.
Claire Bidwell Smith, terapeuta è esperta di u dolu
Cum'è una cumunità glubale, vivemu in una situazione sfarente di tuttu ciò chì avemu mai assistitu, è senza fine in vista, hè perfettamente normale per voi di avè un sentimentu senza precedente di paura è perdita.
"Aghju nutatu durante stu tempu, chì parechje persone cuntinueghjanu à scappà da u so dolu perchè ci sò assai modi per esse distratti", dice Erin Wiley, MA, LPCC, psicoterapeuta clinicu è u direttore esecutivu di u Willow Center, un cunsigliu pratica in Toledo, Ohio. "Ma à un certu puntu, u dulore vene à picchi, è hè sempre bisognu di pagamentu".
L'ultima ondata di u virus stabilisce u numeru di infezioni à più di 3,4 milioni di casi cunfirmati à u mumentu di a publicazione (è cuntendu) in i Stati Uniti, secondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC). Parechji duveranu suppurtà sta sperienza - è fà fronte à u dolu - fisicamente isolati da a ghjente stessa chì, in circustanze nurmali, seria quì per elli. Allora chì duvemu fà?
Quì, l'espertu di u dolu è i terapeuti offrenu una visione per capisce u vostru dolu, cumu trattà cun ella, è perchè stà speranza hè a chjave per attraversà tuttu.
Ricunniscite chì u vostru dulore hè reale è validu
"In generale, a ghjente hà un tempu abbastanza duru per dà si l'autorizazione di pienghje", dice Smith. "Dunque, quandu pare un pocu sfarente di ciò chì pensemu chì deve, hè ancu più difficiule di dà ti stu cunsensu".
È mentre u mondu sanu hè in luttu avà, a ghjente hè ancu prubabile di scontà e so perdite - dicendu cose cum'è "bene, era solu un matrimoniu, è andemu tutti à campà ancu s'ellu ùn l'avemu micca. " o "u mo maritu hà persu u so travagliu, ma aghju u mo, cusì avemu assai per esse grati".
"Spessu, scontate u nostru dulore, perchè ci sò tanti scenarii peggiori, soprattuttu s'ellu ùn avete micca persu qualchissia per a pandemia", dice Wiley.
Hè senza dì chì perde una persona chì amate hè un tipu di perdita insustituibile. Quandu annulate un avvenimentu o perde un impiegu, avete sempre a speranza di pudè avè torna quella cosa, invece, quandu perde una persona, ùn avete micca a speranza chì torneranu. "Avemu sta idea chì, in qualchì locu di a strada, speremu chì a vita tornerà à a normalità è pudemu avè tutte ste cose chì ci mancanu, ma ùn pudemu micca veramente rimpiazzà una graduazione chì era supposta à succede à a fine di l'annu scolasticu. In dui anni, ùn serà micca listessu ", dice Wiley.
U dulore assume parechje forme è pò manifestà com'è sintomi fisichi è psicologichi, cumprese (ma micca limitati à) rabbia, ansietà, chianciri, depressione, fatigue o mancanza d'energia, culpabilità, sulitudine, dolore, tristezza, è prublemi di dorme, secondu. à a Clinica Mayo. Per quelli in dolu di una perdita più cumplessa (cum'è quella di una tappa mancata o di una celebrazione), u dulore pò ghjucà in manere simili chì una perdita concreta (cum'è una morte) faci-o in un comportamentu più distrattu cum'è manghjà, bere, Eserciziu, o ancu binge-watching Netflix per evità l'emozioni sottu à a superficia, dice Wiley. Chì ci porta à ...
Spendite u tempu chì avete bisognu à processà emotivamente A vostra perdita
Sia Wiley sia Smith dicenu chì hè essenziale per veramente dulore ogni parte di ciò chì avà hè andatu. Impegnassi in attività attenti cume u ghjurnale è a meditazione ponu aiutà assai in aiutavvi à ricunnosce è trattà e vostre emozioni, è ancu truvà risoluzione in u vostru prucessu.
"L'effetti chì venenu da alluntanà u dolu sò l'ansietà, a depressione, a rabbia, mentre chì se pudete passà per elli è lasciatevi sente tuttu, ci sò spessu alcune cose pusitive di trasformazione chì ponu accadere. Pò esse spaventosu d'entrà in quellu spaziu; à volte a ghjente si sentenu cum'è ch'elli vanu à pienghje è ùn si fermanu mai, o si cascanu, ma veramente u cuntrariu hè vera.Tu per un minutu, averà u vostru grande piantu prufondu, è tandu, vi sentite chì sollievu. è quella liberazione ", dice Smith.
Salute Mentale senza scopo di lucro Mental Health America raccomanda u sistema PATH per trattà emozioni negative. Quandu vi sentite spirale in un mumentu di tristezza o rabbia, pruvate à seguità questi passi:
- Pause: Invece di agisce subitu nantu à i vostri sentimenti, fermate è pensate à e cose.
- Ricunnosce ciò chì vi sentu: Pruvate di nome ciò chì vi sentite è perchè - sì veramente arrabbiatu chì qualcosa hè accadutu, o sì tristu? Qualunque sia, hè bè di sente cusì.
- Pensate: Una volta chì avete capitu ciò chì hè esattamente ciò chì vi sentite, pensate à cumu pudete fà sente megliu.
- Aiutu: Agisce versu tuttu ciò chì avete decisu pò fà vi sentu megliu. Questu puderia esse qualcosa da chjamà un amicu di fiducia o lasciassi pienghje à scrive e vostre emozioni o praticà a respirazione di u ventre.
Elaburà e vostre emozioni ùn hè micca una cosa faciule da fà - ci vole a maturità è assai disciplina, è spessu e nostre distrazioni da u dolu ponu ghjucà in modi dannosi (cum'è l'abusu di sostanze o a ritirata da u nostru sistema di supportu). E mentri, cum'è una spezia, l'omu sò ingegneriati per affruntà stu tipu di dolore, simu fantastichi per evità, soprattuttu quandu ogni parte di u nostru esse ci dice di scappà, dice Wiley.
L'evitazione si manifesta in parechje forme. "L'Americani, a ghjente in generale, sò veramente bravi à scappà in permanenza da cumu si sentenu", dice ella. "Fighjemu Netflix, bivemu vinu, andemu à corre, è femu feste cù l'amichi, manghjemu à l'eccessu, tuttu per riempie stu viotu, ma duvemu solu lascià entra i sentimenti". Puderete pensà chì stai affruntà in una manera sana, ma ci hè una linea fina induve qualcosa pò diventà un mecanismu di coping malsanu: "Tutti avemu a tendenza à avanzà versu una capacità di affruntà è l'utilizanu cusì tantu chì causa prublemi in i nostri. vive ", dice ella. Per esempiu, una abilità di adattazione disadattiva puderia esse in esecuzione - ùn hè micca intrinsecamente male, ma se diventa compulsiva o ùn pudete micca piantà di fà la, bè, tuttu ciò chì hè in eccessu pò esse dannosu, aghjusta.
"Ci hè bisognu di un statu mentale veramente evolutu per marchjà in u dulore è dì:" Staraghju cun questu", invece di evitari, dice Wiley. "Invece di stà nantu à u vostru lettu è manghjà un ghjacciu è fighjà Netflix, chì puderia sembrà stà nantu à u vostru lettu senza manghjà è scrive in un ghjurnale, parlà cun un terapeuta, o andà à fà una spassighjata o stà in u cortile è pensu solu ", dice.
Wiley incuragisce ancu i so pazienti à prestu attenzione à a manera chì certe attività li facenu sentu. "Vulariu sfidà qualsiasi di i mo clienti à, prima di inizià una distrazione, dumandatevi, nantu à una scala da 1-10, cumu ti senti? S'ellu hè un numeru più bassu dopu avè finitu, forse duverete rivedere se l'attività hè bona per voi. [Hè impurtante] avè una cuscenza di sè stessu chì un cumpurtamentu hè utile o dannosu è decide quantu tempu vulete dedicà à questu ", dice.
Quandu si stà cun questi sentimenti, sia in yoga, meditazioni, esercitazioni di ghjurnale, o terapia, Wiley incita i so clienti à focalizassi nantu à u so fiatu è focalizassi nantu à esse attenti à i vostri penseri è sentimenti attuali. Approfitta di una di e tante grandi app di meditazione, corsi in linea, o classi di yoga per aiutà à rallentà a vostra mente.
A perdita di una relazione romantica fattori ancu quì - tante persone passanu per separazioni, rotture, è divorzi, è a pandemia si pila solu nantu à sti sentimenti d'isolamentu. Hè per quessa, Wiley argumenta, avà hè un tempu megliu chè mai per travaglià nantu à a vostra salute emotiva, cusì chì ogni relazione più in a strada hè più forte, è a vostra forza pò esse custruitu avà.
"Ci hè qualcosa d'utile per avè a capacità di vede chì trattà cù u dolore emotivu avà vi aiuterà à esse una persona megliu dopu. È hà da migliurà e relazioni chì pudete avè in u filu", dice Wiley.
Circate Supportu-Virtuale o Persunale-Per Parlà Di U Vostru Dolu
Sia Wiley sia Smith sò d'accordu chì una di e cose più vitali chì pudete fà per aiutà à navigà in u prucessu di dolu hè di truvà persone di sustegnu chì ponu ascultà cun empatia.
"Ùn àbbia paura di circà sustegnu", dice Smith. "Certi pirsuni pensanu chì devenu fà megliu o pensanu chì ùn devenu micca avè stu tempu difficiule. Hè a prima cosa chì ci vole à lascià noi stessi. Per qualchissia cun ansietà preesistente, pò esse un sopratuttu u tempu duru. U sustegnu hè cusì, cusì accessibile avà - sia in forma di terapia in ligna, medicazione, o à quellu chì vulete rivolgervi normalmente per un ascultu. "
Inoltre, Wiley è Smith facenu parte di gruppi di sustegnu à u dolu è anu timore di quantu sò stati utili.
"Aghju principiatu stu gruppu in ligna per e donne chjamatu "Manage Your Shift". Ci truvemu ogni matina è i guidu per ciò chì avia bisognu per mè, ma avà ciò chì spartemu inseme. Faremu una lettura ispiratrice per a ghjurnata, tracciate e nostre gratitudini, parlemu di salute emotiva - femu un pocu di meditazione, luce Stendendu, è stabilendu l'intenzioni. Ci simu uniti perchè eramu tutti flottanti è persi è circavamu di truvà qualchì significatu in questu tempu - ùn ci hè nunda chì ci ancuri, è questu hà veramente aiutatu à riempie quellu vacante ", dice Wiley.
Smith vanta ancu u benefiziu di i gruppi di supportu. "Essa cù l'altri persone chì passanu per u listessu tipu di perdita cum'è vo create una sinergia cusì maravigghiusa. Hè assai accessibile, un costu più bassu, pudete fà da ogni locu, è pudete travaglià cù prufessiunali chì forse ùn avete micca avutu. accessu à prima ", dice. Altre risorse in linea chì Smith raccomanda includenu: Psicologia Oghje, Modern Loss, Hope Edelman, The Dinner Party, è esse quì, umanu.
Mentre ùn manca sempre quella magia in persona di un abbracciu o un cuntattu visuale, hè assai megliu cà nunda. Cusì piuttostu à pusà in casa in u vostru dolu, riunitevi cù l'altri è un prufessiunale chì vi pò guidà attraversu hè veramente vitale. È travaglia.
Arricurdatevi chì u dolu ùn hè micca lineare
Hè assai cumunu, sia Wiley sia Smith d'accordu, di sentesi cum'è se site andatu oltre u dulore di una perdita solu per scopre emozioni difficiuli chì venenu di novu in u futuru.
"Avà vedu ancu di più persone chì scappanu da u dolu, paragunatu a vita pre-pandemica-ma pudete solu stallà u dolu per tantu tempu, è hè ancu una cosa senza fine. Quasi tutti i pazienti chì aghju avutu chì anu persu un coniuge o un zitellu - u primu annu sì in una forma di nebbia è ùn si sente micca veru perchè stai appena inciampendu, è dopu u secondu annu ti tocca veramente chì ùn cambia mai è diventa una parte di u vostru a realità, allora hè ancu più difficiule ", dice Wiley. Questu hè certamente u casu cù u dulore durante a pandemia, ancu - parechji di noi tutti si muvianu per settimane o mesi di quarantena in questa nebbia, è ùn anu ancu affruntà a realità di cumu sta situazione pò affettà a vita avanti.
È sta "nebbia" face parte di e cinque tappe tradiziunali di u dolu, un mudellu cunnisciutu sviluppatu da a psichiatra Elisabeth Kübler-Ross in u 1969 cum'è una manera di riprisentà quantu persone sperimentanu u dolu. Sò include:
- Negazione cumencia subitu dopu à una perdita quandu hè spessu surreale è difficiule à accettà. (Questu pò esse parte di quella "nebbia" iniziale).
- Rabbia, u prossimu stadiu, hè una emozioni di a superficia chì ci permette di dirighjenu l'emozioni versu qualcosa di menu dulurosu chì a depressione. (Questu puderia ghjucà cum'è scattà à un cumpagnu di travagliu mentre travagliava da casa, o frustrazione cù i vostri cumpagni di casa chì anu da sparte vicinu).
- Negoziazione, o u stadiu "e si" hè quandu avemu pruvatu à pensà à modi per mitigà a perdita dumandendu ciò chì puderia esse o ciò chì puderia esse.
- Depressione hè a tappa a più evidente chì spessu dura u più longu - di solitu hè accumpagnata da sintimentu tristu, solu, senza speranza, o impotente è infine.
- Acceptazione hè u stadiu induve si pò accettà a perdita cum'è a so "nova normalità".
Ma Smith sustene chì ansietà hè una tappa mancante di dulore. In u so libru, Ansietà, u Stadiu Mancante di u Dolore, spiega quant'ella hè impurtante è vera l'ansietà in u prucessu di dolu. Ella dice chì l'ansietà hè stata u sintomu predominante ch'ella hà vistu in i pazienti chì anu persu qualcunu vicinu à elli - ancu di più cà l'ira o a depressione. È avà, più chè mai, a so ricerca hè pertinente. U dulore hè estremamente diversu per tutti, ma un denominatore cumunu in questu tempu hè chì perde à qualcunu per COVID provoca molta rabbia è molta ansietà.
Hè ancu impurtante nutà chì e cinque tappe di u dulore ùn sò spessu lineari, dice Smith. "Ùn ci movemu micca solu perfettamenti per elli. Sò destinati à esse utilizati cum'è guideposts, ma pudete entre è fora di elli - ùn avete micca bisognu di passà per tutti i cinque. unu à una volta, pudete saltà unu. Dipende da a relazione, da a perdita, da tutti questi fatturi diffirenti in parti chì passanu ".
Hè ancu chjave per ricunnosce è capisce a vergogna di u dolu è u modu chì si manifesta continuamente - in i media suciali, in u nostru ciclu di notizie, in a nostra vita persunale. Vergogna à u dolu - a pratica di ghjudicà u dolu di l'altru o u modu di trattà u dolu - vene sempre da i vostri sentimenti di paura, ansietà è tristezza, dice Smith. In questu momentu, ci hè tanta paura, allora ci hè assai vergogna in corso - cù e persone chì si chjamanu per ùn esse più favurevuli à un certu candidatu puliticu, ch'elli sianu purtati o micca maschere, o cumu si sentenu per a pandemia , etc.
"A persona chì face a vergogna ùn hè mai in un bonu locu stessu. Hè assai impurtante di ricurdà. Se vi succede, pudete pivotà à un locu di supportu, sia in linea, o un amicu o ciò chì hè - ricordate solu. ùn ci hè micca una manera «ghjusta» di dolu », dice Smith.
Crea Rituali Persunali per Memorizà a Vostra Perda
Truvà modi novi è significativi per ricurdà un omu amatu chì hà passatu o celebrà un avvenimentu mancatu pò certamenti aiutà à facilità i forti sentimenti di dulore.
’Aghju incuraghjitu a ghjente à esse u più creativa pussibule in questu tempu per vene cun u so propiu sensu di rituali, tradizioni, tuttu ciò chì vi pare bè. Se qualchissia mori in questu tempu, spessu hè statu u casu chì ùn ci hè micca funerale, nè vista, nè memoriale, nimu parla, è sò andati. Ùn ci hè micca un corpu, ùn pudete micca viaghjà per esse in u listessu statu. Pensu chì hè quasi cum'è finisce un rumanzu senza un puntu à l'ultima frase ", dice Wiley.
Cum'è l'omu, truvamu naturalmente assai cunsulazione in rituali è tradizioni. Quandu perdemu qualcosa, hè impurtante truvà un modu per marcà quella perdita personalmente. Questu puderia applicà, per esempiu, a perdita di una gravidanza o qualsiasi avvenimentu significativu di vita pre-pianificata, spiega Wiley. Duvete truvà u vostru modu per marcallu in u tempu, cù qualcosa chì pudete guardà indietro o toccà fisicamente.
Per esempiu, piantà un arburu hè qualcosa assai solidu chì pò marcà a fine di una vita. Hè qualcosa chì pudete vede è toccu. Pudete ancu abbellisce una zona di un parcu o truvà qualchì altru prughjettu tangibile da fà, dice Wiley. "Ch'ella sia solu accendendu una candela in u vostru cortile, o creendu un alteru in a vostra casa, ospitendu memoriali in linea, o lancendu una festa d'anniversariu di pittura di unghie socialmente distanziata in u vostru cul-de-sac-pudemu avè memoriale in persona a strada, ma avè sti memoriale virtuale o socialmente distanziati hè megliu cà nunda. "Venendu inseme, truvendu un sustegnu, cumunicendu cù e persone chì amemu hè veramente impurtante avà", dice Smith.
Aiutà à l'altri hè ancu una bella manera di dulore, postu chì piglia i pinsamenti fora di u nostru dulore, sia solu temporaneamente. "Fate qualcosa di bonu per un'altra persona chì hà significatu assai per l'amatu chì avete persu - fate un album di foto in linea, scrivite un picculu libru di storie nantu à elli", dice Smith. "Semu juggling tuttu stu dulore, ma hè impurtante di mette nantu à a tavula, fighjate, processà, è fà qualcosa cun ellu".