6 rimedii casani per trattà a diarrea
![Sindrome dell’intestino irritabile – Trattamenti [Italiano]](https://i.ytimg.com/vi/44zj7xVGrm4/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Rimedi casani per idratà è nutrisce
- 1. Acqua aromatizzata
- 2. Minestra di carotta
- 3. Sciroppu di carota è di mela
- Rimedi casani per intrappulà l'intestinu
- 1. Tè di camomilla
- 2. Foglia di guava è core d’avucatu
- 3. Pancakes verdi di banana
- Cura impurtante durante a crisa di diarrea
I rimedii casani ponu esse una bona suluzione naturale per aiutà durante un colpu di diarrea. I più adatti sò i rimedii casani chì aiutanu à nutrisce u corpu è idratà, cume l'acqua aromatizzata o a suppa di carotta, postu chì impediscenu a disidratazione è facenu chì u corpu riesci à luttà più rapidamente cù a causa di a diarrea.
Inoltre, ci sò ancu rimedii casani chì intrappulanu l'intestinu, tuttavia, devenu esse aduprati solu dopu à u secondu ghjornu di feci liquide è idealmente cù a raccomandazione di u duttore, postu chì a diarrea hè una difesa di u corpu chì permette di eliminà ogni microorganisimu chì sia causendu un'infezzione di u sistema digestivu è dunque ùn deve esse fermatu senza una valutazione medica.
Quandu a diarrea hè rilevata, hè impurtante cercà aiutu medicu, soprattuttu in presenza di sangue è mucus, soprattuttu quandu si tratta di zitelli, anziani o malati. Durante u trattamentu hè ancu cunsigliatu di manghjà cibi faciuli da digerisce è ricchi d'acqua, è di beie assai acqua, suchju o tè, per esempiu, per evità a disidratazione. Vede ancu ciò chì manghjà in diarrea.
Rimedi casani per idratà è nutrisce
Alcuni di i rimedi casani chì aiutanu à idratà è nutre u corpu durante a diarrea sò:
1. Acqua aromatizzata

L'acqua aromatizzata hè un ottimu modu per tene u vostru corpu ben idratatu durante un episodiu di diarrea, in particulare per quelli chì ùn amanu micca beie acqua semplice.
Ingredienti:
- 1 litru d'acqua;
- 5 foglie di menta;
- 1 cucchiaia di suchju di limonu o ¼ di limonu;
- 2 fette medie di anguria, tritata, senza buccia.
Modu di preparazione:
Tagliate duie fette di anguria è cacciate a buccia. Tritate e fette di anguria è mette in un vasettu. Aghjunghjite u suchju di limonu o, se preferite, pudete aghjunghje limone è foglie di menta. Aghjunghje acqua fresca è mischjà. Bei frescu.
2. Minestra di carotta

E carotte sò indicate per u trattamentu di a diarrea perchè sò ricche di nutrienti cum'è sodiu, putassiu, fosforu, calciu è magnesiu, chì sò impurtanti per aiutà u corpu à ricuperà, è essenzialmente aiutanu à nutrisce è mantene l'idratazione di u corpu.
Ingredienti:
- 5 carotte medie;
- 1 patata media;
- ¼ zucchini senza pelle;
- 1 litru d'acqua;
- 1 cucchiaia d'oliu d'oliva;
- Salt à gustu.
Modu di preparazione:
Preparate e verdure, tagliate in picculi pezzi è mettiteli in una padella cù acqua. Purtate e verdure à coce è cundite cù sale à gustu. Quandu sò cotti, macinalli cù una varula magica finu à creme. Se diventa troppu grossu, l'acqua calda pò esse aghjunta finu à ch'ella sia spessa cum'è vulete. À a fine, cundite cù oliu d'oliva, mischjà è serve.
3. Sciroppu di carota è di mela

Un bonu rimediu casanu per piantà a diarrea pò esse fattu in casa aduprendu mela è carota grattata perchè sò leggeri è facili da digerisce l'alimenti. U sciroppu aiuta ancu à mantene i livelli di energia, per via di l'usu di u mele è per nutrisce, perchè hà parechji nutrienti è glucosiu, ciò chì aumenta i livelli di energia.
Ingredienti:
- 1/2 carota grattata;
- 1/2 mela grattata;
- 1/4 tazza di meli.
Modu di preparazione:
In una padella, portate tutti l'ingredienti à ebullizione in un bagnu d'acqua per circa 30 minuti à focu pianu. Dopu lasciate raffreddà è mettitelu in una buttiglia di vetru pulita cù un coperchio. Pigliate 2 cucchiai di stu sciroppu à ghjornu per a durata di a diarrea.
Stu sciroppu pò esse cunservatu in a frigorifera per 1 mese.
Rimedi casani per intrappulà l'intestinu
I rimedii casani chì aiutanu à tene l'intestinu sò idealmente aduprati dopu cunsiglii medichi è includenu:
1. Tè di camomilla

Una bella soluzione naturale per a diarrea hè di piglià tè à a camomilla parechje volte à u ghjornu perchè in più di a camomilla chì aiuta à mantene l'intestinu à a leggera, mantene ancu a persona idratata.
A camomilla hà proprietà antispasmodiche chì diminuiscenu e cuntrazzioni intestinali, riducendu u disagiu addominale è aiutendu à mantene e feci per più tempu.
Ingredienti:
- 1 manata di fiore di camomilla;
- 250 ml d'acqua.
Modu di preparazione:
Mette l'ingredienti in una padella è bollite per circa 15 minuti à focu pianu. Spinghje u focu, copre a padella è lasciarla scaldà, poi filtrà è beie in picculi sorsi parechje volte durante u ghjornu.
U tè si deve cunsumà senza zuccheru perchè pò aggravà a diarrea. Una bona opzione per addulcà u tè hè di aghjunghje u mele.
2. Foglia di guava è core d’avucatu

Un altru grande rimediu casanu per a diarrea hè u tè di a foglia di guava perchè aiuta à mantene l'intestinu. U core di avocatu arrustitu hè cunsigliatu per tene l'intestinu è sembra ancu aiutà à luttà contr'à e pussibuli infezioni.
Ingredienti:
- 40g di foglie di guava;
- 1 litru d'acqua;
- 1 cucchiaia di farina di nucliu d'avucatu arrustita.
Modu di preparazione:
Pone l'acqua è e foglie di guava in una padedda è porte à foglia. Spinghje u focu, lasciate rinfriscà, filtrate è poi aghjunghjite a polvere da u core di avocatu arrustitu. Bei dopu.
Per fà a farina di nucliu d'avucatu: mette u nucliu d'avucatu nantu à una tavola è infornate finu à chì sia completamente asciuttu. Dopu, batte u groppu in u frullatore finu à chì si trasformi in polvere è poi conservallu in un contenitore di vetru strettu chjosu, cum'è un vechju vetru di maionese, per esempiu.
U tè ùn deve esse cunsumatu cun zuccheru perchè pò aggravà a diarrea è, dunque, una bona opzione per addulcà u tè hè di aghjunghje u mele.
3. Pancakes verdi di banana

A banana verde hè una ottima opzione in u trattamentu di a diarrea perchè cuntene pectina, una sustanza chì aumenta l'assorbimentu di l'acqua in l'intestinu, chì face e feci più "secche", riducendu a diarrea.
Ingredienti:
- 2 piccule banane verdi
- 100 g di farina di granu
- 2 ova media
- 1 c. tè cannella
- 1 c. minestra di mele
Modu di preparazione:
Pone a banana è l'ova in un frullatore è batte bè. Mettite u mischju in una suppera è aghjunghjite a farina è a cannella è copre cù una cucchiaia finu à chì u mischju sia cremosu.
Mettite una parte di a frittella in una padella antiaderente. Fate coce à focu bassu per 3-4 minuti. Turnate, è lasciate coce per u stessu tempu. Repetite finu à chì a pasta hè finita. À a fine, copre e frittelle cù fili di meli è serve.
Cura impurtante durante a crisa di diarrea
Durante a crisa di a diarrea hè cunsigliatu di piglià qualchì precauzione specifica cume preferisce u cunsumu di carne bianca è pesce, cottu o grillatu, pane biancu, pasta bianca, in più di evità i grassi, alimenti assai piccanti è alimenti ricchi di fibre.
Hè ancu assai impurtante di mantene l'idratazione postu chì a disregulazione di l'intestinu pò causà disidratazione è, dunque, a persona pò beie u sieru casanu chì aiuta à ùn disidratassi è rifornisce i sali minerali chì si perdenu durante a diarrea. Amparate à fà siero casanu.