Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Perchè Rifiutu di Sentirmi Culpevule per u Travagliu Mentre u mo Bebè Siesta - Vita Di Vita
Perchè Rifiutu di Sentirmi Culpevule per u Travagliu Mentre u mo Bebè Siesta - Vita Di Vita

Cuntenutu

Dormi mentre u zitellu dorme: Hè cunsigliu chì e mamme novi si ripiglianu sempre (è torna).

Dopu avè u mo primu zitellu u ghjugnu passatu, l'aghju intesu innumerevoli volte. Sò belle parolle. A privazione di u sonnu pò esse tortuosa, per ùn dì micca veramente terribili per a vostra salute è, per mè, u sonnu hè sempre statu di primura per u mo benessere mentale è fisicu. (Pre-baby aghju registratu regolarmente nove à 10 ore a notte.)

Ma ci hè qualcosa * altru * Aghju sempre giratu versu per sente u mo megliu: sudore. L'eserciziu m'aiuti à batte l'ansietà è rinfurzà u mo corpu, è mi piace à furmazione per e razzii è pruvà novi classi.

Aghju mantenutu a mo rutina ancu durante a gravidanza. Aghju ancu fattu un allenamentu di Stairmaster di 20 minuti u ghjornu nanzu di parturì a mo figliola. Eru senza fiatu, sudatu, è - più impurtante - un pocu più calmu. (Di sicuru, duvete parlà cù u vostru documentu prima di fà u listessu durante a vostra gravidenza).


Dunque, mentre aghju certamente temutu a privazione di sonnu chì vene di a manu cù un neonatu, una di e prime dumande chì aghju fattu à u mo duttore hè stata,quandu possu travaglià torna?

Siccomu era un eserciziu regulare prima di u zitellu è in tuttu u mo gravidenza, u mo duttore m'hà dettu chì puderia principià cù una caminata faciule appena mi sentu pronta. A notte ghjunta in casa da l'uspidale, aghju marchjatu finu à a fine di u mo bloccu - prubabilmente menu di un decimu di chilometru. Era tuttu ciò chì mi sentu chì puderia fà, ma, in un certu modu, m'hà aiutatu à sentu cum'è mè stessu.

A recuperazione da u partitu ùn hè micca una burla - è hè impurtante ascultà u vostru corpu. Ma mentre i ghjorni passavanu, aghju continuatu cù e mo spassighjate (à volte cù a mo figliola in un passeggiu, altre ghjorni solu grazie à un maritu o à i missiavi chì a pudianu fighjà). Alcuni ghjorni l'aghju fattu solu intornu à a casa, altri ghjorni à mezu chilometru, eventualmente à un chilometru. Prestu, sò statu capace d'aghjunghje ancu una furmazione di forza ligera. (Relativu: Più donne sò travagliendu per preparà per a gravidanza)


Questi allenamenti mi anu aiutatu à schjarì a mo mente è mi anu lasciatu sentì forte in u mo corpu mentre guarì in quelle prime settimane. Ancu 15 o 30 minuti m'hà aiutatu à sentu cum'è u mo vechju stessu è m'hà aiutatu ancu à esse una mamma megliu: quandu aghju vultatu, aghju avutu più energia, una prospettiva più fresca, ancu un pocu più cunfidenza (per ùn dì chì era una scusa per surtite da a casa - un must per i mammi novi!).

A dopu meziornu, aghju vultatu da u mo appuntamentu di sei settimane dopu à u partitu, aghju andatu in a mo prima corsa in quattru mesi mentre a mo mamma guardava a mo figliola. Aghju fattu un chilometru à un ritmu assai più lente di tuttu ciò chì avia mai registratu. À a fine, aghju avutu a sensazione di ùn avè pussutu andà un passu più luntanu, ma l'aghju fattu è mi sentu bè per fà lu. Quandu aghju vultatu sudatu, aghju pigliatu u mo zitellu è mi hà sorrisu.

A verità hè, mentre gratificante, u periodu postpartum pò esse veramente duru. Pò esse stancu, emotivu, cunfusu, spaventosu-a lista continua. È per mè, a forma fisica hè sempre stata una parte di cume aghju sempre cunquistatu tali ostaculi mentali. Mantene l'eserciziu cum'è una parte di a mo rutina (leghjite: quandu possu è quandu mi sentu in furia) mi aiuta à sente continuà à sente u mo megliu, cum'è l'avia fattu durante a gravidanza. (Assuciatu: Segni Suttili di Depressione Postpartum Ùn Duvete Ignorà)


U travagliu fora pone ancu un fundamentu per chì a mo figliola mi veda per quale sò: qualchissia chì si preoccupa di a so salute è di u so benessere è vole dà a priorità. Dopu tuttu, mentre sto certamente travagliendu per mè (culpevule!), A facciu ancu per ella. L'eserciziu hè qualcosa chì spergu di piacè cun ella un ghjornu, è vogliu chì mi veda perseguite i mo scopi di salute è fitness.

Vogliu ancu esse capace di esse u mo migliore, u più calmu, u più felice di me intornu. È eccu a cosa: Quessafaci implica di assicurà chì mi dorme. Durmendu mentre u zitellu dorme grandi cunsiglii-è pò dà l'energia persudorementre u zitellu dorme udopu tempu ch'ella hè falata per una sunnita. Dopu tuttu, travagliendu quandu site completamente è completamente privu di sonnu? Accantu à l'impussibile (più, micca super sicuru). In quelli ghjorni quandu eru in corra cù duie o trè ore di sonnu - è ci eranu assai - saristi più prubabile di truvami in lettu chè in palestra mentre a mo figliola dormia. Ma quandu a mo figliola hà cuminciatu à dorme per tutta a notte (pichjà nantu à u legnu!) È i ghjorni quandu aghju pussutu ritruvà u sonnu cù una sunnita in a prima ghjurnata, sò stata tutalmente salvata da video di allenamentu in casa, pesi liberi è tunnellate di famiglia chì stà vicinu chì puderia babysit.

A culpabilità di mamma hè qualcosa chì sintimu * assai *. Hè facilitu per sentu culpèvule quandu si torna à u travagliu, quandu andate in una corsa, diamine, quandu pigliate un respiru fora di a casa luntanu da u vostru picculu. Hè un cuncettu esageratu ma hè un veru. A sentu ancu eiu. Ma quandu aghju fattu e cose chì sò chì mi aiutanu à mette u mo pede megliu avanti - è esse a megliu persona è a mamma chì possu esse - ùn mi sentu più culpèvule.

Questu ottobre, sò un ambasciatore di corsa per a Reebok Boston 10K per e Donne. Hè una corsa stradale chì dura da l'anni 70, incuraghjendu e donne à mette u listinu altu è perseguite i so scopi di salute è fitness. Parechje donne correnu a corsa cù e so figliole o mamme. A corsa serà prubabilmente a distanza più luntanu ch'e aghju corre dapoi a nascita di ghjugnu. S'ella hè pronta, a mo figliola si unirà ancu à mè in u passeggiu di corsa. Sè nò? Ella serà à a linea di finitura. (Assuciatu: Cumu Usu u mo Amore di Fitness per Insegnà à u mo figliolu à godesi l'eserciziu)

Vogliu ch'ella criscissi imparendu à fà e cose chì ama - e cose chì a facenu felice è sana; e cose chì a facenu senta viva. Vogliu ch'ella perseguitessi quelle cose, di luttà per elle, di gode di elle, è di ùn scusassi mai o di sente mi sentu culpevule d'avè li fatti - è u megliu modu per pudelu mostrà chì hè fendu li stessu.

Rivista per

Publicità

Selezzione Di U Situ

Calcificazioni di u senu: Una causa di preoccupazione?

Calcificazioni di u senu: Una causa di preoccupazione?

E calcificazioni mamarie ponu e e vi te nantu à una mammografia. Que te macchie bianche chì appari ce ò in realtà picculi pezzi di calciu chì ò tati depo iti in u te utu ...
Flutter Atrial vs. Fibrillation Atrial

Flutter Atrial vs. Fibrillation Atrial

U flutter auriculare è a fibrillazione atriale (AFib) ò tramindui tippi d'aritmie. Tramindui i verificanu quandu ci ò prublemi cù i ignali elettrichi chì facenu chì e...