Cumu identificà a miopia è chì fà per curà
Cuntenutu
A Miopia hè un disordine di a visione chì face difficultà à vede l'ogetti da luntanu, pruvucendu una visione sfocata. Stu cambiamentu si faci quandu l'ochju hè più grande di u normale, pruvucendu un errore in a rifrazione di l'imagine catturata da l'ochju, vale à dì, l'immagine furmata diventa sfocata.
A Miopia hà un caratteru ereditariu è, in generale, u gradu aumenta finu à chì si stabilizeghja vicinu à l'età di 30 anni, indipendentemente da l'usu di l'occhiali o di lenti di cuntattu, chì solu curreghjenu a visione sfocata è ùn curanu micca a miopia.
A Miopia hè curabile, in a maiò parte di i casi, per mezu di chirurgia laser chì pò curregge u diploma cumpletamente, ma l'ughjettivu principale di sta prucedura hè di riduce a dipendenza da a currezzione, sia cù l'occhiali sia cù e lente di cuntattu.
A Miopia è l'astigmatismu sò malatie chì ponu esse presenti in u listessu paziente, è ponu esse corrette inseme, cù lenti speciali per questi casi, sia in occhiali o in lenti di cuntattu. A diversità di a miopia, l'astigmatismu hè causatu da una superficia irregulare di a córnea, chì genera immagini irregulari. Capite megliu in: Astigmatismu.
Cumu identificà
I primi sintomi di miopia sò generalmente apparse trà l'età di 8 è 12 anni, è ponu peghju durante l'adolescenza, quandu u corpu cresce più veloce. I segni è sintomi principali includenu:
- Ùn pudendu micca vede assai luntanu;
- Cefalee frequente;
- Dolore constante in l'ochji;
- Chjudite mezu l'ochji per pruvà à vede più chjaramente;
- Scrivite cù a vostra faccia assai vicinu à a tavula;
- Dificultà à a scola per leghje nantu à a lavagna;
- Ùn vede micca i segni stradali da luntanu;
- Stanchezza eccessiva dopu avè guidatu, lettu o fattu un sport, per esempiu.
In presenza di sti sintomi, hè impurtante cunsultà cun un oculistu per una valutazione dettagliata è per rilevà quale cambiamentu di visione pregiudica a capacità di vede. Verificate e differenze trà i principali prublemi di visione in Differenze trà miopia, iperopia è astigmatismu.
Gradi Miopia
A Miopia hè differenziata in gradi, misurata in diottrie, chì valutanu a difficultà chì a persona hà da vede da luntanu. Cusì, u più altu hè u diploma, più grande hè a difficultà visuale incontrata.
Quandu hè finu à 3 gradi, a miopia hè cunsiderata lieve, quandu hè trà 3 è 6 gradi, hè cunsiderata moderata, ma quandu hè sopra i 6 gradi, hè una miopia severa.
Visione nurmaleVisione di u paziente cun miopiaChì sò e cause
A miopia accade quandu l'ochju hè più grande di quantu duverebbe esse, chì provoca un difettu in a cunvergenza di i raghji di luce, postu chì l'imaghjini finiscenu per esse prughjettate davanti à a retina, invece di nantu à a retina stessa.
Cusì, l'uggetti luntani finiscenu per esse sfocati, mentre l'uggetti vicini parenu nurmali. Hè pussibule classificà a miopia secondu i tippi seguenti:
- Miopia assiale: nasce quandu u globu oculare hè più allungatu, cù una lunghezza più longa di a normale. Di solitu provoca miopia di alta qualità;
- Miopia di curvatura: hè a più frequente, è si verifica per via di una curvatura aumentata di a cornea o di u lente, chì genera immagini di l'uggetti prima di u locu currettu nantu à a retina;
- Miopia Congenita: accade quandu u zitellu nasce cù cambiamenti oculari, pruvucendu un altu gradu di miopia chì ferma per tutta a vita;
- Miopia secundaria: pò esse assuciata cù altri difetti, cum'è a cataratta nucleare, chì provoca a degenerazione di a lente, dopu un traumu o una chirurgia per u glaucoma, per esempiu.
Quandu l'ochju hè più chjucu di u normale, pò esse un altru disturbu di a visione, chjamatu iperopia, in u quale l'imaghjini sò furmati dopu à a retina. Capite cumu appare è cumu trattà l'iperopia.
Miopia in i zitelli
A miopia in i zitelli, menu di 8 anni, pò esse difficiule à scopre perchè ùn si lagnanu, postu chì hè l'unicu modu per vede ch'elli sanu è, in più, u so "mondu" hè principalmente da vicinu. Dunque, i zitelli devenu andà à un appuntamentu di routine à l'oftalmologu, almenu, prima di inizià a scola materna, soprattuttu quandu i genitori anu ancu miopia.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a miopia pò esse fattu cù l'usu di occhiali o lenti di cuntattu chì aiutanu à focalizà i raggi di luce, piazzendu l'imagine nantu à a retina di l'ochju.
Tuttavia, un'altra opzione hè di chirurgia di miopia chì pò esse fattu, di solitu, quandu u diploma hè stabilizatu è u paziente hà più di 21 anni. A chirurgia utilizza un laser capace di modellà a lente naturale di l'ochju in modu chì focalizessi l'imaghjini in u locu currettu, riducendu a necessità per u paziente di portà occhiali.
Vede più informazioni utili nantu à a chirurgia di miopia.