Trattamentu in casa per a gonorrea
Cuntenutu
U trattamentu casanu per a gonorrea pò esse fattu cù tisane chì anu pruprietà antibiotiche naturali è chì rinfurzanu u sistema immunitariu, luttendu contr'à e malatie, cum'è u cardu, echinacea è a granata, per esempiu. Tuttavia, u trattamentu in casa ùn deve micca rimpiazzà u trattamentu determinatu da u duttore, hè solu una forma cumplementaria di trattamentu.
Oltre à u trattamentu in casa, aduttà una dieta naturale, ricca di liquidi è cumposta da alimenti diuretici è purificatori di sangue, oltre à evità i condimenti irritanti hè assai impurtante per evità u dolore in l'uretra durante a minzione, unu di i sintomi principali di a malattia.
Tè di cardo è oliu Copaiba
Un bonu rimediu casanu per cumplementà u trattamentu di a gonorrea hè di beie u tè di cardo arricchitu di oliu di copaiba, chì anu pruprietà antibiotiche naturali chì aiutanu à luttà contr'à a malatia.
Ingredienti
- 1 litru d'acqua
- 30 g di foglie è troncu di cardo;
- 3 gocce d'oliu essenziale di copaiba per ogni tazza di tè.
Modu di preparazione
Pone l'acqua è u cardu in una pignatta è bollite per 5 à 10 minuti. Spinghje u focu, aspetta ch'ellu si riscalda, stende è aghjunghje 3 gocce d'oliu di copaiba à ogni tazza di tè prontu. Bei 4 volte à ghjornu per a durata di u trattamentu.
Stu tè, ancu sè utile, ùn deve micca rimpiazzà u trattamentu indicatu da u duttore, hè solu un modu per cumplementà u trattamentu è allevia i sintomi di a gonorrea. Scuprite cumu si face u trattamentu di a gonorrea.
Tè Echinacea
Echinacea hà pruprietà antibiotiche è immunostimulanti, vale à dì, hè capace di luttà contr'à i batteri rispunsevuli di a gonorrea è di stimulà u sistema immune.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di radica o foglie d'echinacea;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Per fà u tè, basta à mette l'echinacea in l'acqua bollente è lascialu ripusà per 15 minuti. Poi filtrà è beie almenu 2 volte à ghjornu.
Tè à a melagrana
U melogranu hà pruprietà antibatteriche, in più di pudè stimulà u sistema immunitariu, postu chì hè riccu in zincu, magnesiu è vitamina C. Dunque, u tè à a melagrana hè una bella opzione per aiutà in u trattamentu di a gonorrea.
Ingredienti
- 10 grammi di buccia di melagrana;
- 1 tazza d'acqua bullente;
Modu di preparazione
U tè à a melagrana si face mettendu e bucce in l'acqua bollente è lasciandulu stà 10 minuti. Dopu, filtrate è beie u tè mentre ch'ellu hè sempre caldu almenu 2 volte à ghjornu.
In più di u tè fattu cù e bucce, hè pussibule fà u tè cun foglie secche di melogranu. Per fà questu, basta à mette 2 cucchiaini di fiori in 500 ml d'acqua bollente, lasciate riposà per 15 minuti, filtrate è beie una volta à ghjornu.