Cura di recuperà da a cesariana più veloce

Cuntenutu
- Tempu di ritruvamentu dopu a cesariana
- Tempu in ospedale
- 10 cura per a recuperazione in casa
- 1. Avè aiutu in più
- 2. Purtate una bretella
- 3. Mettite ghiacciu per riduce u dolore è u gonfiore
- 4. Fà esercizii
- 5. Evite piglià pisu è guidà
- 6. Aduprà unguentu curativu
- 7. Manghjà bè
- 8. Dormi à fiancu o à dossu
- 9. Metudu contraceptivu
- 10. Pigliate tè diureticu per riduce u gonfiore
- Cumu cura di a cicatrizia cesariana
Per accelerà a recuperazione di a cesareana, si raccomanda à a donna di aduprà u parentesi postpartum per prevene l'accumulazione di fluidu in a zona cicatriziale, chjamata seroma, è beie circa 2 à 3 litri d'acqua o altri fluidi à ghjornu. Inoltre, hè ancu impurtante di manghjà cibi ricchi in proteine per chì a guarigione guarisca più rapidamente, in più di evità di fà assai sforzi.
U tempu tutale per a riparazione di a cesariana varieghja da donna à donna, mentre chì alcuni sò capaci di stà ore dopu a chirurgia, altri anu bisognu di più tempu per recuperà, soprattuttu s'ellu ci hè un tipu di complicazione durante u partu. A ricuperazione post-cesareana ùn hè micca faciule, postu chì hè una chirurgia maiò è u corpu averà bisognu di una media di 6 mesi per guarì cumpletamente.
Hè nurmale chì durante u periodu di ripresa, a donna abbia bisognu di l'aiutu di una infermiera o di una persona vicina per pudè chjinassi è esce da u lettu, in più di consegnalli u zitellu quandu ella pianghje o vole allattà.
Tempu di ritruvamentu dopu a cesariana
Dopu a consegna, hè necessariu d'aspittà circa 30 à 40 ghjorni per fà sessu di novu, per assicurà chì i tessuti feriti guariscenu currettamente prima di cuntattu intimu. Inoltre, hè raccomandatu chì i rapporti sessuali ùn si svolganu micca prima di a cunsultazione medica per a revisione, perchè hè pussibule per u duttore valutà cumu hè u prucessu di guarigione è indicà modi per riduce u risicu di infezioni vaginali è altre complicazioni.
Tempu in ospedale
Dopu a cesariana, a donna hè di solitu uspitalizata per circa 3 ghjorni è, dopu stu periodu, se ella è u zitellu sò bè, ponu andà in casa. Tuttavia, in certi casi, pò esse necessariu per a donna o u zitellu di stà in l'uspidale per recuperà da ogni situazione.
10 cura per a recuperazione in casa
Dopu à a dimissione in ospedale, a donna si deve ricuperà in casa è, dunque, si consiglia:
1. Avè aiutu in più
In i primi ghjorni in casa, a donna deve evità i sforzi, dedicendusi solu à u so benessere, allattamentu è cura di i zitelli. Cusì hè impurtante chì avete aiutu in casa micca solu in quantu à e faccende di a casa, ma ancu per aiutà a cura di u zitellu mentre si riposa.
2. Purtate una bretella
Hè cunsigliatu di aduprà una parentesi postpartum per furnisce più cunsulazione, per riduce a sensazione chì l'organi sò allentati in l'abdomen è per riduce u risicu di seroma in a cicatrice. Hè ancu necessariu aduprà un tampone di notte, chì hè normale per sanguinà simile à una menstruazione pesante è chì pò durà finu à 45 ghjorni.
3. Mettite ghiacciu per riduce u dolore è u gonfiore
Pò esse utile di piazzà pacchetti di ghiacciu nantu à a cicatrice di a cesareana, finchè ùn si bagna micca. Per questu, hè cunsigliatu chì u ghjacciu sia impannillatu in un saccu di plasticu è fogli di tovagliolu prima di esse messu nantu à a cicatrice è chì sia lasciatu in locu per circa 15 minuti, ogni 4 ore per alleviare u dolore è u disagiu.
4. Fà esercizii
Circa 20 ghjorni dopu a cesareana, hè digià pussibule di fà attività fisica ligera, cum'è camminà o jogging, cume jogging, basta chì sia liberatu da u duttore. L'esercizii di tavula addominale è a ginnastica ipopressiva ponu ancu aiutà à rinfurzà i musculi addominali più rapidamente, riducendu a flaccabilità di u ventre chì hè cumuna in u periodu postpartum. Vede cumu fà ginnastica ipopressiva.
5. Evite piglià pisu è guidà
Nanzu à 20 ghjorni ùn hè micca cunsigliatu di fà grandi sforzi fisichi, nè di piglià pesi, cum'è ùn hè micca cunsigliatu di guidà prima di 3 mesi dopu a cesareana, perchè ponu aumentà u dolore è l'incomodità in u situ di a cicatrice.
6. Aduprà unguentu curativu
Dopu avè cacciatu a fascia è i punti, u duttore pò indicà l'usu di una crema curativa, un gel o unguentu per aiutà à staccà a cicatrice da a cesariana, fendu più chjuca è più discreta. Quandu si applica a crema ogni ghjornu, massate nantu à a cicatrice cù movimenti circulari.
In u video seguente pudete vede cumu mette l'ungimentu currettamente per evità cicatrici:
7. Manghjà bè
Hè impurtante di dà preferenza à l'alimenti curativi cum'è ova, pollu è pesci bolliti, risu è fasgioli, ligumi è frutti chì liberanu l'intestinu cum'è a papaia, per mantene a salute è a produzzione di latte maternu di alta qualità. Scuprite a nostra guida completa di allattamentu per i principianti.
8. Dormi à fiancu o à dossu
A pusizione post-partum a più raccomandata hè nantu à e vostre spalle, cù un cuscinu sottu à e so ghjinochje per accoglie megliu u vostru spinu. Tuttavia, se a donna preferisce dorme di fiancu, duverebbe mette un cuscinu trà e so gambe.
9. Metudu contraceptivu
Hè cunsigliatu di ripiglià dinò a pillula 15 ghjorni dopu a consegna, ma se preferite un altru mètudu, duvete parlà cù u duttore per sapè u più adattu, per evità una nova gravidanza prima di 1 annu, perchè in questu casu ci seria più risichi di rumpitura uterina, chì ponu esse assai gravi.
10. Pigliate tè diureticu per riduce u gonfiore
Dopu a cesareana, hè nurmale d'inflamassi è di riduce stu disordine a donna pò piglià tè di camomilla è di menta per tutta a ghjurnata, postu chì sti tippi di tè ùn anu micca controindicazioni è ùn interferiscenu micca cù a pruduzzione di latte.
Hè nurmale d'avè un cambiamentu di sensibilità intornu à a cicatrice di a sezzioni, chì pò esse insensata o brusgiata. Questa strana sensazione pò piglià da 6 mesi à 1 annu per diminuisce in intensità, ma hè cumunu per alcune donne chì ùn si recuperanu micca cumpletamente, ancu dopu à 6 anni di cesareu.
Cumu cura di a cicatrizia cesariana
In quantu à a cicatrice, i punti devenu esse cacciati solu 8 ghjorni dopu a cesariana è ponu esse lavati nurmalmente durante u bagnu. Se a donna hà assai dolore, pò piglià u calmante prescrittu da u duttore.
Durante u bagnu hè cunsigliatu di ùn bagnassi micca u medicamentu, ma quandu u duttore mette un medicamentu impermeabile, pudete bagnassi nurmalmente, senza risicu di bagnassi. Ci hè da nutà chì u medicamentu hè sempre pulitu, è s'ellu ci hè assai scaricamentu, duverebbe vultà ind'è u duttore per pulì l'area è mette un novu medicamentu.
Vede ancu cumu prevene chì a cicatrizia cesariana diventi prufonda, incollata o dura.