A Radiazione Da i Cellulari Pò Cause Cancer, OMS Annuncia
![A Radiazione Da i Cellulari Pò Cause Cancer, OMS Annuncia - Vita Di Vita A Radiazione Da i Cellulari Pò Cause Cancer, OMS Annuncia - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
Hè statu longu cercatu è dibattitu: I telefuni cellulari ponu causà u cancheru? Dopu à rapporti cuntrastanti per anni è studii precedenti chì ùn anu mostratu alcun ligame conclusivu, l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà annunziatu chì e radiazioni da i telefuni cellulari ponu causà cancru. Inoltre, l'OMS elencerà avà i telefoni cellulari in a listessa categuria di "periculu carcinogenu" cum'è u piombu, u scaricu di u mutore è u cloroformu.
Questu hè in forte cuntrastu cù u rapportu di l'OMS di maghju 2010 chì ùn pò micca esse attribuitu à i telefunini cellulari. Allora chì ci hè daretu à u cambiamentu di pensà chì dumandate? Un ochju à tutte e ricerche. Un squadra di scientisti di u mondu sanu hà guardatu numerosi studii valutati da i pari nantu à a sicurità di u telefuninu. Mentre hè necessariu più ricerca à longu andà, a squadra hà trovu abbastanza di una pussibule cunnessione per categurizà l'esposizione persunale cum'è "possibilmente carcinogena per l'omu" è per avvisà i cunsumatori.
Sicondu u Gruppu di Travagliu Ambientale, ci sò modi faciuli di riduce a vostra esposizione, cumpresi i sms invece di chjamà, utilizendu una linea di terra per lunghe chiamate è utilizendu un auricular. Inoltre, pudete verificà per vede quantu radiazioni u vostru telefuninu emette quì è forse rimpiazzallu cù un telefunu à radiazioni inferiori.
Jennipher Walters hè u CEO è cofundatore di i siti web di vita sana FitBottomedGirls.com è FitBottomedMamas.com. Insegnante persunale certificata, allenatore di gestione di u modu di vita è di u pesu è istruttrice di eserciziu di gruppu, detiene ancu un MA in ghjurnalisimu di salute è scrive regolarmente nantu à tutte e cose fitness è benessere per varie publicazioni in linea.