Leghjite questu prima di aiutà u vostru amicu cù a depressione
![Leghjite questu prima di aiutà u vostru amicu cù a depressione - Salute Leghjite questu prima di aiutà u vostru amicu cù a depressione - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/read-this-before-you-help-your-friend-with-depression-1.webp)
Cuntenutu
- 1. A depressione hè una malattia
- 2. Affetta l'autovalutazione
- 3. Simu stati feriti
- 4. Ùn avemu micca bisognu di voi per riparà ci
- 5. A nostra salvezza supera u vostru sustegnu
- 6. Ci serà qualchì volta chì nimu ùn possa avè sensu
- 7. Puderemu autosabutà a nostra recuperazione, è vi frustrerà
- 8. Ampareremu à campà cun ella
- 9. Vulemu chì affaccate
- 10. A cosa maiò chì pudete fà per noi, hè di centru ancu u vostru benessere
- 11. Esse onestu nantu à a vostra lotta per accettà tuttu què
- 12. Truvate un sustegnu in a vostra vita
U fattu chì site in cerca di modi per aiutà un amicu chì vive cù a depressione hè meravigliosu. Penserete chì in un mondu di u duttore Google, ognunu faria qualchì ricerca nantu à qualcosa chì hè u centru di a vita di i so amichi. Sfurtunatamente, ùn hè micca sempre u casu. È ancu s'elli anu fattu a so ricerca, ùn significa micca chì tutti truveranu i mezi ghjusti per sustene i so amichi è i so cari.
Aghju trattatu cù una depressione maiò annantu è fora da 12 anni avà. A volte, aghju ricevutu a cumpassione è u sustegnu chì avia bisognu, è altre volte ùn l'aghju micca. Eccu ciò chì aghju desideratu chì i mo amichi avissinu cunnisciutu prima di pruvà à sustene mi.
1. A depressione hè una malattia
Probabilmente avete intesu questu prima - ripetutamente. Ùn sò micca quì per spiegà vi l'intricacies di ciò chì face di a depressione una malatia, pudete truvà quelle in ogni locu. Ciò chì avete bisognu di sapè hè chì u mutivu hè cusì difficiule per questu puntu per esse capitu, micca solu in teoria, ma in pratica, hè per via di u capacisimu. A sucietà hè custruita per l'individui capaci è di mente. Semu tutti insegnati da e prime età à difende stu sistema di oppressione.
2. Affetta l'autovalutazione
Non solu trattemu di sintomi, è cume a sucietà ci vede, ma trattemu ancu assai di e nostre frustrazioni intornu à a nostra disabilità nova truvata. In un mumentu, ùn avemu più u listessu valore secondu a sucietà, secondu noi stessi, è u più spessu chè no, secondu voi.
3. Simu stati feriti
Da l'altri, da l'amichi, da a famiglia, è da tutti i generi di cari. È sì ùn simu stati, avemu intesu parlà d'altri chì l'anu. Vuleria chì tuttu fussi amore, cumpassione, è sustegnu di tutti quelli chì ci circondanu, ma questu hè raramente u casu. Ùn pudemu micca fiducia in voi per mostrarci queste cose per quessa.
4. Ùn avemu micca bisognu di voi per riparà ci
Ùn hè micca u vostru travagliu - questu hè u nostru. Hè cusì simplice.
5. A nostra salvezza supera u vostru sustegnu
Ci hè assai bè chì pudete fà, ma sfurtunatamente, ci hè assai chì pudete fà chì serà sbagliatu.I tempi ponu nasce quandu ùn site più sicuru per noi, è ci vole à alluntanassi per fighjà nantu à u nostru benessere.
6. Ci serà qualchì volta chì nimu ùn possa avè sensu
Benvenuti in u mondu di a depressione. A depressione hè una malattia chì hà mille facci diversi. Pudete avè certi sintomi un ghjornu, è sintomi completamente diversi u prossimu. Serà cunfusu è frustrante, per noi dui.
7. Puderemu autosabutà a nostra recuperazione, è vi frustrerà
U cambiamentu hè spaventosu, è una di e cose più difficiule. Se avemu campatu cù a depressione per un bellu pezzu, allora pudemu inconsciamente ùn esse disposti à ricuperà.
8. Ampareremu à campà cun ella
Sembra dirittu, ma duvete esse preparatu per avè un amicu chì apertamente - è orgogliu - vive cun depressione. Ùn hè micca chì avemu rinunziatu, ùn hè micca chì semu rotti. Hè solu chì questu hè una parte di noi è, per alcuni di noi, ùn si ne va. Hè una parte di a nostra realità, è se sceglemu di accettalla, duvete ancu.
9. Vulemu chì affaccate
Ci rinunceremu à u sustegnu, a cumpassione è l'amore in tempi diversi. Ma vulemu sempre disperatamente chì a ghjente sia quì, perchè avemu tutti bisognu di sustegnu.
10. A cosa maiò chì pudete fà per noi, hè di centru ancu u vostru benessere
Ci hè tante persone chì ci sputanu cunsiglii per migliurà a nostra vita, ma ùn metteranu micca in pratica i so cunsiglii in a so vita. U cumpurtamentu di mudellazione hè u megliu modu per mandacci stu missaghju, è ci ramenta ancu chì sti strumenti ùn sò micca solu per noi, ma per tutti.
11. Esse onestu nantu à a vostra lotta per accettà tuttu què
Ricunnosce e vostre carenze, è impara à cambià. Pochi di noi sò insegnati cumu esse in realtà di supportu per l'individui in a nostra vita chì vive cù malattie mentali. Avete assai da amparà. Avemu assai da amparà. Ma sì ùn accettemu micca questu, ricunnosce i nostri fiaschi, è cambiamu - ci distrugheremu l'unu l'altru.
12. Truvate un sustegnu in a vostra vita
Aiutà l'altri à traversu e so sfide ùn hè mai faciule, è avè i vostri sistemi di sustegnu furtificati in piazza hè criticu per sustene u vostru supportu.
Ci hè parechje altre cose chì duverete amparà, è ripresentà per stu viaghju. Infine, a vostra vita ùn serà mai più listessa. Ma ùn hè micca sempre una cattiva cosa.
Sì tù o qualchissia chì cunnosci sperimenta sintomi di depressione, contattate u vostru duttore per supportu è opzioni di trattamentu. Ci hè parechje forme di sustegnu dispunibule per voi. Scuprite u nostru pagina di risorse di salute mentale per più aiutu.
Ahmad Abojaradeh hè u fundatore è direttore esecutivu di Vita in i mo ghjorni. Hè un ingegneru, un viaghjatore mundiale, un spezialistu di sustegnu paru, militante, è un rumanzu. Hè ancu un parlante di salute mentale è di ghjustizia suciale, è hè specializatu in l'iniziu di cunversazioni difficiuli in e cumunità. Hà speranza di sparghje a cuscenza di vive una vita di benessere per mezu di a so scrittura, attelli, è eventi di oratori. Seguitate à Ahmad in avanti Twitter, Instagram, è Facebook.