Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 12 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Ceratose Pilar (Queratose Pilar) | O que é e como TRATAR | Dra. Gabriela Schaefer
Video: Ceratose Pilar (Queratose Pilar) | O que é e como TRATAR | Dra. Gabriela Schaefer

Cuntenutu

Un eccellente rimediu casanu per l'eruzione cutanea hè di bagnassi cù l'avena, o applicà un gel di aloe vera, chì anu pruprietà chì aiutanu à riduce i pruriti è alleviare l'irritazione di a pelle.

L'eruzione cutanea hè una reazione cutanea à u sudore, assai cumuna in i zitelli è in i zitelli, ma pò ancu influenzà l'adulti, in particulare quelli chì sò letti à letto, in particulare in i ghjorni più caldi di l'annu. Normalmente l'eruzione ùn richiede alcun trattamentu specificu, è si raccomanda di tene a pelle sempre pulita è currettamente asciutta.

Tuttavia, per alleviare i rossi è i pruriti, pò esse utile aduprà alcuni di i seguenti rimedi casani:

1. Gel d'aloe vera

L'Aloe vera hè una pianta medicinali cù l'acidu folicu, vitamine è calciu in a so custituzione, chì anu pruprietà curative, nutritive, rigeneranti, idratanti è antiinfiammatorie è chì devenu esse preparati cume:


Ingredienti:

  • 2 foglie d'aloe;
  • Asciugamani.

Modu di preparazione:

Tagliate 2 foglie d'Aloe Vera à a mità è cù l'aiutu di una cucchiaia, estrattate u gel da l'internu di a foglia in un contenitore è poi inumidite un asciugamanu pulitu cù u gel è passate e zone cun rash circa 3 volte à ghjornu. Vede altri benefici di sta pianta medicinale.

2. Acqua d'avena

L'avena hà parechje pruprietà chì prumove a salute è u funziunamentu currettu di u corpu, grazia à i so cumpunenti cum'è l'acidu pantotenicu, i beta-glucani, e vitamine B1 è B2 è l'aminoacidi. Cumu hà proprietà calmanti è protettive di a pelle, hè ideale per trattà l'eruzione cutanea.

Ingredienti:

  • 25 g d'avena
  • 1 litru d'acqua fredda

Modu di preparazione:


Imbulighjate l'ingredienti è riservate. Fate un bagnu cutidianu cù sapone adattatu à u tippu di pelle è poi passate l'acqua cù l'avena per u corpu, à una temperatura più vicina à quella di a pelle, perchè l'acqua calda tende à aggravà a prurigazione è l'acqua fredda pò esse scomoda .

In u casu di u zitellu, prima di caccià u zitellu da u bagnu, si deve cambià l'acqua in a vasca è poi aghjunghje u mischju, lascendu u zitellu in acqua per circa 2 minuti.

3. Cumpressi di camomilla

A camomilla hè ottima per trattà i prublemi di a pelle cum'è l'eruzione cutanea, per via di e so proprietà antiinfiammatorie è calmanti, chì calmanu u pruritu è ​​u rossu. Cusì pudete mette cumpresse di camomilla in l'area affettata, preparalli cume:

Ingredienti:

  • 20 à 30 g di fiori freschi o secchi di camomilla;
  • 500 ml d'acqua bullente;
  • Tissu.

Modu di preparazione:


Pour i fiori in l'acqua calda è lasciate riposà per 15 minuti, poi filtrate u mischju, è immergite in u pannu. Queste cumpresse devenu esse applicate a mattina è a notte, secondu u bisognu.

Più Dettagli

Fate i Gingersnaps di Kourtney Kardashian parte di e vostre tradizioni di vacanze

Fate i Gingersnaps di Kourtney Kardashian parte di e vostre tradizioni di vacanze

I Karda hian-Jenner facenu micca pigliate e tradizioni di vacanze à a ligera (carta di Natale di 25 ghjorni rivela, 'nuff di e). Cu ì naturalmente, ogni urella hà una gu to a ricett...
Perchè avemu veramente bisognu di mette fine à e rimarche "Quarantine 15".

Perchè avemu veramente bisognu di mette fine à e rimarche "Quarantine 15".

Avà ò pa ati me i chì u Coronaviru hà cambiatu u mondu à l'inver u. E cum'è una gran parte di u pae e cumencia à riapertura è a ghjente cumincia à ...