A vera ragione chì rompe e cattive abitudini hè cusì dura
Cuntenutu
Luttendu per manghjà megliu? Ùn site micca solu. Cum'è qualchissia chì pesava circa 40 sterline in più di mè oghje, vi possu dì di prima manu chì manghjà sanu ùn hè micca sempre faciule. È a scienza ci dice chì ùn hè micca solu colpa nostra.
In un mondu induve l'alimentu (in particulare u tipu malsanu è altamente trasfurmatu) hè cusì prontamente dispunibile, pò esse difficiule di cambià e vostre abitudini alimentari malsane. Ma chì rende veramente un manghjà sanu cusì difficiule? Perchè i nostri corpi ùn bramanu micca e cose chì sò bè per noi?
A risposta hè cumplicata, eppuru simplice-facenu, una sorta di. I nostri papille gustativi sò stati geneticamente ingegneriati per bramà cibi ricchi di caloria è grassi (chì avemu avutu bisognu per a caccia d'energia, a cullizzioni, l'esplorazione di u cuntinente, etc.), è avà avemu creatu un alimentu chì hà un gustu ancu megliu cà a natura. , chì face a lattuga una vendita dura quandu si compara cun un burger succoso.
A mala nutizia: l'alimenti processati è fast foods ponu veramente addicting. Un studiu 2010 publicatu in Neuroscienze di a Natura hà trovu chì quandu i topi eranu alimentati regolarmente cù fast food, a so chimica cerebrale cambiava - è micca per megliu. I rati sò diventati obesi è persu l'abilità di determinà quandu anu famu (anu manghjatu cibi grassi ancu quandu anu amministratu scossa elettrica). In realtà si ricusanu di manghjà quandu si mette in una dieta sana. È più ricerche mostranu chì l'alimentu pò esse addictivu quant'è e droghe.
A bona nutizia: Questa "dipendenza" va in i dui modi, è pudete lentamente cumincià à cambià i vostri gusti è diventà "dipendente" da alimenti più sani se cuminciate à manghjalli abbastanza. Hè ciò chì a psicologa alimentaria Marcia Pelchat hà trovu quandu hà datu à i testi una bevanda bassa in grassu, à gustu di vaniglia (descritta cum'è "micca assai gustosa") ogni ghjornu per duie settimane. Dopu avè cunsumatu cusì spessu, a maiò parte di a ghjente hà cuminciatu à bramà a bevanda, malgradu u so gustu "calcariu". U puntu: Ancu s'è i vegetali sò un gustu terribili per voi avà, più li manghjate regularmente, più avete da cumincià à gudiri.
Hè impurtante di ricurdà chì a creazione di nuove abitudini (sia bone sia male) richiede tempu. Hè sicuru d'assume chì averete un tempu difficiuli di mantene cù a vostra dieta sana se andate da manghjà regularmente patatine fritte à strettamente insalate in un ghjornu. I picculi cambiamenti graduali sò ciò chì hà veramente travagliatu per mè (è parechji di i mo clienti). Cumincià cù scambii simplici, cum'è rimpiazzà a vostra candy bar di ogni ghjornu dopu meziornu o dessert cù un snack dolce più sanu (eccu 20 deliziosi opzioni per pruvà). Dopu, avanzate per affruntà un altru pezzu di a vostra dieta puzzle-cum'è a vostra abitudine di soda.
Reframing un approcciu di tuttu o nunda in favore di cambiamenti chjuchi è realistichi, sarete più prubabile di rompe u ciculu di dieta binge per u bonu. Hè perfettamente bè di gode una piccula pizza o cicculata di tantu in tantu, ma puderete truvà chì manghjà sanu a maiò parte di u tempu ùn hè micca solu pussibule, hè divertente!
Jessica Smith hè un coach certificatu di benessere, espertu di fitness è entrenatore persunale. A stella di numerosi DVD di eserciziu è u creatore di a serie 10 Pounds DOWN, hà più di 10 anni di sperienza in l'industria di salute è fitness.