Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
7 Prudutti à a Moda per a Cura di a Pelle à Mai Mette nantu à u Vostru Face - Salute
7 Prudutti à a Moda per a Cura di a Pelle à Mai Mette nantu à u Vostru Face - Salute

Cuntenutu

U World Wide Web hè un locu vastu è meravigliosu, altrettantu pienu d'opinioni chì ùn avete mai dumandatu è di cunsiglii chì ùn avete mai saputu chì avete bisognu. Stradling that line? I milioni annantu cintinara di millioni di risultati di ricerca Google per "prudutti da ùn mette mai in faccia".

Mentre parlemu di l'internet quì, opinioni cuntrastanti sò da aspettà. Una persona ghjura per un certu esfoliante, mentre un'altra ghjura chì hà arruvinatu a so pelle. Tuttavia, quasi tutti in Internet pare d'accordu chì sti sette prudutti sò quelli da evità.

I mutivi perchè pudete vulete eliminà i seguenti scrubs, strumenti è maschere da a vostra rutina di cura di u visu varienu - alcuni sò troppu duri, alcuni sò inefficaci, alcuni solu ùn campanu micca à l'hype.

Ma tutti i sette anu una cosa assai impurtante in cumunu: Ùn anu micca affari chì sò vicinu à a vostra pelle.


1. Scrub di l'Albicocca di San Ives

Ciò chì manca à a stampa fine:

Ci hè mai statu una caduta da a gràzia finu è cusì vigorosa cum'è quella di l'iconica Scrub di l'Albicocca di San Ives? Pensemu micca.

L'esfoliante granulare era un cultu preferitu per anni daretu à u ghjornu ... finu à chì i cunsumatori anu capitu u fattu chì dannu a so pelle più ch'è l'aiutava.

In 2016, una demanda hè stata presentata contr'à St. Ives è a so sucietà madre, Unilever, affermendu chì e particelle di noce schiacciate nantu à u quale u pruduttu s'appoghja per a sbuffulazione anu daveru causatu microtrappi in a pelle, purtendu à infezioni è irritazione generale.

(chì i fossi di frutti, chì sò strutturalmente simili à e noci, sò troppu abrasivi per a pelle delicata di u visu - particularmente quandu si tratta di trattamenti per l'acne.)


U vermentu

I dermatologi sò d’accordu chì e noci macinate sò una cura di a pelle innò, è mentre u prucessu di St. Ives hè statu ultimamente scartatu, internet hè sempre d’accunsentu: Hè megliu à esse sicuri chè à dispiace, quantunque sia bona sta roba.

Sì avete sempre brama a sensazione fresca pulita di un esfoliante fisicu, cercate perle di jojoba idrogenate o granuli di granu dolce invece.

2. Pennellu Visu Clarisonicu

Chì manca à a stampa fine:

I periculi di esfoliazione eccessiva sò veri, è i dermatologi dicenu chì à u più, duverebbe esse esfoliante una o duie volte à a settimana.


In più di què puderia causà irritazione maiò ... chì hè precisamente ciò chì hè accadutu à più di uni pochi d'anziani fan di u Clarisonic Face Brush.

Prima cosa hè prima: U Brush Face Clarisonic hè cunsideratu un "detergente sonicu" è micca un esfoliante. Tuttavia, postu chì hè dotatu di setole abbastanza ferme chì vibranu per pulisce a pelle, qualchi l'esfoliazione hè in realtà accaduta quì.


Sè avete sbulicatu u Clarisonic a matina è a notte, cum'è parechji utenti facenu per quellu sensu "profundo pulitu", hè pussibule pò purtà à irritazione. In u 2012, un vlogger di YouTube hè andatu finu à chjamà a so sperienza Clarisonica "6 settimane da l'infernu".

U vermentu

Dispositivi di pulizia sonica appruvatu derm - ma micca per ogni tippu di pelle. A pelle più resistente pò esse capace di trattà li un coppiu di volte à settimana, ma a pelle sensibile è più fina vulerà saltà tuttu.

Vulete veramente una bona pulita? Pruvate a # 60SecondRule.

3. Salviette visu

Chì manca à a stampa fine:

E salviette facciali sò state longamente salutate cum'è l'ultimu pirataghju di ragazze pigri. I magazini amanu dì vi di tene un pacchettu à fiancu à u vostru lettu per facilità a rimozione di u truccu, o magazzinalli in a cunsola centrale di a vostra vittura per emergenze in corsu. Ma sfurtunatamente, uttene una bona pulizia ùn hè micca quellu faciule.



Usati ogni ghjornu, i panni salvatoghju ponu in realtà causà attriti è ancu strappà a pelle. In più, postu chì sò inumiditi, assai alcolu è cunservatori sò tenuti à tene i salviettaghji da a muffa (grossi, ma veri) - chì nimu ùn hè ideale per a pelle sensibile.

In più di questu, i panni umidi - da u visu à u vagabondu - si dicenu chì sò un inquinamentu tamantu per u pianeta. Sò fatti principalmente da, è ancu di più, chì ùn si decompondenu micca prestu.

Sè vo aduprate una pulita ogni notte (è ancu di più), hè assai un bloccu non biodegradabile chì accade.

U vermentu

Ancu se a vostra pelle particulare pò trattà l'abrasività è u cuntenutu alcolicu di i salviettuli per u visu, puderia esse ora di lancià questu abitudine ecologicu.

Dittu chistu, ùn duverebbe mai andà à dorme cù u to truccu, allora perchè ùn tene micca una buttiglia d'acqua micellare è un pannu riutilizzabile nantu à a to comodina per un accessu faciule? U combo hè faciule nantu à a vostra pelle è faciule per l'ambiente. (Assicuratevi solu di seguità cù una purificazione approfondita in a mattina.)



4. Detergente Gentile Cetaphil

Chì manca à a stampa fine:

Questu pò esse l'aghjuntu più cuntruversu à a lista, postu chì u detergente Cetaphil hè spessu citatu da i dermatologi cum'è un must-have per a pelle sensibile. Ma un sguardu più profondu à a lista di ingredienti - è e critiche di l'internet - mostra altrimente.

Ci hè solu ottu ingredienti in Cetaphil Gentle Cleanser (acqua, alcolu cetilicu, propilenglicol, laurilsulfatu di sodiu, alcool stearilicu, metilparaben, propilparaben, butilparaben).

Trè d'elli sò parabeni potenzialmente carcinogeni, ancu se dicenu chì esistenu poche prove chì suggeriscenu chì i parabeni sò un periculu per a salute.

Inoltre, cinque d'elli facenu a Lista Diretta di Doce Sputiche di u Gruppu di travagliu Ambientale di pussibuli disruptori endocrini. Una sola - acqua - vene cun un background senza prublemi.

U vermentu

Sè site un fan di a bellezza pulita, o site altrimente preoccupatu di u cuntenutu chimicu di i vostri prudutti di bellezza, Cetaphil ùn hè probabilmente micca u detergente per voi.


Per uttene una pulita dolce senza i chimichi nocivi, pruvate u metudu di pulizia di l'oliu cun un oliu puru è naturale (cum'è a jojoba o l'oliu d'oliva).

5. Strisce di Poru Bioré

Chì manca à a stampa fine:

Bioré Pore Strips, una volta un amatu pruduttu per eliminà i punti neri, sò stati chjamati da i detentori di internet sapienti di a pelle è avà ùn ci hè più vultà.

Prima, separemu i rumori da a realità: Bioré Pore Strips ùn causanu micca i capillari per rompere, cum'è parechji amatori di bellezza credenu. Tuttavia, anu u potenziale di causà strappi (notate un tema, quì?) O irritanu in più a pelle dighjà compromessa (pensate: tippi magri, secchi, o acne) quandu sò tirati fora.

Què hè duvuta à a natura appiccicosa è appiccicosa di e strisce, chì vene per cortesia di Polyquaternium-37: un ingrediente chjave in u pruduttu Bioré chì si trova più cumunemente in hairspray.

U vermentu

Mentre ùn ci hè nunda cum'è a sensazione chì induce e stupisce di guardà tuttu u "gunk" nantu à una striscia di Bioré appena eliminata, i vostri punti neri ponu esse megliu cù un trattamentu più tradiziunale (è cunsigliatu da u dermatologu).

6. Maschera Peel-Off Carbone Nera Luminante Nera

Chì manca à a stampa fine:

In u 2017, a pupularità di e maschere sbuchjate fatte à u carbone di legna è di l'adesivo reale, literale (cum'è u Maschera Sbuchjate Luminante Carbone Nera Boscia) era fora di i grafichi ... ma l'amore, per fortuna, era di corta durata.

Dopu chì un video di YouTuber "Face Mask Face Gone Wrong" hè diventatu virale, i clienti anu cuminciatu à dumandassi a sicurezza di e maschere, è i dermatologi è l'estetici sò entrati per stabilisce u record.

Ancu se e maschere à carbone sbuchjulatu ponu aiutà à caccià a terra è l'accumulazione da i vostri pori, eliminanu ancu e preziose cellule di a pelle è ancu i capelli di vellus, lascendu a pelle cruda è matura per l'irritazione.

U Carbone ùn face micca discriminazione quandu si tratta di "disintossicà". In altre parolle, a sustanza elimina sia e cellule bone sia e male - da quì a precauzione per evità di ingerire carbone quandu si piglia medicazione.

U vermentu

I sperti dicenu chì una sola applicazione puderia micca esse a cosa peghju di u mondu, ma l'usu cunsistenti di qualsiasi maschera facciale sbuchjulata puderebbe resultà in certi effetti collaterali spiacevuli. Invece, sceglite una maschera di argilla (chì pudete facilmente fà DIY) per aiutà à assorbe l'oliu in eccessu.

7. Maschera Glamglow Glittermask Gravitymud Trattamentu Raffirmante

Chì manca à a stampa fine:

Chalk this up to Instagram appeal. Maschere facciali infuse di Glitter, cum'è a Maschera di Trattamentu Raffirmante Gravitymud Glamglow Glittermask, avianu i so 15 minuti di fama pochi anni fà - ma oghje, ci vole più di un pocu di luccichju per impressiunà l'amatori di a cura di a pelle.


Oltre à esse dannuvule per l'ambiente (u purpurinu hè un microplasticu, vale à dì chì hè troppu chjucu per esse filtratu attraversu e stazioni di trattamentu di l'acqua è finisce per inquinà l'alimentazione d'acqua), i sperti dicenu chì e particelle di purpurina ponu esse abrasive per a pelle.

U vermentu

Selfie scintillanti da parte, u purpurinu hà zeru benefici di bellezza. U fangu, invece, face - allora sè vo circate un trattamentu purificante, firmificante, ùn circate più luntanu cà u fangu di u Mari Mortu.

Mantene a vostra pelle sicura

Hè in u megliu interessu di a vostra pelle per alluntanassi di strumenti è ingredienti esfolianti abrasivi, cumprese noci schiacciate è purpurinu; tuttu cù un altu cuntenutu di alcolu, cunservatori o parabeni; è prudutti troppu appiccicosi, cum'è e strisce di pori è maschere à sbuchjulà.

Stà sicuru fora, amatori di cura di a pelle.

Jessica L. Yarbrough hè un scrittore basatu in Joshua Tree, California, chì u so travagliu pò esse truvatu in The Zoe Report, Marie Claire, SELF, Cosmopolitan è Fashionista.com. Quand'ella ùn scrive micca, ella crea pozioni naturali di cura di a pelle per a so linea di cura di a pelle, ILLUUM.


Populari

Scansione nucleare RBC

Scansione nucleare RBC

Una can ione nucleare RBC utilizza piccule quantità di materiale radioattivu per marcà (tag) i globuli ro i (RBC). U vo tru corpu hè dunque cannatu per vede e cellule è eguità...
Scansione CT di testa

Scansione CT di testa

Una tomografia computerizzata di u capu (CT) utilizza a ai raggi X per creà immagini di a te ta, cumpre e u craniu, u cervellu, i cavi oculari è i eni.A te ta CT hè fatta in l'u pid...