16 Cross-Generational, Rimedi casalinghi chì ghjuranu e mamme
Cuntenutu
- À trattà i raffreddori è i flussi
- Nantu à l'eliminazione di tagli è contusioni
- Nantu à l'infizzioni di l'arechja calmanti
- À l'eliminazione di u capu
- Nantu à a purga di tematiche prufonde di a pelle
- Per alleviare i crampi è i mal di stomacu
- Guarisce è rallenta, hè u penseru chì conta
Ci hè un putere di guarigione per esse curatu, un putere chì e mamme parenu pussede innate. Da zitelli, cridiamu chì u toccu di una mamma pudessi guarì ci di qualsiasi malattia o malattia. Ch'ella sia u dulore internu o esternu, e mamme parianu sempre sapè cun precisione cumu ci allevia.
In questi scenarii, era sempre u pensamentu chì contava u più.Per e cumunità marginalizate in particulare, stu prucessu richiede spessu chì e mamme agiscinu simultaneamente cum'è guardiani culturali. Trasmissu è amparatu da e so mamme, sti rituali, è a fiertà in elli, diventanu intergeneraziunali. Senza sta priservazione di e pratiche, sti rimedii casani, è a nostra fiducia in a so guarigione, altrimente ponu esse persi.
Da u Canada à l'Equadoru, avemu acquistatu storie di donne nantu à i rimedii casani chì eranu prevalenti in a so vita.
Mentre u vapore è e cipolle parevanu esse preferite per curà un vastu spettru di malatie, i sfondi diversi da i quali derivanu queste cure vanu solu à dimustrà chì e donne di u mondu sanu sò assai più strettamente ligate di ciò chì pudemu pensà.
E storie seguenti sò raccontate per mostrà cume a guarigione ghjunghje in generazioni. Per piacè ùn aduprate micca queste storie cum'è evidenza di ricerca scientifica, cunsiglii medichi, o trattamentu.
À trattà i raffreddori è i flussi
Da chjucu, a mo mamma hà sempre enfatizatu l'impurtanza di a nostra cultura messicana. Ogni volta chì eramu malati, avia sempre un rimediu ch'ella amparava da a so mamma per aiutacci à sente megliu.
Quandu avemu avutu un fretu, ci vulia à pusà nantu à una sedia cù un seccu d'acqua calda assai à i nostri pedi. Si sparghjerà vapore strofina nantu à a pianta di i nostri pedi è chì li ciuttemu in l'acqua.
Mentre chì i nostri pedi eranu bagnati, avemu avutu da beie un tè caldu di cannella. Ci senteriamu sempre megliu dopu. Sò apertu à pruvà torna per i mo figlioli in u futuru.
- Amy, Chicago
Oltre à mi scuppia in vapore, [A mo mamma] mi facia dorme à pusà arrittu perchè apparentemente alleviava l'apparizione di una tosse quasi subitu.
L'aghju da aduprà solu cum'è una scusa per leghje passatu u mo tempu d'andà à dorme.
- Caylee, Chicago
A putenza di u vapore sfregaU vapore rub hà oliu essenziale di eucaliptu, chì aiuta à allentà u mucus in u vostru pettu. Per leghje più nantu à i rimedii casani per a flegma, cliccate quì.Crescendu in una casa nigeriana, sò cresciutu cun una comprensione olistica di u benessere. Unu di i rimedi cumuni chì a mo mamma m'hà trasmessu hè questu: riempite un bacinu cù acqua calda (micca calda, calda) è mischjà in un cucchiainu di Vicks Vaporub, poi pigliate un pannu.
Bagnate u pannu cù u mischju è mettelu sopra à a cima di u bacinu. Metti a to faccia nantu à u pannu è respira prufundamente per 5 à 10 minuti. Questu schjarà i vostri seni è duverà senza dubbiu respirà subitu subitu.
Ùn deve ancu esse publicatu in tutti i ghjurnali sanitarii chì aghju lettu, ma u tengu cum'è un rimediu sacru.
- Sarah, New York City
Quandu eramu più ghjovani, ogni volta chì una di e mo surelle o eiu cuminciamu à sente male, a mo mamma ci vulia à fà gargare l'acqua salata. Se avissimu avutu un mal di gola, un nasu seccu, o qualsiasi sintumu simile à l'influenza, aspittavamu qualchì volta per dilla, perchè sapiamu chì a prima cosa ch'ella averia da fà hè di ghjunghje à u Morton Salt.
A so mamma a facia sempre fà, è credia chì u sale hà tombu i batteri in a gola.
Sembrava sempre di travaglià, o almenu aiutà. Credu chì eventualmente faraghju ancu à i mo figlioli fà postu chì ùn vogliu micca u pesu di finisce stu cicculu superstiziosu.
- Charlotte, New York
A mo mamma vive di zenzero. Hè sempre stata una grande difensore per parte da l'internu per rettificà un prublema. Ùn aghju mai cunnisciutu un tempu quandu ùn ci era micca una brocca fresca di birra di zenzeru in a frigorifera. Hè onestamente a so cura-tuttu quandu cramping, congestionatu, o groggy.
Ella macina u zenzeru cù calce è mantene a tensione finu à chì sia liscia. Dopu aghjusta chiodi di garofanu è a beie ogni ghjornu. Ella dice chì aiuta à rinfurzà u so sistema immune. Più hè forte u batch, megliu!
- Hadiatu, Chicago
A mo mamma hè greca è ghjura per u vinu russu caldu per i raffreddori. Attenti, "vinu rossu caldu" ùn significa micca vinu bruliu, ma mette ogni rossu cumpratu in a buttrega in una tazza è u microonde per 30 secondi.
Ella crede chì l'alcol ti guarisce, ma pensu chì u rende solu più sopportabile. Mi piaceva perchè significava chì eru capace di beie quandu eru più ghjovanu.
- Jamie, Chicago
Nantu à l'eliminazione di tagli è contusioni
Per e contusioni, manghjeriamu una cipolla (o qualsiasi vegetale rossu), perchè si credia chì eranu quelle chì andavanu direttamente à i globuli rossi è aiutavanu a so riproduzione.
Manghjà una cipolla hà daveru aiutatu [à mè], ma l'effettu secundariu hè chì sì travagliate o sudate avete un odore gattivu perchè basicamente sudate a cipolla.
- Gabriella, Guayaquil, Ecuador
Crescendu, a mo mamma hà sempre pruvatu à guarisci naturalmente u più spessu pussibule. Hà purtatu è rispettatu e tradizioni trasmesse da i so arcibannoni. Aghju spessu brusgiatu facilmente o finitu cù picculi tagli di ghjucà fora cù i mo cugini.
A mo mamma usaria pelli di patate chì ne restanu per guarisce e ferite. A patata aiuta à e ferite à guarisce più veloce riducendu l'infiammazione. Aiutanu ancu à scumpressà l'iperpigmentazione allora sò perfetti per e post-ferite [cicatrici] ancu.
- Tatiana, New York
Nantu à l'infizzioni di l'arechja calmanti
Sò statu allevatu solu da a mo mamma. Hè nata in Messicu è hè ghjunta in i Stati à una ghjovana età. Alcuni di i rimedii cun ella hè cresciuta sò quelli chì usemu sempre oghje.
Quandu avemu avutu un dolore à l'arechja, ella si lavava l'arechje cù acqua calda è seguitava mettendu un cappucciu di perossidu in e nostre orecchie finu à chì frizza. Una volta chì hà cessatu di frizzà, a lasciaremu scurrà.
- Andrea, Houston
Nuddu era permessu di fumà in a casa, ma ogni volta chì qualcunu hà cuminciatu à cuntaminà l'orechja, a mo mamma accendia una sigaretta è u mettenu in l'arechja per alleviare u pruritu.
Ùn pensu micca chì funziona in realtà, ancu se ella è un numeru di a vechja generazione di donne chì aghju scuntratu tutti ghjuranu per ella.
- Paloma, Chicago
À l'eliminazione di u capu
E pratiche di u Sud di l'Italia sò radicate in superstizioni, paganismu è rituali. Ogni volta chì aghju un capu di testa, a mo mamma insiste chì hè da malocchio, u male ochju, è face un rituale d'oliu è acqua.
Ella leghje, cum'è l'altri a farianu cù e foglie di tè, cumu l'oliu si move versu l'acqua. S'ellu ci hè a presenza di malocchio, un'altra preghera esce per liberà a persona di "a maledizione". Per esse onesto, funziona!
- Elisabetta, Toronto
Un rimediu chì a mo mamma ghjura hè di aduprà vapore strofinendu nantu à e vostre tempie, a parte posteriore di e vostre orecchie, è a parte posteriore di u to collu. Dopu avè applicatu u vapore frottu, sbucciate una cipolla è grigliate e bucce finu à ch'elli sianu caldi è dolci. Una volta dolce, mette u sale nantu à u frustu di vapore. Dopu, mette e bucce di cipolla calde nantu à e vostre tempie.
Ella face questu quandu ella hà un mal di testa. L'hà amparata da a so mamma, è hè stata tramandata dapoi qualchì generazione.
- Maria, Chicago
Nantu à a purga di tematiche prufonde di a pelle
In Honduras, a mo mamma utilizaria e cennere di a legna quandu i so fratelli avianu scuppiate o eruzioni cutanee nantu à a pelle. U e cennere apparentemente alzeranu batteri, chimichi è sporcizia à a superficie di a pelle cusì chì quandu e cennere sò state lavate, cusì eranu e tossine.
Hè simile à cume a ghjente usa oramai maschere facciali à u carbone per prublemi cum'è oliu in eccessu.
- Amelia, Chicago
Per e mosche di zanzara, a mo mamma tenia una meza calcina sopra a fiamma di a stufa. Una volta chì a calce era calcinata, a lasciava rinfriscà solu un pocu, postu chì ci vole à esse abbastanza caldu per travaglià. Tandu, ella sfregariava a parte carbonizzata nantu à u morsu - u più suchju, megliu.
Questu hà acceleratu u prucessu di recuperu è hà eliminatu u pruritu. Sicuramente facciu sempre oghje perchè hè cusì efficace è economicu. A mo mamma hà amparatu questu da a so mamma è a so socera. Tutti anu utilizatu stu picculu truccu.
- Julyssa, Chicago
Rimedi casani per a facciaE maschere à carbone sò un ingrediente pupulare per a cura di a pelle, ma fate a vostra ricerca prima di applicà ogni tipu di cenere o di liquidu acidu nantu à a vostra faccia. Per cunsiglii nantu à a pulizia di a vostra pelle, cliccate quì.Per alleviare i crampi è i mal di stomacu
A mo mamma ghjurava nantu à un tè fattu di pelli di cipolla chì a so mamma è a so minnana facianu per allughjà i dolori di l'epica. Cum'è una adolescente esigente (è ingenua), aghju sempre rifiutatu a so offerta è scappava una troppu pillule Midol.
Ma un ghjornu, u mo dulore era troppu insuppurtevule, allora aghju cedutu. À a mo scossa, hà travagliatu.
Benintesa, ùn hà micca saputu stupendu è l'aghju zuccheratu un pocu cù u mele, ma u tè di cipolla hà calmatu i mo crampi menstruali più veloce di qualsiasi pillola. Da tandu però, aghju trovu altri tè di gustu megliu chì facenu u scherzu, ma sta sperienza fermerà sempre in u mo libru cum'è una di e tante definizione di "mamma a sà megliu".
- Bianca, New York
Passatu da a mo bisnanna, Mi sò datu cucchiai d'oliu di ricinu per varii motivi, ma soprattuttu cum'è modu per aiutà i mal di stomacu. Hà un gustu terribile, ma funziona definitivamente per mè. In modu persunale, ci vole di solitu duie à trè cucchiaiate per ghjunghje à u so massimu potenziale.
- Shardae, Detroit
Guarisce è rallenta, hè u penseru chì conta
In u mondu mudernu d'oghje, e mamme di diversa origine portanu a respunsabilità di priservà antichi rimedi culturali in casa - una pratica in umiltà, in rallentamentu, è di ritornu à e nostre radici.
Crescendu, a mo propria mamma hà ghjuratu da cucchiai di mele per calmà u mal di gola, u suchju di limone per curà l'acne cisticu, è patate in fette per alluntanà e febbre. Ella s'appoghja nantu à sti rimedii casani, trasmessi da a so propria mamma, prima di ghjunghje à qualsiasi altra cosa. A volte questi rimedii anu travagliatu, ancu se spessu ùn anu micca fattu, ma questu ùn importava micca.
In questi scenarii, era sempre u pensamentu chì contava u più.
A cultura occidentale hà benestatu benestà, in particulare in i Stati Uniti induve l'imprese è l'urganisazioni continuanu à prevalere nantu à l'assistenza sanitaria. In u prucessu, ci simu abituati à una gratificazione immediata piuttostu chè una guarigione cumpleta è paziente.
Forse allora sò e nostre mamme, piuttostu chè i rimedii stessi, chì pussedenu veramente u putere di guarìci. Stringhjenduli è sentendu e so storie, pudemu scopre e parti di e nostre storie chì fermanu sacre.
Adeline hè una scrittora freelance musulmana algeriana basata in a Baia. Oltre à scrive per Healthline, hà scrittu per publicazioni cum'è Medium, Teen Vogue, è Yahoo Lifestyle. Hè passiunata di cura di a pelle è di scopre l'intersezzione trà cultura è benessere. Dopu avè sudatu per una sessione di yoga calda, a pudete truvà in una maschera facciale cù un bichjeru di vinu naturale in manu ogni sera data.