Test di gravidanza falsu pusitivu: perchè pò accade
Cuntenutu
- Principali cause di falsu pusitivu
- 1. Test fattu male
- 2. Gravidanza chimica
- 3. Utilizazione di qualchi medicazione
- 4. Prublemi di salute
- Cumu evità falsi pusitivi
U test di gravidanza pò dà un falsu risultatu pusitivu, tuttavia, questa hè una situazione assai rara chì accade più spessu in i testi di farmacia fatti in casa, principalmente per via di errori quandu si usa o perchè hè obsoletu.
Un'altra causa cumuna di stu risultatu hè a cosiddetta gravidanza chimica, in a quale l'ovu hè fecundatu, ma ùn riesce micca à impiantassi currettamente in l'utru, finendu per ùn sviluppà. Quandu accade, u corpu principia à pruduce ormoni per cunduce à a gravidanza è, dunque, u primu test hè pusitivu. Tuttavia, cum'è a gravidanza ùn dura micca, un novu test qualchì tempu dopu, pò esse negativu.
Inoltre, e donne sottoposte à trattamentu di sterilità cù iniezioni di hCG o chì anu tumori chì sò capaci di pruduce questu ormone ponu ancu avè un falsu risultatu pusitivu nantu à u test di gravidanza, sia da una farmacia sia da un test di sangue.
Principali cause di falsu pusitivu
Cambiamenti in u risultatu accadenu di solitu quandu u test hè obsoletu è, dunque, hè assai impurtante di cunfirmà a data di scadenza prima di usallu. Tuttavia, se hè currettu, ci sò altre cause cume:
1. Test fattu male
Prima di aduprà a prova di gravidanza in farmacia hè impurtante di leghje l'istruzzioni di u fabbricante, soprattuttu in quantu à a quantità di tempu hè necessariu aspettà per leghje u risultatu. Questu hè perchè, alcuni testi ponu mostrà un cambiamentu in u risultatu dopu u tempu di lettura raccomandatu.
Inoltre, prima di aduprà u test hè ancu raccomandatu di lavà a zona intima cù l'acqua, chì alcuni saponi o creme intime ponu reagisce cù u test, purtendu à l'apparizione di un falsu pusitivu o negativu, per esempiu.
Amparate à piglià u test di gravidanza in farmacia è cumu capisce u risultatu.
2. Gravidanza chimica
Stu tipu di gravidanza accade quandu ci hè a fecundazione di l'ovu, ma l'embrione ùn hà micca riesciutu à fissassi in l'utru. In questi casi, u corpu principia à pruduce l'hormone hCG è, dunque, pò esse rilevatu in l'urina o in u test di sangue, tuttavia, cume l'embrione ùn era micca in l'utru, hè eliminatu è si face un abortu spontaniu cù sanguinamentu, chì pò esse sbagliatu cù a menstruazione ritardata.
3. Utilizazione di qualchi medicazione
Alcune droghe aduprate per trattà i prublemi di sterilità cuntenenu quantità elevate di hCG, l'ormone valutatu in i test di gravidanza è, dunque, pò purtà à un falsu pusitivu pocu dopu u trattamentu.
Inoltre, altri medicazione più cumuni cum'è alcuni anticonvulsivanti, diuretici o tranquillanti ponu ancu causà cambiamenti in u risultatu. Cusì, hè impurtante di leghje u librettu di imballu o di fà u test di sangue à l'uspidale, informendu u duttore nantu à i medicazione aduprate.
4. Prublemi di salute
Ancu s'ellu hè più raru, u falsu pusitivu pò esce ancu in casi di malatie, in particulare in casi di tumori chì producenu ormoni, cum'è in u cancheru di u senu o di l'ovaru, per esempiu.
Cumu evità falsi pusitivi
Per evità d'avè un risultatu falsu pusitivu hè assai impurtante seguità tutte l'istruzzioni in a scatula di test di farmacia è, dopu avè fattu u test, fate attenzione à:
- Ripetite a prova 3 à 5 ghjorni dopu;
- Ùn rinfermate micca a prova dopu u tempu indicatu;
- Fate un appuntamentu cù u ginecologu dopu à 4 à 5 settimane.
Tuttavia, u modu più affidabile per evità cambiamenti in u risultatu hè di fà u test di sangue cun valutazione beta hCG, chì in questi casi ci sò menu probabilità di cambiamenti in u risultatu. Inoltre, prima di u test, u duttore face una valutazione per identificà s'ellu ci hè medicazione o altre condizioni chì ponu causà un falsu pusitivu. Amparate più nantu à l'esame beta hCG.