Castagna equina per una cattiva circulazione
Cuntenutu
A castagna equina hè una pianta medicinali chì hà a capacità di riduce a dimensione di e vene dilatate è hè un antiinfiammatore naturale, essendu assai efficace contr'à a cattiva circulazione sanguigna, vene varicose, vene varicose è emorroidi.
Sta pianta si pò truvà in farmacie è magazini di alimenti sanitari in forma di foglie secche per fà u tè o in forma di polvere, capsule, creme o creme idratanti da applicà direttamente nantu à a pelle è prumove a circulazione.
Modi di aduprà
Per migliurà a circulazione, u castagnu equinu pò esse adupratu in i seguenti modi:
Tè
Duvete cunsumà 2 à 3 tazze di tè à ghjornu, senza aghjunghje zuccheru o edulcoranti.
Ingredienti
- 30 g di foglie di castagnu equinu
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione: Metti l'acqua à scaldà è, dopu avè bollitu, spegne u focu è aghjunghje e foglie di castagnu, lascendu stà u mischju per circa 20 minuti. poi strain è beie.
Tintu
A tintura di castagna equina deve esse diluita in acqua è cunsumata per tuttu u ghjornu, in a proporzione di 5 cucchiai di tintura per ogni 1 litru d'acqua.
Ingredienti
- 5 cucchiai di poveru di castagna equina
- 1 buttiglia d'alcool etilicu à 70%
Modu di preparazione: Mette a polvere di castagne in a buttiglia d'alcol è chjosa, permettendu à u mischju di pusà per 2 settimane in una finestra esposta à u sole. Dopu stu periodu, u mischju deve esse messu in una buttiglia di vetru scuru chjusu è conservatu in un locu luntanu da u sole.
Capsule
U castagnu equinu si pò truvà ancu in forma di capsule, chì costanu trà 10 è 18 reai è devenu esse pigliatu secondu l'etichetta o secondu a prescrizione di u duttore o di u nutrizziunistu. Vede più nantu à e capsule quì.
Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì sta pianta hè contraindicata per i zitelli, e donne incinte o chì allattanu, è in i casi di l'usu di medicinali anticoagulanti.