A Formula Piramide HIIT Workout Chì Custruisce un Metabolismu Più Rapidu
Cuntenutu
"Questu allenamentu hè una dose ardente di cardio", dice Amy Dixon, un prufessore di fitness di gruppu, un cocreatore di a nova classe Firestarter killer in Equinox in Los Angeles, chì hà designatu a rutina di mostra quì sottu.A classa hà da spinghje per 15, dopu 30, dopu 45 secondi à alta intensità-poi torna in giù per a "piramide" per 45, 30 è 15 secondi-cun solu 15 secondi di riposu in mezu.
"Perchè ùn vi ricuperate mai cumpletamente trà e serie, travagliate à un livellu di intensità chì vi farà più in forma è migliurà a vostra prestazione", dice Dixon. In più, bruscerete grandi calorie longu à a strada è dopu à l'allenamentu. (Eccu più nantu à cumu maximizà u tempu di riposu durante HIIT.)
Ogni piramide (pensatela cum'è un mini circuitu) cuntene dui esercizii alternanti chì dirigenu strategicamente u corpu in modi diversi. Questu significa chì ùn sarete micca cusì stancu durante ogni intervallu di spinta chì ùn pudete micca dà tuttu.
Puderete manghjà trè piramidi totali. Dopu à ognuna, duvete sentu cum'è avete andatu abbastanza duru chì vulete piantà è ritruvà cumplettamente. Invece, fate dui minuti à un ritmu lentu prima di passà à a prossima piramide.
"A ricerca mostra chì e ricuperazioni attive chì varienu da dui à quattru minuti sò u puntu dolce per preparà u vostru corpu per affruntà un altru intervallu à una intensità cusì alta", spiega Dixon. (A recuperazione attiva curretta hè impurtante ancu in i ghjorni di riposu, FYI.) À a fine di sta sessione, tutti l'ultimi musculi saranu stati frustati in forma. È u vostru metabolismu? Serà nantu à u focu.
Avete bisognu: Un picculu passu per scala si move in su o in giù (opzionale)
Cumu funziona: Cumincià cù u warm-up. Allora compie ogni piramide una volta, alternendu l'esercizii A è B per intervalli di tempu variate cù 15 seconde di riposu dopu ogni intervallu. Dopu avè finitu ogni piramide, recuperate per 2 minuti à un'intensità faciule à moderata jogging in avanti è indietro (o jogging per 1 minutu, dopu eseguendu i skaters per 1 minutu).
Riscaldà: Fate 30 seconde ognuna di squat alternati da u latu à u latu (passu a gamba destra da a diritta, i dita di i piedi rivolti in avanti, è piegate u ghjinochju drittu per calà in squat cù a gamba sinistra dritta; vultà à a pusizione di partenza, cambia i lati è ripeti), triceps. push-ups, alterne pieghe in avanti (toccare le dita al pavimento se possibile) e estensioni dell'anca (stand, inarcandosi leggermente indietro), e alternando calci in culo e ginocchia alte. Repetite.
Piramide 1
Impegnu Spider Lunge
A. Cumincià nantu à u pianu in tavola nantu à e palme.
B. Salta a gamba sinistra in avanti versu l'esterno di a manu manca mentre toccu a manu manca à a spalla diritta.
C. Ritorna a palma sinistra à a pusizione iniziale, poi cambia gambe (affundà a gamba sinistra indietro, a gamba destra in avanti versu fora di a manu destra) è porta a manu destra à a spalla sinistra. Cuntinuà alternendu u più prestu pussibule.
SCALE DOWN: Fate tutta a sequenza cù e mani nantu à un picculu passu invece di u pavimentu.
Patata Calda
A. Stand cù i pedi più luntanu da a larghezza di l'anca.
B. Toccate u pede sinistro versu a linea mediana di u corpu, allora immediatamente uscite in a posizione iniziale. Cambia i lati; ripeti.
C. Cuntinuate, pumpendu e bracce cum'è sè currissi è muviti u più prestu pussibule.
SCALA UP: Cuminciate straddling u vostru passu. Toccate u pede sinistro in cima à u passu, poi mette immediatamente u pede à u latu sinistro di u passu mentre tocchi u pede dirittu in cima à u passu. Cuntinuà l'alternanza.
Piramide 2
Saltu Longu In Piedi
A. Stà cù i pedi più luntani cà a larghezza di l'anca.
B. Salta in avanti quant'è pussibule, sbarcò cù i ghjinochje dolci.
C. Ritruvate à a pusizione iniziale, poi eseguite un saltu.
D. Ripetiri, muvendusi u più prestu pussibule.
SCALE DOWN: Invece di saltà, alternate purtendu u ghjinochju sinistro è dopu dirittu versu u pettu, toccendu e mani à u ghjinochju.
SCALE UP: Calcià u butt mentre saltate in avanti.
Mogul
A. Da stà, passate u pede manca à manca.
B. Salta u pede drittu per scuntrà a manca è tocca i dita à u pianu. Cacciate tramindui i bracci mentre sbarcate.
C. Cambia i lati; ripeti. Cuntinuà alternendu u più prestu pussibule.
SCALE UP: Piegate in avanti da stà, i ghjinochje ligeramente piegate, è mette e mani nantu à u passu, e spalle direttamente sopra i polsi è i pedi ghjustu à manca di u passu. Saltate, mettendu u pesu di u corpu in mani è saltendu sopra u passu versu u latu dirittu. Repetite, movendu u più prestu pussibule.
Piramide 3
Cambia Calci
A. Stà cù i pedi à larghezza di e spalle, braccia piegate, e mani da u mentone.
B. Saltate mentre lanciate u pede sinistro in avanti, poi cambiate, calciendu u pede dirittu in avanti dopu l'atterraggio.
C. Cuntinuà alternendu u più prestu pussibule.
SCALE DOWN: Invece di saltà, passate in avanti, scattendu un calciu in fronte. Ritorna à a pusizione di partenza. Cambia i lati è ripeti.
Cambiu Quarteru in Doppia Lunge
A. Stand cù i pedi larghezza di l'anca aparti, i ghjinochji ligeramente piegati.
B. Saltate, fendu un quartu di girata à manca, sbarcendu cù e ghjinochje dolce, poi saltate torna in pusizione iniziale.
C. Salta, sbarcò in un affondate cù a gamba sinistra in avanti, pieghjendu i dui ghjinochje à 90 gradi. Ripetite u saltu di lunge, cambiendu e gambe à l'aria per atterrà cù a perna destra in avanti.
D. Ritorna à a pusizione di partenza. Ripetite a sequenza, girendu à diritta. Cuntinuà, movendu u più prestu pussibule.