Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 3 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Lugliu 2025
Anonim
Турция сегодня. Замуж за турка. Джан Яман, Акын Акынёзю, Бурак Озчивит. Чего новости
Video: Турция сегодня. Замуж за турка. Джан Яман, Акын Акынёзю, Бурак Озчивит. Чего новости

Cuntenutu

U countdown per i Ghjochi Olimpichi di l'estate in Rio si riscalda, è avete cuminciatu à sente di più nantu à e storie inspiranti daretu à i più grandi atleti di u mondu in a so strada di grandezza. Ma quist'annu, ci hè una squadra di punta chì i so atleti spartenu storie cù un filu cumunu: Eranu tutti rifugiati.

A settimana passata, u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (CIO) hà annunziatu chì dece atleti (cumprese quattru femine) da u mondu sanu cumpetenu per un postu in a Squadra Olimpica di Rifugiati (ROT) - a prima squadra di u so tipu. In fine, rapprisentanu un simbulu di speranza per i rifuggiati in u mondu.

Cum'è parte di l'impegnu di u CIO per aiutà l'atleti d'elite in u mondu affettati da a crisa di i rifuggiati, i Cumitati Olimpichi Naziunali di i paesi chì ospitanu i rifuggiati sò stati dumandati à aiutà à identificà l'atleti cù u putenziale di qualificà. Più di 40 atleti rifugiati sò stati identificati, è anu ricevutu un finanzamentu da a Sulidarità Olimpica per aiutalli à addestrassi per esse una parte di a squadra chì competerà nantu à a tappa olimpica.In più di l'abilità atletica, i candidati anu da tene un statutu di rifuggiatu ufficiale verificatu da e Nazioni Unite. E situazioni persunali è i sfondi di l'atleti sò stati ancu presi in considerazione. (Intra in u spiritu è ​​verificate queste speranze olimpiche di Rio 2016 chì avete bisognu di cumincià à seguità nantu à Instagram avà.)


Trà i deci atleti rifuggiati per fà a squadra ufficiale sò quattru donne: Anjaline Nadai Lohalith, una corridore di 1500 metri da u Sudan di u Sud; Rose Nathike Lokonyen, un corridore di 800 metri da u Sudan di u Sud; Yolande Bukasa Mabika, rifugiatu da a Republica Democratica di u Congo chì hà da cuncorre in Judo; è Yusra Mardini, una rifuggiata siriana chì hà da natà u 100 metri freestyle.

A decisione di u CIO di includere (per ùn parlà micca, finanzà) una squadra ufficiale di atleti rifugiati, aiuta à attirà l'attenzione nantu à a magnitudine di a crisa globale di rifugiati. Fighjate cum'è l'atleti rifugiati portanu a bandera olimpica ghjustu davanti à a nazione ospitante di u Brasile à a Cerimonia d'apertura quest'estate.

Rivista per

Publicità

Articuli Interessanti

Varicesi - chì dumandà à u vostru duttore

Varicesi - chì dumandà à u vostru duttore

E vene varico e ò vene anormalmente gonfie, torte o doloro e chì ò piene di angue. U più pe u i pri entanu in i gammi inferiori.Quì ottu ò alcune dumande chì pudete ...
Aciclovir

Aciclovir

Acyclovir hè adupratu per diminui ce u dolore è accelerà a guarigione di piaghe o ve ciche in per one chì anu varicella (varicella), herpe zo ter (zo ter; una eruzione cutanea ch&#...