Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Aprile 2025
Anonim
A radiofrequenza in faccia: à chì ghjova, à chì pò fà è risica - Salute
A radiofrequenza in faccia: à chì ghjova, à chì pò fà è risica - Salute

Cuntenutu

A radiofrequenza in faccia hè un trattamentu esteticu chì utilizza una fonte di calore è stimula a pelle per pruduce nuove fibre di collagene, migliurendu a qualità è l'elasticità di a pelle, curregendu e linee di spressione è e rughe, migliurendu l'idratazione è a fermezza di u visu.

Inoltre, stu trattamentu aumenta a circulazione sanguigna è mantene a pelle ferma, ringiovanita è ossigenata, essendu un modu sicuru, à longu andà è indolore per luttà contr'à a faccia afflitta è deve esse fattu da un dermatologu o da un fisioterapeuta specializatu in radiofrequenza.

A radiofrequenza di u visu pò esse fatta intornu à l'ochji è a bocca, a fronte, i pomi, u mentone è u mentone, chì sò regioni induve a pelle tende à diventà più flaccida è e rughe è e linee di espressione apparisce.

Per chì ghjè

A radiofrequenza hè indicata per cumbatte i segni principali di l'anzianu di a faccia, cum'è:


  • Affundamentu di a pelle chì dà un aspettu di stanchezza o pò cambià u contornu di u visu;
  • Rughe è linee di spressione intornu à l'ochji, a fronte è a piega nasolabiale;
  • Scar causatu da l'acne;
  • Giulie nantu à u mentone chì danu a sensazione di doppiu mentone.

In più di a radiofrequenza in u visu, stu trattamentu esteticu pò ancu esse realizatu nantu à altre parte di u corpu per luttà contr'à a cellulite è u grassu lucalizatu prisente in u ventre o in i calzoni, per esempiu. Vede altre indicazioni di frequenza radio.

Quale hè chì pò fà

A radiofrequenza hè indicata per tutti i tipi di pelle in persone adulti sane, cù a pelle intatta, senza ferite o infezioni, chì volenu eliminà da e prime linee di spressione chì apparsu intornu à l'età di 30, finu à e rughe più prufonde chì ùn smariscenu micca quandu si stende u pelle, circa 40 anni.

Inoltre, a radiofrequenza pò esse raccomandata per e persone chì anu cicatrici da l'acne, perchè aiuta à diminuisce l'aspettu di queste cicatrici è à migliurà l'aspettu di a pelle, hè impurtante chì l'area da trattà ùn abbia alcun segnu d'infiammazione, cume in questu casu u trattamentu ùn deve esse fattu.


E persone chì anu u doppiu mentone ponu ancu fà sta prucedura, postu chì favurisce a produzzione di collagenu in a zona, ciò chì aumenta a fermezza di a pelle di u visu.

Cumu funziona u trattamentu

A radiofrequenza in u visu hè realizata da un dermatologu o fisioterapeuta specializatu in stu tippu di trattamentu è ùn provoca dolore, dunque, l'anestesia ùn hè micca necessaria.

Prima di u trattamentu, alcune precauzioni sò necessarie, cume evità e bevande alcoliche per almenu 2 ghjorni prima di a sessione è preparà a pelle cù creme idratanti facciali per 4 à 6 settimane.

U ghjornu di a sessione, ùn duvete micca rasà o rasà alcuna zona di u visu è evità l'usu di lozioni, creme per u visu o trucco prima di a sessione.

L'attrezzatura à radiofrequenza emette onde elettromagnetiche chì passanu per a pelle è ghjunghjenu à u stratu di grassu situatu trà a pelle è u musculu, aumentendu a temperatura lucale, chì aumenta a circulazione sanguigna, l'ossigenazione tissutale è stimula a furmazione di fibre di collagene., Chì danu fermezza è sustegnu à a pelle di a faccia.


I risultati di a radiofrequenza in u visu ponu esse visti circa 2 o 3 ghjorni dopu a prima sessione di trattamentu è sò progressivi, hè perchè l'onde elettromagnetiche facenu chì e fibre di collagene esistenti si contraenu dendu più fermezza à a pelle, in più di stimulà a pelle .formazione di nuove fibre di collagene, mantenendu u visu ringiovanitu è ​​senza rughe.

Di solitu, un minimu di sessioni 3 hè indicatu, chì deve esse fattu cù un intervallu di 15 à 30 ghjorni. Dopu u terapeuta puderà osservà cumu a pelle hà reagitu è ​​quante sessioni duveranu esse necessarie per eliminà e rughe più profonde. Quandu a persona ghjunghje à u scopu, e sessioni ponu esse tenute ogni 3 o 4 mesi cum'è una forma di mantenimentu.

Per cumplementà u trattamentu per luttà contr'à a flaccidità hè ancu cunsigliatu di cunsumà circa 9 grammi di collagenu à ghjornu. Verificate a lista di l'alimenti ricchi in collagene.

Cura dopu a radiofrequenza in faccia

Dopu à a sessione di radiofrequenza in faccia, hè cunsigliatu di aduprà crema solare è di beie 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu per tene a pelle idrata.

Inoltre, a cura di a pelle ogni ghjornu deve esse mantenuta, cume aduprà crema antirughe è piglià collagene idrolizatu per i migliori risultati. Vede cumu sceglie a migliore crema antirughe è cumu aduprà.

Rischi di radiofrequenza nantu à a faccia

A faccia hè una di e zone di u corpu cù u più altu risicu di brusgiata perchè l'estremità ossea hè più vicina è dunque l'attrezzatura deve scorrere rapidamente nantu à a pelle è cù movimenti circolari. U terapeuta deve cuntrollà constantemente a temperatura di a pelle, affinch'ella ùn supere i 41 gradi Celsius, chì e temperature più alte ponu lascià marchi di brusgiu.

S'ellu si verifica un picculu accidente è a zona di a pelle si brucia, a zona interessata deve esse trattata cun unguenti contr'à e brusgie è a frequenza radio pò esse eseguita di novu solu quandu a pelle hè torna sana.

Quale ùn deve micca fà

A radiofrequenza in faccia ùn deve esse fatta da e persone cun prublemi di coagulazione, diabete, sindrome di Cushing o chì anu pigliatu isotretinoina per u trattamentu di l'acne in l'ultimi 2 mesi.

Stu trattamentu ùn deve ancu esse realizatu in certi casi, cum'è:

  • Presenza di qualchì alterazione di a sensibilità in faccia, senza differenzà u fretu da u calore;
  • Usu di protesi metalliche in l'osse di a faccia o riempimentu metallicu in i denti;
  • Gravidanza;
  • Usu di rimedii anticoagulanti o corticoidi;
  • Zoni cù tatuaggi facciali o truccu permanente;
  • Usu di pacemaker;
  • Ferita o infezzione in u visu;
  • Frebba;
  • Malatie chì sò autoimmune o chì indebuliscenu u sistema immunitariu.

In questi casi, ci pò esse un risicu di aumentà a frebba, aggravendu l'infezzione, brusgiature, o u risultatu pò micca esse cum'è previstu.

Inoltre, a radiofrequenza ùn deve esse effettuata sottu a tiroide perchè pò alterà u so funziunamentu.

Oghje Populu

Trattamentu per l'inflamazioni in l'utru: rimedii naturali è opzioni

Trattamentu per l'inflamazioni in l'utru: rimedii naturali è opzioni

U trattamentu per l'infiammazione in l'utru hè fattu ottu a guida di un ginecologu è pò varià econdu l'agente chì cau a l'infezzione chì hà cau atu l...
Pelle giallastra: 10 cause principali è cosa fà

Pelle giallastra: 10 cause principali è cosa fà

A pelle gialla tra pò e e un intomu di parechje malatie di u fegatu, cume l'epatite o a cirro i, per e empiu, oprattuttu e a per ona hà ancu a parte bianca di l'ochji gialla, in qual...