5 rimedii casani per alleviare i sintomi di a scabbia umana
Cuntenutu
U trattamentu di a scabbia deve esse sempre guidatu da un dermatologu, postu chì hè necessariu aduprà rimedii specifici per eliminà l'acari chì causanu l'infezzione.
Tuttavia, ci sò qualchi rimedii naturali chì ponu esse fatti in casa è chì aiutanu à cumplementà u trattamentu, soprattuttu chì permettenu di alleviare i sintomi è di riduce u disagiu, in particulare pruriti è irritazioni di a pelle.
Oltre à u trattamentu medicu è l'opzioni di casa, hè ancu raccomandatu di piglià alcune precauzioni per aiutà à trattà a scabbia più veloce è impedisce a so trasmissione, cume lavà tutti i vestiti di a persona infetta cù acqua calda, oltre à letti, separendu sti vestiti da altri membri di a famiglia ferru tuttu prima di aduprà torna.
Vede chì rimedii di farmacia sò i più aduprati in u trattamentu.
1. Massà cù l'oliu d'aliva
U tè fumu hà proprietà antiinflamatorie è rigeneranti di a pelle chì aiutanu à alleviare u pruritu, u sintimu più caratteristicu di a scabbia.
Ingredienti
- 2 cucchiaini di fiori affumicati secchi;
- 150 ml d'acqua;
- Cumpressi o un pannu pulitu.
Modu di preparazione
Pone e foglie affumicate in l'acqua è porte à foglia. Dopu avè bollitu, lasciate raffreddà, colate è immersi e cumpresse o un pannu in u tè. Eliminà u liquidu in eccessu è applica à e zone affette circa 2 à 3 volte à ghjornu.
5. Bagnu cù tè di camomilla
Fà un bagnu cù tè di camomilla hè ancu una bona opzione perchè sta pianta medicinale hà proprietà calmanti aduprate in irritazioni di a pelle, cumprese casi di varicella.
Ingredienti
- 100g g di fiori secchi di camomilla;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Pone e foglie di camomile in l'acqua è porte à ebullizione. Dopu avè bullitu, filtrate è lasciate scaldà. Fate un bagnu cù acqua pocu fretu è poi pour u tè nantu à tuttu u corpu.