Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 11 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Ghjugnu 2024
Anonim
Ciò chì a quarantena in un paese straneru mentre campava in una furgoneta m'hà amparatu à esse solu - Vita Di Vita
Ciò chì a quarantena in un paese straneru mentre campava in una furgoneta m'hà amparatu à esse solu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Ùn hè micca raru chì a ghjente si dumanda perchè ùn viaghju micca cù nimu o perchè ùn aghju micca aspettatu un cumpagnu cù quale viaghjà. Pensu chì alcune persone sò semplicemente stupefatte da una donna chì traversa u mondu grande, spaventoso è inseguru solu perchè a sucità dice chì duvemu ghjucà a parte di damigelle passive in angoscia. Pensu chì parechje persone succumbenu à a fiaba tossica chì, senza l'amore assuciatu, ùn pudete micca custruisce una vita (o quella stacca bianca). E poi ci sò parechji altri chì dubitanu solu di e so capacità. Infine, ci sò quelli chì dicenu d'esse soli. Indipendentemente, tutti tendenu à spinghje e so proprie ansietà è timori nantu à mè.

Saltaremu i primi dui gruppi (quelli chì aspettanu un cumpagnu per campà a so vita è quelli chì ùn pensanu micca chì ponu avventura in solitaria) - perchè hè un elli prublema, micca a prublema. Fighjemu nantu à quelle persone solitarie. Hè giustu per sente chì alcune (micca tutte) esperienze sò megliu spartite cù e persone chì amate. Ma, à volte, e persone chì amate ùn spartenu micca a vostra sete insaziabile di tali sperienze. E aspittendu a PTO di l'amichi o per qualchì amore sfuggente per truvà mi solu tandu cumincià a mo vita mi piace à aspittà una cascata precipitante per asciugà. Se sò totalmente onestu, fighjulà e Cascate Vittoria da Zimbabwe cù novi amichi era assai più esaltante chè stà sedutu à aspittà chì qualcunu mi facia cun mè. Era epica.


Aghju viaghjatu in 70 paesi in l'ultimi anni cù mè, mè è I. Campeghju salvaticu in i parchi naziunali di l'Africa è cavalcate cammelli attraversu i deserti arabi. Camminate per l'alture di l'Himalaya è immersione in e prufundità di i Caraibi. Autostop attraversu l'isule disabitate di l'Asia Sudueste è meditendu in e muntagne di l'America Latina.

Se aghju aspittatu chì qualcunu altru vene per u viaghju, a leva di marcia seria sempre in parcheghju.

Benintesa, qualchissia per sparte queste storie seria meravigliosa. Ma, infernu, mi piace à a mo indipendenza. M'hà amparatu chì esse "solu" è esse "solità" sò luntanu da esse sinonimi. Tuttu ciò chì hà dettu, per a prima volta longu u mo viaghju, hè difficiule à ammette: sò un leeetle solu.

Ma culpisce (è, in una certa manera, ringraziu ancu) COVID-19.

Mi cunsideru unu di i furtunati perchè, per unu, i mo amichi, a mo famiglia è eiu sò tutti sani, almenu un pocu ancu impiegati (alcuni di noi più di l'altri) è anu sustinutu qualchì apparizione di sanità (ancu alcuni di noi più di altri) in questi tempi inspiegabilmente pruvati. Siconda, mi sò ritrovu "bloccatu" à l'oltremare in Australia, chì, per ùn negà e realità assai valide di COVID-19 quì, ùn hè micca stata colpita cusì male da a pandemia quant'è u restu di u pianeta. Salvo un mese di stanchezza chì si nasconde da l'omu in a machja australiana, invece, battendu i pitoni a maiò parte di i dopu meziornu, aghju in gran parte vissutu ciò chì hè probabilmente a crisa globale più calamitosa di a storia recente mentre era scalza è vestita in bikini. Mentre a maiò parte di u mondu hè chjosu in e so case, a mo casa hè nantu à roti: una furgoneta cunvertita in u 1991 in a quale aghju campatu in spiagge luntane in unu di i scorni menu densamente populati di u globu. Stu modu di vita rende l'isulamentu abbastanza male (cume dicerianu l'Aussies) "cruciosu", comparativamente.


Ma malgradu quant'è furtunatu mi sentu, mentiraghju se dicessi chì a quarantena ùn hè stata, tuttavia, un'esperienza sola.

Ironicamente, aghju viaghjatu in Australia u primu di l'annu novu per forzarmi à affruntà a solitudine chì temia chì affacherà inevitabilmente una volta chì aghju rallentatu. Ùn aghju mai passatu assai più di un mese in un locu in l'ultimi anni (cum'è "nomade digitale", scrittura freelance significa chì possu avè una carriera). è salta da un locu à un locu), è mi preoccupava ch'e era veramente dipendente di viaghjà - o, piuttostu, e distrazioni di ogni ghjornu chì mi impediscenu di affruntà e mo emozioni complicate è l'ansietà micca sfruttate. Incuntrà costantemente novi populi, luttendu cù l'eccitazione di u shock culturale, è cuntemplà ciò chì hè prossimu è induve andà significa chì ùn avete mai daveru da stà cun quellu chì site, induve site, ciò chì avete o ùn avete micca (cum'è, sapete , un cumpagnu).

Ùn mi fate micca sbaglià: Mentre chì parechje persone ponu suppone chì scappu da qualcosa (vale à dì a realtà) avventurandu tuttu u tempu, so in u mo core chì corru versu qualcosa (vale à dì una realtà alternativa chì ùn hè nè ghjusta nè sbagliatu ma, piuttostu, successu à i mo termini). Dunque, nò, ùn viaghju micca intenzionalmente eludà e mo emozioni, ma ùn diceraghju micca tutta a verità se ùn ammettessi micca chì qualchì volta eiu inconsciente elude e mo emozioni sviendu a mo attenzione à tutta a novità intornu à mè. Sò umanu.


È cusì mi dissi chì, in u 2020, passaraghju un pocu di tempu dedicatu à stà in un locu spirituale per mè per cunnosce mè stessu à un livellu più profondu, più cunnessu - è infine mi dà l'uppurtunità di custruisce cunnessioni sustinibili cù l'altri, ancu. . Dittu chistu, sapiu chì stà in un locu significherà momenti mundani, è sapiu chì significava chì puderia cumincià à sente mi sola - soprattuttu perchè aghju sceltu di vive in una van, in anguli remoti di un paese chì ùn sò mai statu, finu luntanu da a casa cum'è fisicamente pussibule è in un fusu orariu cunflittu da tutti quelli chì mi piace. (Hè curiosu chì tanta ghjente si inchieti chì si sentianu soli mentre viaghjanu da soli, mentre aghju paura di a solitudine di colpisce quandu rallentu o smettu di viaghjà da sola).

È quì sò. Aghju stabilitu i mo intenzioni; l'universu li hà manifestatu. Hè solu chì, à u principiu di l'annu, a decisione di smette di viaghjà in u mondu per invece scumpressà u mo mondu interiore era solu quessa: una decisione. Di colpu, cù a quarantena COVID-19, ùn hè micca una decisione. Hè a mo unica opzione.

A vita cum'è donna sola in quarantena mandata da u guvernu hè assai più solitaria di a vita cum'è donna sola in una ricerca d'anima indotta da sè.

Micca per tootà a mo propria corna (ma per tootà a mo propria corna), a stava macinendu prima di coronavirus. Aviu avutu un cultu à l'altri #vanlifers cù i quali surfà ogni alba è campà ogni tramontu. Perchè tutti campavanu in e so quattru roti, avianu vestiti cum'è arrugatu è standard di igiene persunale quant'è i mei. (È, per qualchì ragione chì ùn mi sappia micca, sta vechja furgoneta era un magnetu di u tippu. Ùn sò micca sicura di capisce l'appellu di una donna chì puzza di qualchì amalgamazione di una fuga di carburante, muscu, è un odore di corpu da u svegliu in una piscina di u so propiu sudore ogni matina. Ma sò piacevule sorpresa chì tuttu questu "'sup, dormu in a mo vittura," cosa mi travaglia.)

Quandu a pandemia di COVID-19 hà fattu ondate in Australia, u scrittore in mè hà dettu: Se ùn hè micca un bonu tempu, hè una bona storia. Aghju pensatu chì, un ghjornu, scriveraghju un libru nantu à a ridicula risata di un ghjornu di sopravvivere à una pandemia glubale in un secchettu di ruggine di 30 anni di l'altra parte di u mondu solu. Ma dopu i mo amichi sò fughjiti per truvà rifugiu, aghju avutu à dì R.I.P. à a mo lista di babbi surfisti baciati da u sole, è aghju persu a maiò parte di i mo cuntratti maiò. Di colpu, ùn aghju avutu nimu è nunda - nè amici, nè cumpagnu, nè piani, è nè induve puderia andà. I campeggi sò chjusi, è u guvernu hà dumandatu à i turisti spostati di lasciassi, ma nisun volu ùn significava manera d'uscita.

Allora, cum'è unu, mi sò avventuratu à u nordu per mette in quarantena in a machja (i boschi, se vulete) per u futuru imprevisible. Infine aghju avutu a sperienza più memorabile di a mo vita, ma aghju avutu troppu tempu nantu à e mo mani per pusà in i mo penseri.

Hè tandu chì a sulitudine chì eru stata prevenuta mi colpì cum'è una medusa in buttiglia turchina in u surf. Era un longu tempu chì venia. Necessariu. Ancu probabilmente sanu per mè. Hè quasi cum'è l'anticipazione di a sulitudine era a peor parte. Avà, hè quì. U sentu. Succia. Ma l'introspezione dolorosa pò esse ancu maledetta illuminante. Aghju fattu assai rivelazioni crude è aghju ammissu à mè stessu assai verità duru in l'ultimi mesi.

A realità hè chì mi manca a mo famiglia una quantità insupportable, ma i voli sò una scumessa è u statu attuale di a casa (New York City, è i Stati Uniti in generale) mi spaventa l'infernu. Mi manca a mo libertà per andà induve vogliu, quandu vogliu. È qualchì volta mi manca un cumpagnu chì ùn cunnoscu mancu. I mo amichi sò sollecitati nantu à u rinviu di i so matrimonii, è sò sottusicatu chì l'amore si sente sempre più sfuggente perchè ùn scuntraraghju mai u mo maritu d'un ghjornu da i cunfini in quarantena di i mo quattru muri di van. Altri amichi si lagnanu costantemente di i so cumpagni chì i cunducenu pazzi in modu isolatu, è sò francamente ghjelosu chì abbianu cumpagni per rende li pazzi. Intantu, tutte e sfide di u "primu pic di coppia" di e rete suciale è allenamenti in diretta da fà cù u cumpagnu di eserciziu ch'ùn aghju micca sò ricordi incessanti chì sò cusì, cusì unicu. Cum'è, micca in una manera Amy-Schumer-hiking-the-Grand-Canyon-at-dawn (sì, l'aghju guardatu Cumu esse Single un tempu o dui in quarantena). Piuttostu di un modu I'm-go-a-se-solu-per-sempre-à-questu-rate. È ùn aghju mancu un gattivu maladettu.

Sò chì scappà senza mente nantu à app di appuntamentu o messageria cù i mo ex ùn sò micca manere esattamente sani per affrontà a solitudine avà. Nè ùn hè micca abbuffata a junk chì ùn aghju micca bisognu di rinfriscà in a mo furgone. Ma, ahimè, eccu.

Certi ghjorni sò più soli chè l'altri, ma aghju lettu abbastanza articuli nantu à fà u massimu di esse single durante a quarantena (infernu, aghju ancu scrittu unu!): Praticate l'autocura! Masturbate di più! Pruvatevi per cena è una notte di cinema! Amparate una nova abilità! Entra in un hobby preferitu! Esse u vostru tontu è fà una festa di ballu scemu è scuzzulate u vostru butinu cum'è chì nimu fighji perchè nimu hè perchè LOL sì solu!

State à sente, aghju fattu assai durante a quarantena. Sò statu numadore digitale (travagliendu è scrivendu à distanza), surfendu, ghjuvelli à filu di filu, scrivendu un libru, caccendu un ukulele, è campatu praticamente tutti l'altri cliché di #vanlife. Aghju ancu tintu i mo capelli di rosa perchè sò tipu di sorte di campà a mo migliore vita maladetta in parechji modi. A pettu à pensà chì a mo mentalità di guai-è-me a volte paralizzante m'hà lasciatu cecu à i vantaghji di esse solu, ùn vi sbagliate micca: sò chì spende a pandemia di COVID-19 senza partenarii significa chì ùn aghju mai da rende tistimunianza. U TikTok di qualcunu d'altru piglia o si mette in mezzu nantu à u mo takeout tailandese. Perchè l'imbarazzamentu è a spartera di curry secondariu (è - Diu ne và - luttendu cù l'unica persona chì site fisicamente attaccatu à l'internu) ciuccia più cà dorme solu.

Ma sò ancu prontu à cunnosce chì, qualchì ghjornu, mi piace simpliciamente di sulk in a mo persona unica è affruntà a solitudine chì sapia chì venia, ma chì era solu aggravata da restrizioni COVID-19. S'ellu ci hè una cosa chì aghju imparatu in questu prucessu di vene in faccia cun mè stessu, hè chì hè necessariu di ricunnosce è accettà tuttu ciò chì mi sentu cum'è crudu è reale senza ghjudiziu. Perchè finge chì tuttu sia peachy entenente finchè mi schiaffu nantu à una maschera facciale è mi lampu nantu à un rom-com mi sentu cusì evasivu cum'è di tramà a mo prossima avventura.

Avà, imparu micca à appiccicà à quelli sentimenti di sulitudine è energie chì ùn mi servenu micca. Da un vechju furgone arrugginitu nantu à una spiaggia viota tutta sola. (Va bè, quella parte hè bella).

Rivista per

Publicità

Articuli Per Voi

Bicalutamide

Bicalutamide

A Bicalutamide hè aduprata cù un altru medicamentu (agoni ti di l'ormone liberatore di gonadotropina (GnRH); cume leuprolide o go erelin) per trattà u cancheru di pro tata meta tati...
Ileostomia

Ileostomia

Una ileo tomia hè aduprata per pu tà i rifiuti fora di u corpu. Que ta cirurgia hè fatta quandu u colon o rectum ùn funziona micca bè.A parolla "ileo tomia" vene da ...