Prolia (Denosumab)
Cuntenutu
- Indicazioni di Prolia (Denosumab)
- Prolia (Denosumab) Prezzu
- Indicazioni per l'usu di Prolia (Denosumab)
- Effetti secondari di Prolia (Denosumab)
- Contraindicazioni per Prolia (Denosumab)
Prolia hè una medicina aduprata per trattà l'osteoporosi in e donne dopu à a menopausa, chì u so ingrediente attivu hè Denosumab, una sustanza chì impedisce a rottura di l'osse in u corpu, aiutendu cusì à luttà contr'à l'osteoporosi. Prolia hè pruduttu da u laburatoriu Amgen.
Capite ciò chì sò l'Anticorpi Monoclonali è chì malatie trattanu in Chì sò l'Anticorpi Monoclonali è à chì serve.
Indicazioni di Prolia (Denosumab)
Prolia hè indicatu per trattà l'osteoporosi in donne dopu a menopausa, riducendu u risicu di fratture di a spina dorsale, fianchi è altri ossi. Pò esse ancu adupratu per trattà a perdita ossea risultante da una riduzione di u livellu ormonale di testosterone, causata da chirurgia, o da trattamentu, cù droghe in pazienti cun cancru di prostata.
Prolia (Denosumab) Prezzu
Ogni iniezione di Prolia costa circa 700 reai.
Indicazioni per l'usu di Prolia (Denosumab)
Cumu aduprà Prolia consiste in piglià una siringa di 60 mg, amministrata una volta ogni 6 mesi, cum'è una sola iniezione sottu à a pelle.
Effetti secondari di Prolia (Denosumab)
L'effetti secundarii di Prolia ponu esse: dolore per urinare, infezioni respiratorie, dolore è zinghje in i membri inferiori, stipsi, reazione allergica di a pelle, dolore à u bracciu è a gamba, frebba, vomitu, infezioni à l'udite o bassi livelli di calciu.
Contraindicazioni per Prolia (Denosumab)
Prolia hè contraindicata in i pazienti cun ipersensibilità à qualsiasi cumpunente di a formula, allergie à u lattice, prublemi renali o cancer. Ùn deve ancu esse pigliatu da e persone cun livelli bassi di calciu in sangue.
I pazienti chì anu subitu una chimioterapia o una radioterapia ùn anu ancu da aduprà sta medicina.