Rimedi casalinghi per u Dolore à e Gambe
Cuntenutu
- 1. Rimediu casanu per una cattiva circulazione
- 2. Rimediu casanu per a debbulezza o a stanchezza di e ghjambe
Dui grandi opzioni per i rimedii casani per u dolore à e gambe ponu esse fatte cù oliu angico, ricino è fenugrecu, chì sò utili in casu di cattiva circolazione o chì si sentenu debuli è stanchi in e gambe.
U dulore à e ghjambe hè un sintomu cumunu à ogni età è pò spessu esse guaritu cù qualchi rimedii simplici è fatti in casa. Tuttavia, se u vostru dulore à a gamba persiste, hè consigliabile cercà aiutu medicu per chì a vostra situazione sia valutata.
1. Rimediu casanu per una cattiva circulazione
Un bon rimediu casanu per u dolore à e ghjambe causatu da una cattiva circolazione sanguigna hè di massà e gambe cù oliu angico o oliu di ricinu perchè aiutanu à migliurà a circulazione sanguigna.
Ingredienti:
- 1 bacinu cù acqua calda
- 15 ml d'oliu angico o oliu di ricinu
Modu di preparazione:
Metti l'oliu in l'acqua calda, immersi i pedi in quell'acqua è strofinate e gambe in un muvimentu circulare.
Per arricchisce stu trattamentu casanu, pudete dinò scaldà alcune foglie di ricino cù u ferru, è poi copre a gamba cù un asciugamanu riscaldatu, chì porta ancu più confortu è sollievu di i sintomi, soprattuttu in i ghjorni più freschi.
2. Rimediu casanu per a debbulezza o a stanchezza di e ghjambe
Contra u dulore à e ghjambe è a sensazione di debolezza o stanchezza in e gambe, u fenu grecu pò esse adupratu, chì hè una pianta medicinale ricca in calciu, ferru, proteine è vitamine A è C chì aiutanu à riduce stu disagiu.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di polvere di semi di fieno grecu
- 1 vetru d'acqua
Modu di preparazione
Imbulighjate a polvere di semi di fenu in u vetru d'acqua è beie subitu. Questa bevanda pò esse presa ogni ghjornu durante e prime ore di a mattina.