Social Media è MS: Gestisce e Tue Notificazioni è Mantene e Cose in Prospettiva
Cuntenutu
- Rapresentazione
- Cunnessioni
- Una voce
- Paragunà
- Infurmazione falsa
- Pusitività tossica
- Abbandunà
- Esse di sustegnu
- Pone cunfini
- Esse un bon cunsumadore di cuntenutu
- U takeaway
Ùn ci hè dubite chì e social media anu avutu un forte impattu annantu à a cumunità di malatie croniche. Truvà un gruppu in ligna di persone chì spartenu e listesse sperienze cum'è voi hè statu abbastanza faciule dapoi qualchì tempu.
Durante l'ultimi dui anni, avemu vistu u spaziu di e social media evoluzione in u centru nervu di un muvimentu per più comprensione è supportu per e malatie croniche cum'è MS.
Sfurtunatamente, i media suciali anu i so aspetti negativi. Assicurassi chì u bè supereghja u male hè una parte impurtante di a gestione di a vostra sperienza in ligna - soprattuttu quandu si tratta di sparte i dettagli o cunsumà cuntenutu nantu à qualcosa di cusì persunale cum'è a vostra salute.
A bona nutizia hè chì ùn avete micca da scumpressà cumpletamente. Ci hè alcune cose semplici chì pudete fà per sfruttà al massimu a vostra sperienza in i social media se avete MS
Eccu alcuni di i vantaghji è i contrattempi di e social media, è ancu i mo cunsiglii per avè una sperienza positiva.
Rapresentazione
Vede e versioni autentiche di l'altri è pudè cunnette vi cù e persone chì campanu cù u listessu diagnosticu vi permette di sapè chì ùn site micca solu.
A raprisentazione pò aiutà à rinfurzà a vostra fiducia è ramintà chì una vita piena hè pussibule cù MS. À u cuntrariu, quandu vedemu l'altri luttà, i nostri sentimenti di dolu è di frustrazione sò normalizati è ghjustificati.
Cunnessioni
A spartazione di e sperienze di medicazione è di sintomi cù altre persone pò purtà à nuove scoperte. Amparà nantu à ciò chì funziona per qualcun'altru pò incuragisce vi à investigà novi trattamenti o modifiche di stile di vita.
Cunnette vi cù l'altri chì u "capiscenu" ponu aiutà à trasfurmà ciò chì state attraversendu, è permettenu di sentite vede in un modu putente.
Una voce
Mette e nostre storie fora ci aiuta à rompe i stereotipi di disabilità. I media suciali nivellanu u campu di ghjocu in modu chì e storie nantu à ciò chì hè di vive cù MS sò dite da persone chì anu veramente MS.
Paragunà
U MS di tutti hè diversu. Paragunà a vostra storia à l'altri pò esse dannosu. Nantu à e rete suciale, hè faciule da scurdà chì ùn si vede chè una bobina di primura di a vita di qualcunu. Puderete suppone chì facenu megliu cà voi. Invece di sentite ispiratu, pudete sentite ingannatu.
Pò ancu esse dannosu di paragunassi cun qualcunu in peghju cundizione chè tù. Un tale pensamentu pò cuntribuisce negativamente à u capacisimu internalizatu.
Infurmazione falsa
I media suciali ponu aiutà à tene vi aggiornatu nantu à i prudutti è e ricerche ligati à MS. Alerta di spoiler: micca tuttu ciò chì leghjite nantu à Internet hè veru. Rivendicazioni di cure è trattamenti esotici sò in ogni locu. Parechje persone sò disposte à fà un sveltu rapidu nantu à u tentativu di qualcunu altru di ricuperà a so salute se a medicazione tradiziunale fiasca.
Pusitività tossica
Quandu si hè diagnosticatu cù una malattia cum'è MS, hè cumunu per l'amichi benintesi, a famiglia, è ancu i stranieri di offre cunsiglii micca dumandati nantu à cumu gestisce a vostra malattia. Di solitu, stu tipu di cunsiglii simplifica troppu un prublema cumplessu - u vostru prublema.
I cunsiglii ponu esse imprecisi, è pò fà vi senta cum'è se sia ghjudicatu per a vostra situazione di salute. Dì à qualchissia cù una malatia grave chì "tuttu accade per una ragione" o di "solu pensà positivamente" è "ùn lasciate micca chì MS vi definisca" pò fà più dannu chè bè.
Abbandunà
Leghje nantu à u dulore d'altru chì hè cusì vicinu à u vostru propiu pò esse attivatu. Se site vulnerabile à questu, cunsiderate i tippi di conti chì seguitate. Sì avete MS o micca, se seguite un contu chì ùn vi faci micca sentu bè, annullallu.
Ùn impegnate micca o pruvate à cambià u puntu di vista di un scunnisciutu nant'à internet. Una di e migliori cose nantu à i social media hè chì dà à tutti l'opportunità di cuntà e so storie persunali. Micca tuttu u cuntenutu hè destinatu à tutti. Ciò chì mi porta à u mo prossimu puntu.
Esse di sustegnu
In a comunità di malatie croniche, alcuni conti sò criticati per fà chì a vita cun una disabilità pare un pocu troppu faciule. Altri sò chjamati per esse troppu negativi.
Ricunnosce chì tutti anu u dirittu di cuntà a so storia cum'ella a sperimentanu. Se ùn site micca d'accordu cù u cuntenutu, ùn seguitate micca, ma evite micca bashing publicamente à qualcunu per sparte a so realità. Ci vole à sustene si.
Pone cunfini
Pruteggitevi rendendu publicu solu ciò chì vi sentite cunfortu di sparte. Ùn duvete à nimu i vostri ghjorni belli o ghjorni cattivi. Pone cunfini è limiti. U tempu di schermu di notte tarda pò disturbà u sonnu. Quandu avete MS, avete bisognu di quelli Zzz's restauratori.
Esse un bon cunsumadore di cuntenutu
Campione d'altri in a cumunità. Dà una spinta è un cume quandu hè necessariu, è evite spinghje a dieta, u trattamentu, o cunsiglii di vita. Arricurdatevi, simu tutti nantu à a nostra strada.
U takeaway
I media suciali devenu esse informativi, cunnessi è divertenti. Publicà nantu à a vostra salute è seguità i viaghji di salute di l'altri pò esse incredibilmente curativi.
Pò esse ancu impositu pensà à MS tuttu u tempu. Ricunnosce quandu hè ora di fà una pausa è forse verificà qualchì meme di gattu per un pezzu.
Và bè di sculaccià è di circà l'equilibriu trà u tempu di u screnu è impegnassi cù l'amichi è a famiglia fora di linea. L'internet serà sempre quì quandu vi sentite ricaricatu!
Ardra Shephard hè l'influente blogger canadiana daretu à u premiatu bloggu Tripping On Air - u scrupoliu di insider irreverente di a so vita cù sclerosi multipla. Ardra hè un cunsultante di script per a serie televisiva di AMI nantu à appuntamentu è incapacità, "Ci hè qualcosa chì duvete sapè", è hè statu prisentatu in Sickboy Podcast. Ardra hà cuntribuitu à msconnection.org, The Mighty, xojane, Yahoo Lifestyle, è altri. In 2019, hè stata l'oratore principale à a Fundazione MS di e Isole Cayman. Seguitàla in Instagram, Facebook, o hashtag #babeswithmobilityaids per esse inspirati da e persone chì travaglianu per cambià a percezione di ciò chì pare di vive cun una disabilità.