6 rimedii casani per u core

Cuntenutu
- 1. Tè à buccia di limone
- 2. Tè à l'agliu cù limonu
- 3. Succu di mela è di carotta
- 4. Succu di uva cù semi di lino
- 5. Succu di frutti rossi
- 6. Insalata di tonu è di pumata
I rimedii casani per u core cum'è tes, suchji o insalate, per esempiu, sò una bella opzione naturale per rinfurzà u core è prevene e malatie cardiache postu chì aiutanu à riduce u colesterolu male, regulanu a pressione sanguigna o diminuiscenu a furmazione di placche. arterie di u core.
Questi rimedii casani, malgradu esse un ottimu cumplementu terapeuticu, ùn escludenu micca a necessità di una dieta equilibrata è di eserciziu fisicu regulare. Inoltre, per e persone chì anu dighjà diagnosticatu prublemi cardiaci, l'usu di rimedi casalinghi deve sempre esse guidatu da un cardiologu.
Alcune opzioni per i rimedii casani per u core sò:
1. Tè à buccia di limone

U tè à buccia di limone hè riccu in sustanzi cum'è d-limonene, pinene è gamma-terpinene prisenti in u so oliu essenziale, chì anu azzione antioxidante, pudendu impedisce a deposizione di colesterolu cattivu in i vasi sanguini, chì pò causà aterosclerosi è altri prublemi cardiovascolari .
Ingredienti
- Buccia fresca di 1 limonu;
- 1 tazza d'acqua;
- Miele da addulcisce (facultativu).
Modu di preparazione
Pone a buccia di limone in una padedda cù l'acqua è bollite per 5 minuti. Dopu copre è lasciate rinfriscà. Strain, addulcite à gustu cù u meli è beie dopu. Stu tè pò esse presu finu à 2 tazze à ghjornu per sfruttà al massimu i so benefici.
2. Tè à l'agliu cù limonu

L'agliu hà allicina in a so cumpusizione chì hà azzione antioxidante è aiuta à riduce i livelli di colesterolu male è trigliceridi in u sangue, riducendu cusì u risicu di aterosclerosi o infartu di miocardu.
Inoltre, l'agliu hà un effettu anticoagulante è aiuta à regulà a pressione sanguigna, chì riduce u sforzu di u core per pompà u sangue à u corpu è contribuisce à mantene u core in bona salute.
Ingredienti
- 3 denti d'agliu, sbuchjati è tagliati à a mità;
- 1/2 tazza di suchju di limonu;
- 3 tazze d'acqua;
- Miele da addulcisce (facultativu).
Modu di preparazione
Bulite l'acqua cù l'agliu. Cacciate da u focu è aghjunghjite u suchju di limonu è u mele. Eliminate l'agliu è serve dopu. L'agliu hà un gustu forte, cusì pudete aghjunghje una meza cucchiaina di zenzero in polvere o 1 cm di radice di zenzero à a preparazione di u tè. U Zenzeru pò arricchisce l'effettu di u tè à l'agliu, perchè aiuta ancu à calà u colesterolu è à migliurà a circulazione sanguigna. Tuttavia, ùn deve micca esse cunsumatu da e persone chì utilizanu anticoagulanti.
3. Succu di mela è di carotta

U suchju di mela è di carotta hè una cumbinazione perfetta per migliurà a salute di u core è prevene l'iniziu di malatie cardiovascolari perchè hè riccu in fibre, polifenoli è beta-carotene, chì agiscenu diminuendu l'assorbimentu di grassi da a dieta, aiutendu à riduce u colesterolu male, oltre à aiutà à cuntrullà a pressione sanguigna è à migliurà u funziunamentu di l'arterie, impedendu u sviluppu di malatie cardiovascolari cume l'aterosclerosi, l'infartamentu o l'insufficienza cardiaca.
Ingredienti
- 1 mela senza sumenti;
- 1 carota grattata;
- 500 mL d'acqua.
Modu di preparazione
Batte tutti l'ingredienti in un frullatore è beie divisu in duie porzioni à ghjornu.
4. Succu di uva cù semi di lino

U suchju di uva di linu hè un'altra ottima cumbinazione per prevene è aiutà in u trattamentu di e malatie cardiache perchè hè riccu in sostanze antiossidanti, cume polifenoli è omega 3, chì aiutanu à riduce u colesterolu è a pressione sanguigna, impediscenu a furmazione di coaguli, riducenu l'infiammazione di i vini sanguini è attivanu e proteine chì impediscenu l'invecchiamentu di e cellule cardiache.
Ingredienti
- 1 tazza di tè d'uva viola o 1 vetru di suchju d'uva biologicu;
- 1 cucchiaiata di linu d'oru;
- 1 vetru d'acqua.
Modu di preparazione
Battite l'ingredienti in un frullatore è dopu beie. Stu suchju pò esse cunsumatu una volta à ghjornu.
5. Succu di frutti rossi

U suchju di frutti rossi hè riccu in nutrienti cum'è antocianine, flavonoli, vitamine è fibre, chì anu un'azzione prutettiva nantu à u core cume riducenu u colesterolu male, aumentanu u colesterolu bonu, aiutanu à cuntrullà a pressione sanguigna è riducenu a produzzione di sostanze infiammatorie chì ponu causà u core prublemi. Inoltre, i frutti rossi anu un putente effettu antioxidante, riducendu i danni causati da i radicali liberi in e cellule cardiache chì ponu purtà à u sviluppu di malatie cardiache.
Ingredienti
- 1 tazza di tè di uva viola;
- 3 fragole;
- 3 more;
- 1 vetru d'acqua.
Modu di preparazione
Battite l'ingredienti in un frullatore è dopu beie. Stu suchju pò esse cunsumatu una volta à ghjornu. Per migliurà i so benefici, pudete ancu aghjunghje 3 ciliegie, 3 lamponi o 3 mirtilli à u suchju.
6. Insalata di tonu è di pumata

Questa insalata di tonnu è di pumate hè ricca in sustanzi antioxidanti cum'è l'omega-3 è u licopenu, chì aiutanu à prutege u core migliurendu a circulazione sanguigna, regulendu i livelli di colesterolu, migliurendu u colesterolu bonu, impedendu u sviluppu di malatie cardiovascolari cum'è l'aterosclerosi è l'attacu di core . Inoltre, hè una insalata faciule da preparà è assai gustosa.
Ingredienti
- 3 pumati;
- 1 lattina di tonu cunservatu sguttatu;
- 2 ova cotte tagliate in fette;
- 2 cucchiai d'olive verdi;
- 1 filu d'oliu d'oliva vergine extra;
- 1 cucchiaia di acetu balsamicu;
- 1 cucchiaia di caffè di origanu.
Modu di preparazione
Lavate i pumati è tagliate in cubi. In un contenitore, aghjunghjite i pumati, u tonu, l'ova è l'alivi verdi. In una tazza mischjà oliu d'oliva, acitu balsamicu è origanu. Lanciate stu mischju sopra u cuntinuu cù l'altri ingredienti è serve dopu.
Scuprite altri alimenti chì sò boni per u core.