Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 3 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Marzu 2025
Anonim
Cume sceglie u megliu filtru solare per i zitelli è i zitelli - Salute
Cume sceglie u megliu filtru solare per i zitelli è i zitelli - Salute

Cuntenutu

U filtru solare deve esse adupratu nantu à u zitellu da 6 mesi di età, postu chì hè assai impurtante per prutege a pelle fragile da i raghji solari aggressivi, chì ponu causà gravi prublemi, cum'è brusgiature o cancru di a pelle. I zitelli chì sò u più à risicu di danni à u sole sò quelli cù i capelli biondi o rossi, l'ochji chjari è a pelle chjara.

Alcuni consiglii per cumprà u megliu prutettore per i zitelli includenu:

  • Preferite una formula specifica per u zitellu di marche di prudutti di fiducia per i zitelli
  • Sceglite una formula impermeabile, perchè ferma più longu nantu à a pelle;
  • Dà preferenza à e formule cù diossidu di titaniu o ossidu di zincu, cum'è sò ingredienti chì ùn sò micca assorbiti, diminuendu u risicu di allergie;
  • Optate per un prutettore cù un SPF più grande di 30 è contr'à i raghji UVA è UVB;
  • Evite i filtri solari cù repellenti per insetti, perchè aumentanu u risicu di allergie.

Ùn hè micca cunsigliatu di ferru prima di 6 mesi di età perchè a maiò parte di i filtri solari cuntenenu chimichi chì ponu irrità a pelle, dunque se adupratu in eccessu, pò causà una reazione allergica seria.


Cusì, prima di applicà qualsiasi tipu di filtru solare nantu à a pelle di u zitellu, hè impurtante cunsultà u pediatra è poi testà u pruduttu nantu à una piccula zona di a pelle per vede se cambiamenti appariscenu durante e prossime 48 ore. Questa prova deve esse fatta ogni volta chì un pruduttu hè cambiatu. Vede ciò chì si deve fà in casu di reazzione allergica à u filtru solare.

In più di sapè sceglie u megliu prutettore, hè ancu impurtante di ùn scurdassi di vestisce bè u zitellu per prutege a pelle u più pussibule, senza esagerà i strati di u vestitu, chì ponu aumentà assai a temperatura di u corpu.

U tempu di esposizione deve esse fattu in e prime ore di a mattina è in a tarda dopu meziornu, evitendu l'ore trà 10 am è 4 pm, induve i raggi di u sole sò più intensi.

Cume applicà a crema solare

Sicondu l'età di u zitellu, ci sò sfarenti precauzioni per andà in spiaggia o per passà u protettore:


1. Finu à 6 mesi

Finu à 6 mesi hè cunsigliatu per evità l'esposizione à u sole in u zitellu è, dunque, ùn hè micca necessariu aduprà u prutettore. U zitellu ùn deve esse espostu direttamente à u sole, nè esse in a rena di a spiaggia, nè sottu à u parasole, perchè u sole pò ancu passà per u tessutu è dannà u zitellu.

Ogni ghjornu, se hè necessariu esce in strada, andà per una cunsultazione, per esempiu, l'ideale hè di dà preferenza à i vestiti leggeri è di copre u to visu cù occhiali da sole è un cappellu à bordu largu.

2. Più di 6 mesi

Aduprate a crema solare cun bundanza, passendu nantu à tuttu u corpu per impedisce à u zitellu di espone regioni non prutette mentre ghjoca in piaghja, per esempiu. U prutettore deve esse riapplicatu ogni 2 ore, ancu sì u zitellu ùn và micca in l'acqua, perchè a sudazione elimina ancu a crema.

3. À tutte l'età

U prutettore deve esse applicatu à a pelle circa 30 minuti prima di esposizione à u sole per assicurà una prutezzione cumpleta da u primu minutu. Inoltre, hè impurtante applicà u prutettore nantu à tutta a pelle di u visu, ancu intornu à l'ochji.


U filtru solare deve esse adupratu ogni ghjornu, ancu durante l'inguernu, postu chì i raghji di u sole ponu sempre attaccà a pelle.

Fighjate u video seguente è schjarite tutti i vostri dubbiti nantu à a crema solare:

A Più Lettura

Avvelenamentu di primi aiuti

Avvelenamentu di primi aiuti

L'avvelenamentu hè cau atu da l'e po izione à una o tanza danno a. Que tu pò e e dovutu à inghjutti ce, iniettà, re pirà, o altri mezi. A maiò parte di l'...
Risposta immune

Risposta immune

Riproduce u video di alute: //medlineplu .gov/ency/video /mov/200095_eng.mp4Chì hè que tu? Ripruduce u video di alute cù a de crizzione audio: //medlineplu .gov/ency/video /mov/200095_e...