Lezioni di vita reale da Atleti Olimpichi
Cuntenutu
"FÀ U TEMPU PER A MIA FAMIGLIA"
Laura Bennett, 33 anni, triathleta
Cumu scumpressate dopu avè nuatu un chilometru, currendu sei, è andendu in bicicletta guasi 25-tutti à a massima velocità? Cù una cena rilassante, una buttiglia di vinu, famiglia è amichi. "Esse triathleta pò esse veramente assorbente", dice Bennett, chì hà da participà à i so primi ghjochi olimpichi stu mese. "Avete da fà tanti sacrifici - i matrimonii di l'amichi chì mancanu, stà daretu in viaghji di famiglia. Riuniscendu dopu una corsa hè cumu mi ricunniscenu cù e persone chì sò impurtanti per mè. Aghju da custruì questu in a mo vita, altrimenti hè faciule di lascià scorri ", i genitori di Bennett viaghjanu spessu per vede a cumpetizione, è i so fratelli si scontranu cun ella quandu ponu (u so maritu, i dui fratelli è u babbu sò ancu triatleti) . Vede e persone ch'ella ama aiuta ancu à mantene u so travagliu in perspettiva. "Dopu esse cusì focalizata nantu à una corsa, hè piacevule à pusà daretu è gode di piacè simplici cum'è una bona risata cù a famiglia", dice. o micca, quì sò cose più impurtanti in a vita.
"Vincemu fighjendu u ritornu"
Kerri Walsh, 29 anni, è Misty May-Treanor, 31 ghjucatori di beach volley
A maiò parte di noi ci riunemu cù u nostru cumpagnu di allenamentu una volta, forse duie volte à a settimana. Ma u duo di beach volley Misty May-Treanor è Kerri Walsh ponu esse trovu chì facenu esercitazioni in a rena cinque ghjorni à a settimana. "Kerri è eiu ci spinghjemu veramente", dice May-Treanor, u ghjucatore più altu in u mondu. "Ci cugliemu quandu unu di noi hà una brutta ghjurnata, s'animu, è si mutivanu". I dui si basanu ancu in i partenarii di eserciziu, spessu i so mariti, durante i so allenamenti. "Mi piace à sapè chì qualchissia m'aspetta in palestra, dunque ùn possu micca dì:" Oh, a faraghju dopu ", dice May-Treanor. "Avè un amicu per furmà cun mi face travaglià più dura", aghjunghje Walsh. Tramindui dicenu chì selezziunà u cumpagnu perfettu hè a chjave. "Kerri è eiu avemu stili chì si cumplementanu", dice May-Treanor. "Ùn vulemu solu e listesse cose, ma ci fidemu cumpletamente."
"HÀ UN PIANU DI BACKUP"
Sada Jacobson, 25 anni, scherma
Quandu u vostru babbu è e so duie surelle recintanu tutte cumpetitivamente è a vostra casa di zitellina era piena di munzelli di maschere è di sciabule, hè difficiule di ùn esse cunsumatu cù u sport. Fortunatamente per Sada Jacobson, unu di i primi schermi di sabre in u mondu, a so famiglia hà avutu ancu e so priorità dritte. "A scola era sempre u numeru unu", dice Jacobson. "I mo genitori sapianu chì a scherma ùn avia da pagà i conti. M'anu incuraghjitu à ottene a megliu educazione pussibule per avè parechje scelte quandu a mo carriera atletica era finita. " Jacobson hà guadagnatu un diploma in storia da Yale, è in settembre si dirige à a scola di dirittu. "Pensu chì e qualità instillate in mè attraversu l'esgrima si traduceranu in a lege. Tutti dui necessitanu flessibilità è equilibrio per trasfurmà u cunflittu ", spiega. Jacobson crede in perseguite a vostra passione di tuttu u core, "ma ancu s'ellu mette una quantità enormosa d'energia in una zona di a vostra vita, ùn deve micca lascià chì ti impedisce. godendu altre cose ".
Dui veterani olimpichi spartenu cumu si passavanu u so tempu fora di a pista è di u mat.
"A mo passione hè di rinvià"
Jackie Joyner-Kersee, 45, Veteran Track and Field Star
Jackie Joyner-Kersee avia solu 10 anni quandu hà cuminciatu à vuluntarii in u Mary Brown Community Center in East St. "Aghju messu e paddle di Ping-Pong, lighjendu à i zitelli in a biblioteca, affinendu e matite-tuttu ciò ch'elli avianu bisognu. Mi piacia tantu è eru quì tantu spessu chì à a fine mi anu dettu chì aghju fattu un travagliu megliu chè a ghjente chì hà avutu pagatu!" dice stu saltatore di longu campione di u mondu è heptatleta, chì hà purtatu in casa sei midaglie olimpiche. In u 1986, Joyner-Kersee hà amparatu chì u centru era chjosu, cusì hà stabilitu a Fundazione Jackie Joyner-Kersee è hà raccoltu più di 12 milioni di dollari per custruisce un novu centru cumunale, apertu in u 2000. "Inizià cum'è vuluntariu in ogni locu pò esse una sfida. à parechje persone. U più grande ostaculu hè chì e persone pensanu chì devenu dà tuttu u so tempu liberu. Ma se avete solu una mezz'ora, pudete ancu fà a differenza", spiega Joyner-Kersee." Aiutà cù piccule attività hè inestimabile ".
"Questu hè più duru chè l'olimpiadi!"
Mary Lou Retton, 40 anni, Ginnasta Veterana
In u 1984, Mary Lou Retton diventa a prima donna americana à vince una medaglia d'oru olimpica in ginnastica. Oghje hè maritata cù quattru figliole, da 7 à 13 anni. Hè ancu una portavoce d'impresa è viaghja in u mondu per prumove i meriti di una nutrizione curretta è di eserciziu regulare. "A furmazione per l'Olimpiadi era assai più faciule ch'è d'equilibrà a mo vita avà!" Retton dice. "Quandu a pratica era finita, ci era tempu per mè. Ma cù quattru figlioli è una carriera, ùn aghju micca tempi morti". Rimane sana mantenendu u so travagliu è a vita di famiglia cumpletamente separati. "Quandu ùn sò micca nantu à a strada, finisci a mo ghjurnata di travagliu à 2:30 p.m.", spiega. "Dopu pigliu i zitelli da a scola è uttenenu 100 per centu Mamma, micca parte Mamma è parte Mary Lou Retton".