Riduttori naturali di l'appetitu
Cuntenutu
Un grande riduttore di appetitu naturale hè a pera. Per aduprà stu fruttu cum'è suppressant di l'appetitu, hè impurtante manghjà a pera in a so cunchiglia è circa 20 minuti prima di u pastu.
A ricetta hè assai sèmplice, ma deve esse fatta currettamente. Questu hè chì, per riduce l'appetite, u zuccheru di u fruttu entra in u sangue è si spende pianu, cusì, à pranzu o cena, a fame serà cuntrullata è questu diminuirà u desideriu di manghjà cibi chì ùn sò micca in u menu di dieta.
A pera hè una bona opzione perchè hè un fruttu cun un bon indice glicemicu per l'effettu desideratu, chì hè di riduce l'appetitu.
A pera deve esse di taglia media, circa 120 g, è deve esse manghjata trà 15 à 20 minuti prima di i pasti principali. U tempu hè impurtante perchè, se hè assai più longu di 20 minuti, a fame pò esse ancu più grande è, se hè menu di 15 minuti, ùn ci pò esse tempu per riflette à a riduzzione di l'appetitu.
Fighjate u video seguente è vedi altri cunsiglii per riduce l'appetite:
Manghjà casgiu cù frutti
A cumminazione di furmagliu è fruttu hè un ottimu strumentu per diminuì l'appetitu perchè i frutti anu fibra è u furmagliu hà proteine è tramindui aiutanu à diminuisce l'appetitu in ogni mumentu di a ghjurnata. Inoltre, u furmagliu interagisce cù u zuccheru di frutti è permette di esse assorbitu più pianu, ciò chì aumenta a sazietà.
Questa junzione aiuta ancu à pulisce i denti è impedisce u cattivu respiru, perchè quandu si usa a mela cum'è fruttu pulisce a superficie di i denti è u furmagliu cambia u pH in bocca in modo chì i batteri chì causanu u cattivu respiru ùn si sviluppanu.
U casgiu cù frutti hè ottimu per manghjà trà i pranzi principali in a mattina o in u dopu meziornu è quandu aghjunghjite una fonte di carboidrati, cum'è a granola, per esempiu, avete una colazione completa.